23

445 68 53
                                    

-Რა მოხდა?!

ბეთმა მაშინვე შეამჩნია ჯონგუკის  ჯიბიდან გამოჩენილი სისხლიანი ქსოვილი, რომელსაც  ალფას ტრავმის სუნი ასდიოდა.

ჯიმინმა  ღიმილით აარიდა მზერა, ვერ აკონტროლებდა მის გამომეტყველებას, როცა ალფა ხელს აფარებდა  მას.

- არაფერია.

ჯონგუკმა იცრუა.

- აქ უფრო მნიშვნელოვანი რამისთვის ვართ, რა  იპოვეთ?

კენი ჯიმინს უკვე ბასრი გამოხედვით უყურებდა , ხვდებოდა რომ ამ საქმეში" მოღალატის" ხელი ერია. ჯიმინს არ ადარდებდა მასზე მიმართული მკაცრი გამოხედვა, ისიც საპასუხოდ უბღვერდა . 

სასწაულის წყალობით ბეტა თავს აკონტროლებდა, განაგრძობდა ყურებას და იწყებდა იმის მოყოლას თუ რა იპოვა.

- ესაა ის ადგილი საიდანაც ალფრედი ტყეში შევიდა .

ბეტმა ახსნა და ფოთლებში მიმავალი  ბილიკისკენ მიუთითა . მათ გზიდან საკმაო გზის გამოვლა მოუწიათ აქ მოსახვედრად . ის საკმაოდ შორს იყო red pointიდან სწორედ ამიტომ ვერ იპოვეს მისი ბანაკი.

- ჩვენ ბილიკს მივუყვებოდით და მის ბანაკს წავაწყდით .

- შორსაა ? 

- ნამდვილად არა .

აღიარა.

- სიმართლე რომ ვთქვათ , მის ბანაკთან ახლოსაც კი არ იყო ის ადგილი სადაც მისი გვამი ვიპოვეთ .

- კაგით რა .

ჯიმინმა საყვედურ ნარევი ხმით თქვა .

- ის მოკლეს . ცხადია მკვლელი მის სხეულს დანაშაულის ადგილიდან შორს მალავდა .

- ეს მან გითხრა , ბატონო მოჩვენებებთან მოსაუბრევ ? 

ბეტმა ხელები მენჯებზე დაიწყო . ჯიმინის მზერა ჯონგუკზე გადავიდა , რომელმას დრამატულად ამოიხვნეშა . 

- მათთვის უნდა მეთქვა შენს შესაძლებლობებზე . ჩვენ ამაზე ყველა ერთად ვმუშაობთ . და ცნობისთვის , არა , მას არ უთქვამს . ჯიმინმა თქვა რომ მის მოჩვენებას საუბარი არ შეეძლო .

Figure out [completed]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora