•
°
•
Melodi,muhtemelen buranın kıraliçesi olan melez kadını görür görmez belini bükerek hafifçe eğildi ve "Kıraliçem."dedi saygılı bir şekilde.Onun hemen arkasından Can ve Ares de eğilip saygı gösterdi ancak ben o kadar afallamıştım ki sadece kadına bakıyordum.Kıraliçe uzun tranklı elini hareket ettirip "Kalka bilirsiniz."dedi sert bir sesle.Ardından bakışlarını hâlâ korkak bir şekilde Can'a tutunan bana çevirip "Yaklaş mirosga."dedi.
Yutkunup korkarak merdivenlere yönelmiştim ki kıraliçenin sesiyle duraksadım ve yüzüne baktım.
"Yürüyerek değil,uçarak gel."dedi ifadesizce.
Yutkunup korkuyla Can'a bakınca, Can kolumu tutup kıraliçeye bakarak " Beni bağışlayın kıraliçem ancak mührülüm daha uçamıyor."dedi.
Kıralıçe bakışlarını benden çekip Can'a dikti ve "Burası onun doğduğu ve onun tabiatına uygun olan bir yer o yüzden otomatik olarak uça bilecektir devamp."dedi sert bir sesle.
Can kaşlarını çatsada Melodi ve Ares'in uyarı dolu bakışları yüzünden kolumu bırakıp dişlerini sıkarak geri çekildi.Ne kadar korksam da denemekten zarar gelmez diye kanatlarımı açıp hafifçe çırptım.Kanatlarım benden bağımsız bir şekilde hareket edip bedenimi havalandırınca yutkunup beni kıraliçeye yaklaştırmalarına izin verdim.
Tam önünde durduğumda gözlerinin buz mavisi renginde olduğunu görebilmiştim.Kıraliçe bakışlarını tüm yüzümde gezdirip ardından uzun tırnaklı eliyle yanağımı avuçladı ve "Yüz yıllardır erkek bir mirosga doğmuyor doğsa bile benliğinin farkına varamadan fani olarak yaşlanıp ölüyordu.Seni görmek beni mutlu etti,ismin nedir?"dedi, kadayıf gibi bir ses tonu vardı ve insanı büyülüyordu.
Yutkunup "Yankı kıraliçem."dedim sesimin saygılı olmasına özen göstererek.Buraya gelmeden önce Melodi beni uyarmış ve ne olursa olsun kıraliçeyi asla sinirlendirmemem gerektiğini söylemişti.
Kıraliçe yüzümde ki elini çekip sırtını üstünde oturduğu tahtına dayadı ve "Söyle bana Yankı bizim ve kendin hakkında neler biliyorsun?"dedi.
Dudağımı dilimle ıslatıp "Kendimin bir mirosga yani insan-melek melezi olduğumu ve buranın mirosgalar ve meleklerin kaldığı bir yer olduğunu efendim."dedim dürüstçe.
Kıraliçe arkamda duran üçlüye bir bakış atıp "Peki bunları sana kim söyledi?"dedi biraz alçak sesle.
Melodi söylemişti demek istedim ancak Melodi'nin o kitabı bana verirken ne kadar stresli olduğunu ve bütün bunların yasak olduğunu söylediğini hatırladığım için o kısmı es geçip "Mühürlüm söyledi."dedim daha fazla beklemeden.
Kaşlarını havaya kaldırıp"Mühürlün bütün bunların yasak olduğunu bilmiyor mu?"dedi sert bir sesle.
Yutkunup hızlı hızlı konuşarak durumu kurtarmaya çalıştım"Kuralı önce ben çiğnedim ve devamplarla ilgili olan bir kitabı izinsizce okudum hemde bir insan vasıtasıyla.Mühürlümle mührlendikten sonra dönüştüm ve bana her şeyi anlatmak mecburiyetinde kaldı."
Kıralıça kaşlarını çatıp bir bana birde arkamdakilere bakarken ben gergince dudağımı ısırdım.Eğer Melodi'nin anlattığını söyleseydim toparlayamazdım ancak Can'la mühürlü olduğum için onu bir şekilde hallederdim.Yani mantıklı olanı yapmıştım.
Kıraliçe derin bir nefes alıp "Kendi rızanla mı bir devampla mühürlendin?"dedi sertçe.
Kafamı hızla sallayıp "Evet."dedim.
"Devampların bizim en büyük düşmanlarımız olduğunu bilmiyor musun?Neden böyle bir şey yaptın?"dedi,şimdi sesinde merakta vardı.
Derin bir nefes alıp "Çünkü-çünkü onu s-seviyorum."dedim gözlermi kaçırarak.Umarım kısık çıkan sesimi Can duymamıştı.
Kıraliçe kafasını olumsuz anlamda sallayıp tekrar yanağımı avuçladı ve "Sevdiğin kişi bir lanet ve kötülüğün melezi.Onun hissettiği şeyler nefret,öfke ve şehvetten başka şeyler olamaz.Çünkü devampların tabiatı ateştendir ateş ise yakıp kavurmakla şöhretlidir Yankı.Onun sana verebileceği bir sevgi olamaz çünkü ne yaşayan bir kalbi var nede sevgiyi hissedebilecek bir ruha sahip.Bırak onu kendi evine yanımıza dön."dedi şevkatli bir sesle.
Söyledikleri şeyler kalbimi acıtırken gözlerimin dolduğunu hissettim.Can'ın hiç bir zaman beni sevmeyeceğini söylüyordu belki de haklıydı ancak Can'ın anlattığı canavar olduğuna inanmıyordum,inanmak istemiyordum.Onun sevgiden yoksun yaşamayan bir kalbi yoktu.
Kafamı elinden uzaklaştırıp "Teşekkür ederim kıraliçem ancak ben mühürlümle kalmak istiyorum sonsuza kadar beni sevmese de yanında olmak istiyorum.Bana ihtiyacı var."dedim net bir şekilde.Ben olmazsam kan içemez ve tamamen bir şeytana dönüşe bilirdi.Bunu istemiyordum.
Kıraliçe bana üzgünce bakıp tamamen geri çekildi ve "Umarım kararından pişman olmazsın ve mutlu olursun."dedi.
Ardından aşağı doğru bakıp "Yaklaş devamp,aranızda ki mührü resmiyete dökeceğiz."dedi sert sesiyle.
Bir kaç saniye içinde Can uçarak yanımda durmuş ve boynunu hafif eğerek kıraliçeye saygı gösterdikten sonra kırmızı gözlerini onun buz mavilerine dikmişti.Kıraliçe uzun tırankları olan eliyle ellerimizi tutup bir birinin üstüne koydu ve bana bakarak "Resmi mühür hakkında bilgin var mı?"dedi.
Kafamı olumsuz anlamda sallayınca iç çekip "Ne söylersem yemin ederek kabul edeceksin."dedi.
Kafamı bu sefer olumlu anlamda sallayıp "Peki efendim."dedim.İçimde anlamlıramadığım bir heyecan ve kıpırtı vardı.
Kıraliçenin söyledikleri üzere tamamen yüz yüze dönüp bir birimizin gözlerine bakmaya başladık.
"Yaşadığınız her an,her saniye bir birinize sadık kalacağınıza yemin eder misiniz?"
"Yemin ederiz."
"Her koşulda bir birinize sahip çıkıp koruyacağınıza yemin edermisiniz?"
"Yemin ederiz."
"Ne olursa olsun zor durumda bir birinizin yanında olup asla terk etmeyeceğinize yemin edermisiniz?"
"Yemin ederiz."
Kıralıçe ayağa kalkıp koca kanatlarını açarak bize yaklaştı ve ellerimizi tutup "Ben İzabbel,gölge ve rüzgar meleği.Mirosga ülkesinin kıraliçesi siz ikinizi bir birinize mühürlüyor ve aranızda sonsuza kadar kopmayacağını arzu ettiğim bir bağ kuruyorum."dedi ve ardından ikimizinde bileğine dokunup kırmızı halkanın içinde mavi renk halka oluşmasını sağladı.Şimdi bileğimizde iki tane içi içe geçmiş mavi ve kırmızı halka vardı.
•
°
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil Vampire | Gay
General Fiction[Tamamladı.] +18,cinsellik,şiddet ve doğa üstü olaylar içeriyor. • • Bir anda kolumdan tutup çekmesiyle ayaklarımın ucunda durmak zorunda kaldım,yaralı ve kanamış kolumu ağzına götürüp boylu boyunca yaladı.Ben dehşetle bir tepki bile vermeden ona ba...