26

446 61 43
                                    

- რა ჯანდაბაა?!

ჯონგუკმა იყვირა , უკან შუბლის სრესვით დაიხია.

- ეს რატომ გააკეთე ?!

ჯიმინი ჯერ ისევ ხესთან იდგა , სრულიან გაოგნებული მომხდარით.  ისე უცებ დაეწყო დენა, რომ ვერც კი მოიფიქრა როგორ შეეჩერებინა ის , სწორედ ამიტომ მიიღო ჯონგუკის დახმარება . სიმართელ რომ ითქვას, ხვდებოდა რომ ბიჭზე თავდასხმა არასწორი იყო მაგრამ , ეს მუხლზე გადამტვრევის რეფლექსი იყო.

- არ ვიცი.

ყოყმანითთ უპასუხა ჯიმინმა .

ალფა სისხლდენას ამოწმებდა , ჯიმინმა კი შარვალი ისე შეისწორა რომ აღარაფერი დასჩენოდა . გარშემო მიმოიხედა , ლოცულობდა რომ აქ მომხდარი არვის დაენახა .

- შეგიძლია ოდნავ მაინც შეეცადო და ასეთი asshat არ იყო?

ჯონგუკმა დაიგმინა , მისი მომენტალური აღგზნება წამის მეასედში გაფანტა ყრუ ტკივილმა .

- უკაცრავად ?  შენ ახლახანს საცვალი მიწოდე ?

- რა ?

-აბა ტრაკს ქუდი რაში სჭირდება ?( რაფერ გაიმასხრებს ხოლმე )

განმარტა ჯიმინმა , ყველანაირად ცდილობდა თემის შეცვლას .

ჯონგუკი ისე უყურებდა თითქოს შეშლილი იდგა მის წინ , თავი გააქნია და ცას ახედა .

მათი აღგზნების სურნელის გაქრობას გარკვეული დრო დასჭირდებოდა , ამიტომ " მოღალატეს " მოუწევდა ლოდნი და დაბანა , სანამ ქალაქში დაბრუნდებოდა , იმისთვის რომ არა სასურველი  ყურადღება არ მიეპყრო , რომ არ მიმხვდარიყვნენ მის დენაზე .

- ვფიქრობ აბაზანა მჭირდება .

ჩაიბურტყუნა, საერთოდ არ სურდა ახლა ალფასთან თვალით კონტაქტი დაემყარებინა .

ჯონგუკი დაეთანხმა და სწრაფად გაემართნენ უახლოესი ავტო გასამართი სადგურისკენ , იქ საპონი საკმარისი იქნებოდა სურნელის უმეტესი ნაწილის მოსაშორებლად .  დასრულებულზე ჯმინმა უარი განაცხადა მანქანაში ჩაჯდომაზე და მოლის სიახლოვეს სიარული დაიწყო .

Figure out [completed]Where stories live. Discover now