|1.7|

3.2K 279 61
                                    

•°•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


°

Hissettiğim öfke ve Can'ın kıza karşılık verdiği için hissettiğim hayal kırıklığı o kadar fazlaydı ki. Ondan sonra olan hiç şey benim kontrolüm altında olmadan gelişti.

Bir anda belim sızlayıp kanatlarım iki yanımdan bıçak gibi çıktı ve yerden hafif uzaklaşacak şekilde kanatlarımı çırparak havalandım.Elim kendiliğinden havaya kalkıp içeri şiddetli bir rüzgar gelirken bir anda Can,ben ve kız dışında,bar da ki her şey dondu.Çalan müzik,dans eden bedenler,içki taşıyan garsonlar.Hepsi hareketsiz kaldı.

Bardakların ve ya her hangi bir şeyin  içinde olan sıvılar ve içeceklerin hepsi havalanıp kızın uzerine şiddetle gelmeye başladı.Uzaktan yoğun bir su dalgası gibi gözüküyordu ama o kadar yoğun ve çok değildi.

Bunların hiç birini isteyerek yapmıyordum.Hepsi istem dışı oluyor ve sanki beni başka biri yönetiyordu.Hissettiğim şey sadece öfke ve kırgınlıktı.

Kız çığlık atıp ağlayarak "Yardım edin!Dur!" diye bağırınca gözlerimi kırpıştırıp kendime gelmeye çalıştım ancak olmuyordu kızın etrafında dalga şekilnde ki sıvılar rüzgarla karışmış bir şekilde çenber oluşturmuş ve onu kara delik gibi içine çekiyordu.Durmak istiyordum ancak olmuyordu.

Bir anda Can'ın koca kanatlarını açarak havalanıp önümde durmasıyla ve  bileğimi tutumasıyla öfkeyle hırlayıp bileğimi sertçe elinden kurtardım ve elimi kaldırarak havada uçan sıvıları kızdan uzaklaştırıp ona yönelttim.Can bir anda afallasa da ardından oda iki elini havaya kaldırdı ve elinden çıkan yoğun alevlerle sıvıları karşılayıp sonunda hepsini yok etti.

Ardından transa girmiş bir şekilde duran bana hızla yaklaşıp  kendi bileğinde ki mühür sembolünü  benim bileğimde ki mühür yerine yasladı.İkimizin de bileğinden mavi ve kırmızı renklerde ışık çıkarken irkilip transtan çıkmış gibi hızla gözlerimi kırpıştırarak açıp yumdum ve  ardından şiddetle dizlerimin üzerinde yere düştüm.Kanatlarım giderken ben şokla yere bakıyordum.Az önce ne olmuştu? 

Can hızlıca şokla ve korkuyla bize bakarak ağkayan kızın önüne gidip alnına dokunarak ve saniyelik olarak kanatlarını çıkartarak "Unut."dedi,kızın boynu arkaya düşüp koltuğun üzerine bayılmasıyla benim yanıma gelip kolumdan tuttu ve hızla ayağa kaldırıp dışarı çıkarttı.Birinin görmesinden korkuyor gibiydi.

Beni peşinden sürükleyerek park ettiği arabasına götürüp hala şokta olduğum için binmeme yardım etti.Kendisi de direksiyon başına geçip,elini arkaya uzatarak su aldı ve bana uzattı.

Suyu titreyen ellerimle alıp hızla içtim ve Can'ın "İyi misin?" sorusuna kafamı sallayarak yanıt verdim.Her şey rüya gibiydi,korkunç,olağan dışı.

Can arabayı çalıştırdı ve yol boyunca hiç konuşmadan yurda geri döndük. Yurdun önünde durmamızla ne diyeceğimi bilemeyerek önüme baktım ve arabadan inmedim.Her ne kadar yaşadığım olay yüzünden şokta da olsam hala o kızla öpüştüğü için sinirliydim.

Biraz sesizlikten sonra,ilk konuşan o olmuş ve "Ya sen ne yaptığını zannediyorsun ya?Bir anda yanıma gelip olay çıkartıp üstelik gecemi nasıl mahvediyorsun?"diye bağırmıştı dayanamıyorumuş gibi.

Bağırmasıyla yine öfkelendim.Sinirle gülüp "Ne hakla mı? Bilmem biliyor musun ama biz mühürlendik Can!Üstüne üstlük seviştik!"dedim sinirle mavi gözlerine bakarak.

Kaşlarını derince çatıp "E?Ne olmuş yani?"dedi umursamazca.

"Ee'si başkasıyla beraber olup sevişmeni istemiyorum!"dedim dişlerimi sıkarak.

Hah diye bir ses çıkartıp "Sen bu mühür işini fazla ciddiye aldın bence.Bak seninle seviştim çünkü başka türlü kanını içemezdim.Mührelndim çünkü siz mirosgaların sikik kuralı buydu.İtiraz etme çünkü en başında bana gelen ve bana yardım edeceğini söyleyen sendin."dedi acımasız bir şekilde.

Boğazım düğümlenirken,titrek sesle konuşmaya başladım"Senin hayatın da ne gibi bir yerim var merak ediyorum.Sadece kanını içtiğin bir yiyecek türümüyüm?Ben daha bu olağan üstü şeylere alışamadan gerçekliğini bile kavrayamadan sana yardım etmeyi kabul ettim.Sen benimle birlikte yemin ettin,başkasıyla olmayacağım ve ihanet etmeyeceğim dedin şimdi-"

Lafımı bitirmeme izin vermedi ve "Sana neden yaptığımı söyledim. Benim hayatım da sana yer yok Yankı.Bana yardım ettin benimle seviştin çünkü bana aşıktın.Bana karşı olan duyguların yüzünden beni suçlayamazsın.Bir daha da işime karışıp kendini kaybetme sakın.Kan içeceğim zamanlar sana haber veririm.Ha unutma ki bana kanını vermezsen mühür yüzünden bu seni de kötü etkiler şimdi git."dedi ve önüne döndü.

Nasıl bu kadar acımasız olabiliyordu?Onun için nelere katlandığımı görmüyor muydu?
Benden izinsiz yanaklarımı ıslattan yaşları elimin tersiyle sertçe silip "Peki."dedim titrek bir sesle ve  arabadan hızla inip yüzümü buruşturarak ağlarken koşarak yurt binasına ilerledim ve kendimi odama attım.

O sözlerin bana söylerken öyle acımasızdı ki bana olan öfkesini ve nefretini sorguladım.Ben ona ne yapmıştım ki?
Onu sevmekten başka ne yapmıştım?

Ben kafamı yastığıma gömüp hıçkırarak ağlarken birden kilit sesi ardından Derin'in küfür etme sesi gelince burnumu sesli bir şekilde çekip ondan tarafa döndüm.

Derin kapıyı kapatıp yanıma gelip oturdu ve "Yankı?Seni Can'la çıkarken gördüm yoksa sevgilin kıskançlık mı yaptı?"dedi alaylı bir sesle.Oda karanlık olduğu için ağladığımı görmüyordu.

Can'ın adını duymamla "Derin!"diye sızlanıp hıçkırarak ağlamaya başlamamla Derin telaşlı bir şekilde ismimi söyleyip ardından kolunu omzuma sararak "N'oldu?Ayrıldınız mı yoksa?"dedi.

Kafamı koluna gömüp "Hiç birlikte olmadık ki."dedim ağlamalarımın arasından.O hiç beni hayatına almamıştı.

Can'ın hayatında hiç bir yerim olmazdı.Kraliçe'nin de dediği gibi onun hissettiği şey sadece şehvet ve öfkeydi,aşk ve sevgi ne bilmiyordu,hissetmiyordu bile.Bana karşı ise hiç birini hissetmoyrdu,ne öfke nede şehvet.

Onun için bom boş sadece kanını içe bildiği biriydim.Hepsi bu.Canım çok yanıyordu hem de çok.


°

Devil Vampire | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin