|2.9|

3K 233 30
                                    

•°•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


°

Elimin içinde ki iri eli daha sıkı tutarken bir an olsun bile yüzümden eksilmeyen gülümsemeyle kanatlarımı çırpıp daha yükseğe uçtum.

Can yanımda büyük siyah kanatlarını çırparak uçarken bana dudağının kenarında ki gülümsemeyle bakıp,"Nereye gidiyoruz?"diye sordu.

Dudağımı ısırıp kıkırdadım ve,"Çok güzel bir yere!"dedim neşeyle.

Benim bu halime iç çekerek bakıp bir şey demedi,öyle güzel bakıyordu ki kendimi dünyanın en güzel şeyi gibi hissediyordum.Kalbim deli gibi hızlanırken yutkunup bakışlarımı mavilerinden çevirdim.

Birlikte konuşup ilişkimize bir şans vereceğimize dağir karar almamızın üzerinden bir gün geçmişti ve bu bir günde Can'la bir çok şeyi konuşmuştuk.Ona ailemin olmadığını ve yetim hanede büyüdüğümü  anlatmıştım,Derin ve Volkan ile aramda olan bağımı ve ona 2 yıldır beslediğim platonik aşkımı söylemiştim.

Can ise beni dikkatle dinlemişti sadece ve bir şey dememişti.
Şu an için kendi hakkında bir şey anlatmaya hazır olmadığını düşünüp fazla bir şey sormamıştım bende.Can'ın önce bana karşı ne hissetiğini keşf edip güvenmesi lazımdı,ondan sonra zaten her şeyini anlatacaktı.

Biraz daha uçtuktan sonra eğitimler sırasında keşfettiğim çok güzel tamamen beyaz ve mavi bulutlarla kaplı yere gelmiştik.Bulutların yoğunluğu yüzünden hiç bir yer görünmezken aşağıya taraf baktığımız zaman tüm dünyayı küçük bir harita gibi görebiliyorduk.

Can'ın elini çekiştirerek en tepede ki buluta taraf uçtum ve bulutun üzerinde kanatlarımızı hafif hafif çırparak indik,çıplak ayaklarımın altında hissettiğim yumuşak baskıyla gülümseyip bakışlarımı Can'a çevirdim.

"Nasıl?Çok güzel bir yer değil mi?Bütün dünyayı buradan görebiliyoruz!"

Can aşağıya taraf boş bir bakış attı,ardından etrafına da gözlerini gezdirdi ancak gözlerine ufak bir heyecan ve ya ilgi yoktu,sadece boş bakışlar atıyordu.

Gülümsemem yüzümde solunca yutkunup iç çektim.Sanırım beğenmemişti burayı...

Ne kadar yüzümü asmak istesem de gülümsemeye devam etmeye çalıştım.Can küçük bir şeylere karşı bile aşk ve sevgi beslemeyi beceremiyordu anlaşılan ve ona yardımcı olmam lazımdı.

Boş bakışlarını bana çevirdiğinde az önce ki hissiz yüzü anında aydınlanırken,gözleri ilgiyle parlayıp gülümsedi.
Ardından ise gözlerime bakarak,"Evet gördüğüm en güzel manzara gerçekten."dedi.

Kalbim kulaklarım da atarken yanaklarımın ve ensemin alev aldığını hissediyordum.Her şeye karşı ilgisizken bir anda bana böyle ilgi göstermesi sevinçten delirmemi sağlıyordu.

Devil Vampire | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin