|2.5|

3K 239 23
                                    

•°•Başımda hissettiğim sızıyla kirpiklerimi kırpıştırıp gözlerimi araladım yavaşça

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


°

Başımda hissettiğim sızıyla kirpiklerimi kırpıştırıp gözlerimi araladım yavaşça. Bir kaç dakika yabancı,beyaz tavana bakıp gözümün önüne gelen Can ve Volkan'la ilgili görüntülerle gözlerimi irileştirip yattığım yatakta hızla doğruldum.

Şu an neredeydim ve Volkanla Can neredeydi?

Bakışlarımı etrafta gezdirdim oldukça büyük ve güzel bir odadaydım. Büyük iki kişilik ve tüllerle kaplı bir yatak,makyaj masası,giysi dolabı ve tül perdeleri çekili olan büyük penceresi vardı odanın.

Çıplak ayaklarımla yere basıp yataktan indim ve büyük ahşaptan yapılmış kapıya yönelip kapısını açtım.

Ancak kapıyı açar açmaz korkuyla irkilip hızla geri adım attım. Kalbim hissettiğim anlık şok ve korkuyla deli gibi atarken boğazım kurumuştu.

Şu an ayağımın altında bulutlar vardı!Bildiğin içinde olduğum oda havadaydı ve sadece beyaz bulutlar görünüyordu.

Korkuyla kapıya tutunup,"Ne oluyor?Neredeyim ben?"diye fısıldadım kendi kendime.

Ben kafası karışmış bir şekilde boşluğa bakarken uzaktan kanatlarını çırparak bana doğru gelen mavi saçlı ve muhtemelen mirosga olan bir kız yaklaştı.

Kız odanın önüne kadar uçup tam önümde durdu ve buz mavisi gözlerini bana dikip dostane bir şekilde gülümsedi."Demek uyandın bende seni uyandırmak için geliyordum."dedi.

Anlamaz bir şekilde yüzüne baktım,"Burası neresi?Ben niye buradayım?Sen kimsin?"dedim soruları sıralayarak.

Kız bana tebessüm edip biraz daha yaklaştı ve tamamen odanın içine girip sakinleştirici bir şekilde konuştu."Burası mirsa diyarı,benim ismim Helen,bir mirosgayım ve kraliçe seni yanına götürmem için beni yolladı."

Bir nefes verip saçımı karıştırdım ve "Anlamıyorum,en son ormandaydık ve-ve Can'la Volkan kavga ediyordu. Sonra bir anda bayıldım ve hâlâ neden buradayım bilmiyorum."dedim.
Volkan ve Can neredeydi?İyimilerdi acaba?

İsminin Helen olduğunu öğrendiğim kız zihnimi okumuş gibi nazikçe koluma dokundu ve "Mühürlün ve arkadaşın iyiler merak etme. Kafanda bir çok soru olduğunu biliyorum fakat cevap alabilmen için benimle kraliçenin yanına gelmem lazım."dedi.

Gözlerimi sıkıca kapatıp bir nefes verdim ve "Tamam."dedim yorgun bir sesle.
Son zamanlarda hayatım da sürekli değişiklikler yaşanıyor,sürekli yeni şeyler öğreniyor ve görüyordum.Daha Can ve kendi durumuma alışamadım,Volkan'ın bir kurta dönüştüğünü görmüş ve büyük ihtimalle kurt adam olduğunu anlamıştım.Daha bunun hakkında doğru dürüst bir şey anlayamadan bir anda kendimi mirsa diyarında bulmuştum.

Devil Vampire | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin