| 1.6|

3.2K 263 41
                                    

•°•"Hadi ama Derin asma suratını işte!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


°

"Hadi ama Derin asma suratını işte!"

Şirince söylediğim cümleden sonra Derin'e biraz daha yanaşıp "Bak söz bir daha yapmayacağım."dedim.

Derin bana kaşlarını çatıp ters bir bakış attıktan sonra kollarını önünde bağlayıp "Adam satmanın affı olmaz Yankı gardaş!"dedi tripli bir şekilde ve parmağıyla alnımdan ittirdi.

Göz devirip geri çekildin, gerçekten Derin'in tripleri hiç çekilmiyordu hem de hiç!
Dün mirsaya gittikten ve mühürlendiktem sonra Can'la hiç konuşmamış ve direkt kendi odama gelmiştim.Dünden beridir de Derin bana onu son zamanlarda boşladığım için trip atıyordu.

Can'la aramızda geçenleri ve seviştiğimizi söylemiştim,sevgili olduğumuzu sanıp daha çok tribe girmişti.Sevgili yaptın hemen beni unuttun modundaydı.Ona her şeyi yani Can'ın vampir olduğunu kendimin de mirosga olduğunu söylemek istiyodum aslında ama hem tehlikeye girmesinden korkuyordum hem de bana inanmaz diye çekiniyordum.

Kendim bile zar zor inanmış ve içimde hâlâ kabullenemiyorken Derin'in nasıl tepki vereceğini bilmiyordum. Dört yaşından beridir arkadaştık,aynı yetim hane ve yurtta kalmış aynı okullara gitmiştik.Derin benim arkadaşım değildi ailemdi,kardeşimdi ve ondan hiç bir şey gizlemek istemiyordum bu olağan üstü şeyler olsa bile.

Tabi şu an onun gönlünü alıp barışmam lazımdı çünkü gönlünü almazsam gerçekten aylarca trip ata bilecek bir kapasiteye sahipti canım arkadaşım.

Aklıma gelen fikirle tekrar genişçe gülümseyip Derin'e yaklaştım ve " Kanka eğer barışırsan sana kız bulacağım hem de mavi gözlüsünü."dedim kolumla göğsünde bağladığı kolunu dürterek.

Kız lafını duyar duymaz gözleri parlarken hızla bana dönüp"Harbi mi lan?"dedi.

Gülümseyip "Harbi harbi!"dedim elimle omzumu pat patlayarak.

Anında otuz iki diş sırıtıp "Ne zaman buluyorsun kanka?Hem nasıl bulacaksın lan?"dedi heyecanla.

"Bu gece seni bara götüreceğim orda bir-iki kız düşürürsün işte kanka."dedim.

Bu cümlemle genişçe sırıtıp kolunu omzuma sarıp yürümeye başlarken "Anlaştık!"dedi sırıtarak.

Gülümseyip önüme döndüm ve birlikte okul binasına girdik.Geç kaldığımız için direkt sınıfa yöneldik ve yerimize yerleştik.

Can ve Ares bu ders bizimle oldukları için kafamı çevirip arka sıyara baktım.Can kolunu masaya koymuş kafasını da eline yaslamış uyuyordu.

Bileğimde ki mühür sembolü sızlarken hızlanan kalp atışlarımla önüme dönüp bileğime baktım.İç içe geçmiş kırmızı ve mavi halka hafifçe parlıyordu.Gülümseyip kazağımın kolunu aşağı doğru çektim ve bileğimi kapattım.Can'la aramda evlilik gibi bir bağ oluşmuştu ve bu durum beni çok mutlu ediyordu.

Hoca gelince dikkatimi derse verip,dersleri dinlemeye çalıştım.Her ne kadar aklım arka sırada ki sarışın da olsa da.

Okul bittikten sonra Derin'le şakalaşarak yurda dönüp öğlen yemeği yiyip dinlendik ve ardından hazırlanıp yurt müdürden yalvar yakar izin aldıktan sonra bara gittik.

İçeri geçer geçmez gelen yüksek sesli müzik ve bir birini sikmek ister gibi dans eden kalabalık bakış açıma girerken.Derin'in kolunu tutup sesimi yükselterek"Önce bir şeyler içelim."dedim.

Kafasını sallayıp "Tamam."diye bağırdı aynı şekilde.Ve kalabalığın içinden zor bela geçip bar tezgahına ilerledik.Tezgahın önünde olan sandalyelere oturup kıvırcık saçlı ve metal giyinen kıza bakarak "İki tane bira."dedim sesimi yükselterek,şimdi sarhoş olup sapıtmak istemiyordum.Kız kafasını sallayıp elinde ki bezle bardağı silip ardından içkileri doldurdu.

İçkimi yudumlarken etrafıma bakınıp,Derin için güzel birini bulmaya çalıştım. Bir anda gözlerimin köşede ki tenha yerde koltukta oturan ve kucağında da bir kız olan Can'a takılmasıyla içtiğim içki boğazıma takıldı ve öksürmeye başladım.

Derin endişeyle sırtıma vurup "İyi misin kanka?"demesiyle kafamı sallayıp sızlayan bileğim ve dolu dolu olan gözlerimle önüme döndüm.Biliyorum sevgili falan değildik,beni sevmiyordu ama mühürlenmiştik biz!Ayrıca ben onun için her şeyi yapmıştım.Aptal değildi illa ki onu sevdiğimi anlamıştı ama yinede başka kızlarla takılıyordu.

İçkimi tek nefeste bitirip doldurması için kıvırcık kıza yönelttim.Derin birini bulmuş gibi heyecanla yerinden kalkıp "Kanka ben dans etmeye gidiyorum araşırız."dedi ve benim cevabımı beklemeden dans eden kalabalığın içine girdi.

Derin bir iç çekip tekrar arkamı döndüm ve Can'ın olduğu tarafa baktım.Gördüğüm manzaryla sinirle dişlerimi sıkıp ayaklandım.Bu kadarı da fazlaydı ama! Can kucağında ki kızla deli gibi öpüşüyor ve arada kalçasını elliyordu.

Onların yanına hafif sarsak adımlarımla gelip kızın kolunu sertçe tuttum ve Can'ın kucağından çektim.

Bu hareketimle kız sarsılarak geriye çekilip zor bela ayakta durmayı başarırken ikisi de afallamış bir şekilde bana baktılar.

Kız sinirle bana bakıp "Ne oluyor?!"diye cırlarken.Dişlerimi sıkıp bakışlarımı ikisi arasında gezdirdim ebenin amı oluyor!

Kızı hiç umursamadan,"Ne yaptığını zannediyorsun sen?"dedim Can'a bakarak.Gerçekten çok sinirlenmiştim.

Can kaşları çatık bir şekilde ayaklanıp önümde durdu ve "Aynı şeyi benim sormam gerekiyor."dedi sertçe.

Alayla gözlerimi irileştirip hah diye bir ses çılarttım,gerçekten delirmeme ramak kalmıştı.

"Birde soruyor musun?"dedim hayretle.

Can bana cevap vernek için ağzını açmıştı ki az önce Can'ın kucağında oturan kızın konuşmasıyla ağzını kapatmak zorunda kaldı.

"Manyak mısın nesin? Çık git bizi rahatsız etme."dedi ve beni omuzmadan ittirdi.

Dişlerimi sıkıp"Sen karışma ve asıl sen bas git!"dedim.

Can bana kasları çatık bir şekilde bakıp "Yankı yeter kendine gel."dedi,oda sinirlenmişti.

Kız"Boş ver hayatım delinin teki işte."dedi ve tekrar Can'a yaklaştı .Ardından ayak uçlarında yükselip Can'ın dudağını öptü.

Kanım kaynmaya başlarken,dişlerimi bir birine bastırdım.Kendimi hiç olmadığım kadar öfkeli hissediyordum.

°

Devil Vampire | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin