8 წლის წინსკოლის შემდეგ ჯიმინი მოუთმენლად ელოდა დარჩენილი დღის გატარებას არაფრის კეთებაში . ეს იყო ერთ -ერთი იშვიათი დღე იმ დღეებს შორის როცა სულები არ ხვდებოდნენ, არც ადგილობრივი პოლტერგეისტი არ აწუხებდა , მთელი დღე შეეძლო ის ეკეთებინა რასაც მოისურვებდა .
როცა სახლში მიდიოდა მოულოდნელად უცნობის ხელმა ჩანთის თასმა გამოგლიჯა , ისეთი ძალით რომ ჯიმინი ბოლომდე შეტრიალდა სხეულით .
- და, რას ფიქრობ სად მიდიხარ ?
დამცინავად კითხა ლუკასმა , მისმა ერთ -ერთმა მტერმა სკოლიდან . მათ ერთმანეთის საწინააღმდეგო პირადი არაფერი ჰქონდათ . საქმე ის იყო რომ , ლუკას მოსწონდა დროის ჯონგუკთან გატარება და რადგან ჯონგუკს ჯიმინის წვალება მოსწონდა , ანუ მასაც .
დაბნეულმა , ჯიმინმა გარშემო მიმოიხედა და კუთხესთან კიდევ რამოდენიმე ბავშვი შენიშნა . რადგან მისი დაბნეულობა შენიშნა , ლუკასმა გადაწყვიტა სუსტი ბავშვისთვის დაერტყა . საბედნიეროდ ჯიმინმა შეძლო თავის შეკავება , სანამ ტროტუარზე დაეცემოდა , მაგრამ მაშინ როცა წონასწორობა აღიდგინა ჯონგუკიც გამოჩნდა .
როგორც ირემი ფარების წინ, ჯიმინი უყურებდა როგორ უახლოვდებოდა მომავალი ალფა მას ამრეზით .
- ფიქრობდი რომ სასაცილო იყო ის რაც გააკეთე ? იმდენი ხალხის თვალწინ დამაიგნორე ?
ჯიმინის გონება სწრაფად მუშაობდა, იმის გასაგებად თუ რას გულისხმობდა ბიჭი . არ ახსოვდა , რომ მთელი დღის განმავლობაში მჩაგვრელთან რაიმე კონტაქტი ჰქონიყო .
- ჰეი ! თქვი რამე შიზო ! ( გარტყმაში არ ვარ რაა შიზო )
ჯონგუკმა ჯიმინს მკერდზე თითი მიაჭირა .
- იცი როგორი სამარცხვინო იყო ეს სისულელე? შენ მხოლოდ ის უნდა აგეღო!
ამ ბოლო წინადადებამ მის მეხსიერებაში გარკვეული ფრაგმენტი გაცოცხლა . გაკვეთილის შემდეგ გაიმართა შეხვედრა, რომელსაც ყველა უნდა დასწრებოდა . დასასრულს , ზოგიერთ მოსწავლეს ნაადრევად გასვლის უფლება მიეცა . რადგან ჯიმინს ხალხთან ურთიერთობა არ სიამოვნებდა , ის იყო ერთ -ერთი პირველი , ვინც დატოვა შეხვედრა . სანამ აუდიტორიის კართან მივიდოდა , ხელკეტი იატაკზე ჩამოცურდა და მის ფეხებთნ გაჩერდა . ჯიმინმა ძლივს შენიშნა მაგრამ არ აინტერესებდა , საიდან გაჩნდა. გაიგო ვიღაცის ნათქვამი " მომიტანე " მაგრამ სხვა მოსწავლეების ხმაურში ვერ იცნო ვისი ხმა იყო და არც ჩათვალა რომ ეს წინადადება მისი მისამართით იყო ნათქვამი . ამიტომ იმის ნაცვლად რომ აეღო და პატრონის მოძებნა ეცადა უბრალოდ ყურაადღება არ მიაქცია და წავიდა.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Figure out [completed]
Fanficჯიმინი არის მარტოხელა მაქცია რომელსაც აქვს ნიჭი დაინახოს გარდაცვლილი ადამიანები ... ერთი ზარის შემდეგ მას უწევს დაბრუნება ძველ ხროვაში, სადაც ხროვის ბავშვები მისტიურად უჩინარდებიან. ამ საქმის გამოძიება კი უწევს ძველ მტერთან რომელიც ხროვის მომავალი ა...