|0.6|

4.1K 305 39
                                    

•°•Gergin bir şekilde son kez etrafıma bakınıp yere çökmüş ve elinde ki küçük tokayla Can'ın kaldığı yurt odasını açmaya çalışan Derin'e "Oğlum,hadisene! Acele et biraz!"dedim fısıltı çığlığyla

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


°

Gergin bir şekilde son kez etrafıma bakınıp yere çökmüş ve elinde ki küçük tokayla Can'ın kaldığı yurt odasını açmaya çalışan Derin'e "Oğlum,hadisene! Acele et biraz!"dedim fısıltı çığlığyla.

Derin bana tersçe baktı,"Bir sus da açayım!Ayrıca ışığı biraz daha yaklaştır amına koyayım göremiyorum!".

dediğini yapıp telefonu kapı deliğine biraz daha yaklaştırdım,Derin biraz daha uğraştıktan sonra kapı tık sesiyle açılınca gülümseyip ayağa kalktı ve pantolonunu silkti.

Yutkunup sakinleşmek için bir kaç nefes alıp,Derin'in omzuna dokundum ve "Aferin! Hadi gidip alalım kitabı."dedim heyecandan ölmek üzereyken.

Birlikte içeri geçip kapıyı arkamızdan yavaşça kapattık. Saat gecenin dördüydü ve Can'ı takip ettiğim için arkadaşlarıyla dışarı çıktığını görmüş ardından Derin'i uyandırımıştım ve buraya gelmiştik.Bu saate nereye gittiklerini düşünmek istemiyordum!

İçeri girer girmez karanlık olduğu için telefonumun ışığını yere tutarak yürüyüp,kitaplığın önüne geldim ve malûm kitabı aramaya başladım.Derin de yanıma gelip,"Kitabın ismi ne? Söyle bende arayayım daha çabuk buluruz."dedi kısık bir sesle.

"Devil Vampire."dedim aynı onun gibi kısık bir sesle.

Kitabı biraz daha aradıktan sonra nihayet buldum ve elimi uzattım almak için ama yine başıma aynı kötü ağrı girince geri çekilip acıyla inledim.

Derin omzumdan tutup "Noldu?"dedi endişeli bir şekilde.

Dişlerimi sıkıp kafamın ağrısını yok saymaya çalıştım ve Derin'e dönüp "Kanka kitabı sen alır mısın? Biraz kötü oldum da."dedim ne kadar sesimi normal tutmaya çalışsam da acı dolu çıkmşıtı.

Eğer Derin o kitaba başı ağrımadan dokunabilirse benim insan olduğum kanıtlanacaktı ve o dedikleri Mirosga denilen şeyden kasıtlarının aslında insan olduğunu anlayacaktım.

Derin yavaşça kafasını sallayıp kitaba yaklaştı ve rahat bir şekilde eline aldı. Afallayarak yüzüne baktım, neden? Neden ona hiç bir şey olmamıştı?

Yoksa bende mi bir yaratıktım?

Kafamı iki yana salladım böyle bir şey mümkün değildi! Ben insandım! Bir anlık sinir ve hırsla Derin'e yaklaşıp kitabı elinden sert bir şekilde aldım ama bu sefer ne acı ne başka bir şey, hiç bir şey hissetmedim!

Gerçekten delirmiştim! Yada şizofren falandım başka açıklaması olamazdı çünkü!

Derin ani hareketimle afallayıp "Yavaş lan!"dedi çemkirerek.

Devil Vampire | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin