|2.2|

3.1K 255 19
                                    


•°•Küçük bavulumu son kez kontrol edip kapağını kapattım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


°

Küçük bavulumu son kez kontrol edip kapağını kapattım.Derin'e seslenmek için ayağa kalkıp tuvalette yaklaştım ve "Derin,hadi kanka çıkmıyor musun?Volkan gelmiştir bile,geç kalacağız!"dedim bağırarak.

İçeriden gelen su sesi kesilirken boynunda küçük beyaz havluyla,giyinik bir şekilde Dedin dışarı çıktı ve "Tamam kanka saçlarımı kurutayım çıkalım."dedi esneyerek.

Kafamı salladım,"Her şey hazır değil mi?Bak bir şeyi unutma sakın!"dedim baş parmağımı tehdit edercesine sallarken.

Derin bu halime göz devirip boynunda ki havluyu yere attı ve eline eski püskü bazı yerleri bant ile yapıştırılmış kurutma makinesini alıp,"Oğlum abartma amk alt tarafı bir haftalığına okulla geziye gideceğiz."dedi,kurtma makinesini açıp saçına tutmadan önce.

Aynı şekilde göz devirdim ve "Sen ne anlarsın ki?Neyse ben aşağı iniyorum Volkan geldiyse yanlız kalmasın,sende saçını kurut çabuk gel."dedim.

Derin kafasını sallayıp,"Tamam anneciğim."dedi alayla.

Sinirle homurdansam da bir şey demeden küçük bavulumu da elime alıp odadan çıktım ve merdivenlere yönelip aşağı indim.Tahmin ettiğim gibi Volkan gelmiş bekliyordu.

Bir çok öğrenci yurdun bahçesinde uykulu bir şekilde otobüsün gelmesini bekliyordu,müdür otobüsün bizi direkt yurttan alacağını ve okula gitmemiz gerekmediğini söylemişti.

Volkan'ın evinde Can'la yaşadığım olayın üzerinden beş gün geçmişti.O günden sonra Can'ı nerdeyse hiç görmemiştim,kan içmek için bile yanıma gelmemişti.Dahası okula da gelmiyordu ve ben artık endişelenmeye başlamıştım.

Dün gidip Melodi'yle konuşup hem Can'ın nerede olduğunu sormak hemde Derin'e her şeyi anlatmak konusunda danışmak istiyordum ancak bir türlü yanlız kalamamış ve fırsat bulamamıştım.

Can'la iki gün önce aramızda yaşanan olayın sadece mühürün laneti ve duyduğu ihtiyaç yüzünden olduğunu biliyordum.Bende lanet yüzünden onu redd edememiştim fakat mühür lanetinin yanı sıra ben Can'ı özlemiştim de. 

Onun aksine her dokunuşta deli gibi titremiş,nefesi her nefesime karıştığında mutluluk ve özlemle ağlayacak gibi olmuştum.Kesinlikle tek taraflı aşktan daha kötüsü varsa bu bir vampir-şeytan melezine olan tek taraflı aşktı.

İç çekip uykulu bir şekilde sırtını ağaca yaslayıp ayaklarını izleyen Volkan'a yaklaştım ve "Selam!Naber len?"dedim neşeyle,kimsenin üzgün olduğumdan haberdar olmasını istemiyordum.

Volkan benim sesimi duyar duymaz anında uykulu moddan çıkıp otuz iki diş sırıttı ve eliyle saçlarımı karıştırıp,"İyidir kanka senden?"dedi.

Devil Vampire | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin