|0.7|

4.1K 276 77
                                    

•°•Ben irileşmiş gözlerimle Can ve onun iki yanında duran Ares ve Melodiye bakarken, Can elimde ki kitaba bakıp kafasını yukarı kaldırıp sinirle güldü ardından çok ama çok hızlı nerdeyse göz kırpmak zamanından daha az bir süre zarfında karışıma ge...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


°

Ben irileşmiş gözlerimle Can ve onun iki yanında duran Ares ve Melodiye bakarken, Can elimde ki kitaba bakıp kafasını yukarı kaldırıp sinirle güldü ardından çok ama çok hızlı nerdeyse göz kırpmak zamanından daha az bir süre zarfında karışıma geçip "Sana meraklı çocukların yeri cehennem demiştim!"dedi elini sertçe boynuma vurup beni bayıltmadan hemen önce.

Gözlerim kararıp bilincim yavaş yavaş kaybolurken bu gün ikinci kez kollarına yığılmıştım.

Ne kadar baygın durdum bilmiyorum ama gözlerimi kırpıştırarak açtığımda pencereden odaya ışık sızıyordu ve ben Can'ın odasında onun koltuğunda uzanıyordum.Dün gece yaşananlar bir bir aklıma gelirken gözlerimi irileştirip hızla yerimde doğruldum ve etrafa baktım.

Kimse yoktu ve ev çok sesizdi.Derin'in aklıma gelmesiyle telaşla ayağa kalkıp kapıya yöneldim umarım ona bir şey yapmamışlardı. Tam bir adım atacakken sertçe cam gibi bir şeye çarptım ama etrafımda hiç bir şey yokyu.

Kafamı iki yana sallayıp tekrar harekete geçtim ama yine aynı şey oldu.Şaşkınlık ve korkuyla elimi havda tutup önme bastırdım, gerçekten de cam gibi bir şey vardı ama o kadar şefafti ki görünmüyordu bile.

Etrafım da dönüp her yere dokundum ama beni camdan bir kafese sokmuş gibiydiler.Tanrım buda neydi böyle? Ben önümde ki şefaf camı ellerimle zorlayıp çıkmaya çalışırken bir anda evin içinde Melodi ve Can belirdi.Hayır kesinlikle kapıdan ve ya başka bir yerden gelmemişlerdi ve Işınlanmışlardı resmen!

Onların bir anda gelmesiyle korkuyla sıçrayıp ağzımdan "Hih!" diye bir bağırış çıktı. Nereye düşmüştüm böyle?

Melodi bana yaklaşıp gözlerini yüzümde gezdirirken ben gözlerinin mor olduğunu görüp daha çok korktum ve geri geri gidip arkadan şefaf duvarı itip kaçmaya çalıştım.

"Boşuna itme o duvar büyüyle yapıldı,asla sarsılmaz.."

Can'ın tok sesini duymamla tekrar onlara taraf dönüp "N-ne istiyorsunuz benden?" dedim kekeleyerek.

Melodi derin bir nefes alıp "Bak biliyorum bütün bunlar senin için çok şok edici ama izin ver her şeyi anlatalım."dedi.

Kafamı korkuyla iki yanna sallayıp"Konuşmak istemiyorum, gitmek istiyorum! Beni bir kafese tıkıp konuşmak istediğini söylüyorsun birde!"dedim,gerçekten ne yapacağımı şaşırmıştım artık.Her şey çok gerçekçi ve bir o kadarda saçma geliyordu.

Bu lafımla Melodi parmağını şıklattı ve havada gri bir toz dalgası yayıldı. Bir adım öne atınca duvarı kaldırdığını anladım. yutkunup kaçmak için bir hamle yaptım ama Can yine çok hızlı bir şekilde yanıma gelip kolumu tuttu ve "Sakın kaçmayı düşünme! Yoksa arkadaşın ölür!"dedi dişlerinin arasından.

Devil Vampire | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin