|1.3|

3.7K 275 54
                                    

•°•"Yankı?Hazır mısın?"dedi Melodi gözlerime bakarak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


°

"Yankı?Hazır mısın?"dedi Melodi gözlerime bakarak.Kafamı gergince sallayıp bana doğru uzattığı elini tuttum.Evet şu an Melodi'yle beraber ışınlanmaya hazırlanıyordum! Kendimi selena gibi hissetmem normal miydi?

Melodi, Mirsa'ya gideceğimizi söyleyince onlara beklemelerini söyleyip,ağrıyan bedenimi ve tabii ki kalçamı umursamadan banyoya gitmiş ve Canla olan utanç verici ama güzel dakikalarımızı düşünerek yıkanmıştım.Artık ne olacaktı yada Can'la mührüden sonra neydik bilmiyorum ama onun etrafında olmak hatta onunla birlikte olmak uçurmuştu beni.

Can'ı seviyordum,Şeytan,vampir,insan ne olursa olsun sevdiğim çocuktu onu yıllarca uzaktan izlemiş ve sessizce sevmiştim ne rengi sever hangi yemek midesini bulandırır konuşurken hangi kelimeyi doğru söyleyemeyip sinirlenir biliyordum.

O beni tanımıyordu,sevmiyordu da.Kanımı içemese belki yüzüme bile bakmazdı ama mücize olmuş ve asla benim olamaz dediğim çocukla yakınlaşmış hatta sevişmiştim, her ne kadar ilişkimiz istediğim nokta da olmasa da onun yanında olmak yetiyordu.

Melodi bana son bir bakış atıp Can ve Ares'e doğru döndü ve "Ares gel hadi."dedi.

Gözlerim hâlâ yarı çıplak bir şekilde kollarını göğüsünde bağlayan Can'a kaydı ve "Sen?Sen gelmiyor musun?"dedim çekingen bir şekilde.Tanrım,yüzüne bakınca aklıma gelen edepsiz görüntüleri durduramıyordum!

Can kafasını sallayıp "Geleceğim."dedi,ardından iki kanadını boylu boyunca açıp kırpıştırdı ve tek kaşını havaya kaldırarak bana baktı.Bu hareketi uçarak geleceğim,oluyordu sanırım.Dudaklarım istemsizce kıvrılırken kafamı sallayıp gözlerimi kaçırdım.Şerefsiz çok tatlıydı!Tabii bir şeytan ne kadar tatlı olursa!

Melodi bir eliyle benim elimi tutup diğer eliyle de Aresin elini tuttu ve "Gözlerini kapat ve ben söyleyene kadar sakın açma Yankı."dedi,Ben bir şey demeden kafamı sallayıp gözlerimi sım sıkı kapatırken Melodi dilinin altında bilmediğim dilde bir kaç cümle söyledi.

Sonrası çok hızlı gelişmişti bedenimin uzay boşluğunda ki gibi salandığını hissetmiştim ama sım sıkı kapattığım gözlerimi açmamıştım.Ardından ayaklarım yumuşak ve pamuk dokulu bir şeyin üzerine gelmişti.Melodi'nin "Gözlerini açabilirsim."demesiyle,önce tek gözümü sonra iki gözümü de açmıştım ve açar açmaz yerimde sallanıp irileşmiş gözlerimle Melodi'nin elini daha sıkı tuttum.

Tanrım!Bir bulutun üzerinde duruyordum!Şokla ayağımın altında duran buluta bakıp ifadesiz bir şekilde duran Melodi ve Ares'e doğru "N-neler oluyor?"dedim korkarak.

Ares yandan bana bir bakış atıp "Burası Mirsa ve şu anda bir bulutun üzerinde uçuyoruz."dedi aşırı normal bir şeyi anlatıyormuş gibi.

Kolumu Melodi'nin koluna sardım ve "Ya düşersek!"dedim dehşetle.

Bu lafıma ikiside bıyık altından gülerken bu sefer Melodi cevaplamıştı beni "Merak etme ben burdayım düşmeyiz.Hem bulut Mirsa'nın getir götür aracı gibidir."dedi.

"Araba gibi mi yani?"dedim heyecanla.

Bir şey demeden kafasını sallayınca,bende yutkunup önüme baktım.İnanamıyorum,resmen bulutun üzerinde uçuyordum! Ve bu harika hissettiriyordu!Etrafımızda mavi ve beyaz bulutlardan başka bir şey yoktu,aşağıya bakınca bile bulutlar yüzünden hiç bir şey görünmüyordu.Ürkütücü ama bir o kadarda güzeldi.

Kafamı Melodiye çevirip "Sen cadı mısın?"dedim bir anda.Neden şimdi böyle saçma bir soru sormuştum bilmiyordum ama bir anda merak etmiştim.

Melodi gözlerini önünden çekmeden "Evet."dedi.

Heyecanla gözlerim parlarkan "Şimdi sen sihir falan yapa biliyor musun? Yani filimelrede ki gibi mi?"dedim.

"Tam olarak öyle değil ama bazı güçlerim var.Mesela yaraları iyileştire bildiğim için şifacı cadılardanım ama ışınlanma ve hafıza silme gibi şeyleri de yapa bilirim."

Gözlerimi irileştirip"Bu çok havalı!"dedim sevinçle.Bu dedğime dudağı kıvrıldı ve "Sağol."dedi sadece.

Bende birinin hafızasını silmeyi ve ya iyileştirmeyi isterdim.Okuduğum kitapta Mirosgaların güçlerini rüzgar ve sudan aldığını yazmıştı ama fazla bir şey anlamamıştım.

Sessiz bir şekilde bizi dinleyen Ares'e dönüp "Peki sen nesin?"dedim merakla.Tuhaf bir soru olmuştu ama ne normaldi ki?

Ares bana göz ucuyla bakıp "Vampir."dedi kısaca.

Kaşlarımı anladım dercesine havaya kaldırdım.Bir vampir, cadı ve vampir-şeytan melezinin nasıl arkadaş olup böyle bağ kurduklarını çok merak ediyordum.Tam ağzımı açmıştım ki bir anda Can'ın uçarak görüş açımıza girmesiyle irkilidim ve ağzımdan hih diye bir nida çıktı.

Can siyah kanatlarını çırparak tam önümüze geldi ve hâlâ korkarak ona bakan bana yarım ağzı sırıtıp "Benimle uçmak ister misin?"dedi.

Yutkunup Melodiye biraz daha yaklaştım ve "Ölmek istemiyorum."dedim kaşlarımı çatarak.

Bu lafıma Ares ve Melodi gülerken Can göz devirdi ve kanatlarını daha hızlı çırparak biraz daha yükseğe uçup havada bir takla attı.İster istemez Melodi'den uzaklaşıp büyülenmiş gibi özgürce havada uçan Can'a baktım ve ben daha ne olduğunu anlamadan bir anda havalanmaya başladım.

Korkuyla etrafıma bakınca ayaklarımın buluttan uzaklaştığını ve havada durduğumu görüp daha fazla korktum ve "N-ne oluyor!"diye bağırdım.

Melodi bana bakıp "Uçuyorsun Yankı!"dedi heyecanla.

Şokla kafamı çevirip iki yanıma bakınca hafif hafif kıpraşan kanatlarımı gördüm ve heyecan ve korku karışımı bir ses çıkardım;Resmen uçuyordum,hemde kanatlarımla!Bu-bu korkunçtu ve her an düşüp ölücekmiş gibi hissediyordum!Ama özgür ve güzelde hissediyordum.Kanatlarım benden bağımsız sankı doğuduğmdan beri böyleymiş gibi hareket ediyor ve beni bulut ve Aresle Melodiden uzaklaştırıyordu..

Gözlerim kapatıp yüzüme vuran hafif esintiyle gülümsedim ama bir anda dengemi kaybettim ve ne olduğu anlamadan sağa sola sallanmaya başladım.Tam düşerken Can beni belimden hızla yakalayıp hızla yükarı doğru kendiyle beraber uçurmaya başladı.

Kollarımı boynuna sarıp "Korkuyorum!"dedim titrek bir sesle.

Kulağıma yaklaşıp "Korkma,seni bırakmam!"dedi belimde ki kolunu sıkılaştırarak.

Ona biraz daha sokulup kafamı güzel kokulu boynuna gömdüm.Gerçekten çok korkmuştum!Can belimi okşayıp "Kafanı çevir ve nereye geldiğimize bak hadi."dedi sakinleştirici bir sesle.

Dediğini ikiletmeden kafamı çevirdim.Altından demirlikleri olan ve iki yanında yine altın rengi kanatlar olan bir kapıya yaklaşıyorduk.Yutkunup tanıdık gelen ama hayatımda ilk kez gördüğüme emin olduğum kapıya baktım.

Gelmiştik.


°

Devil Vampire | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin