9 წლის წინ- გთხოვ ?
კაცმა სთხოვა, ხელები ერთმანეთს შეაერთა და თავი დახარა .
ჯიმინმა წიგნს ხელები უფრო ძლიერად მოუჭირა , ინანა საერთოდ რომ შეხედა ამ კაცს . სული უკვე მთელი დღეა უკან დაჰყვება . ეს მოჩენება ახალ მასწალებელში აერია რადგან ჯერ კიდე ვერ არჩევს ცოცხალ და მკვდარ ადამიანებს .
- ის მე შეშლილად ჩამთლის .
თქვა და ზურგს უკან გაიხედა, რომ დარწმუნებულიყო იქ არავინ იყო .
- უბრალოდ მინდა რომ ჩემი ნათქვამი გადასცე შემდეგ კი თავს დაგანებებ . მხოლოდ ესაა. მხოლოდ რამდენიმე მარტივი სიტყვა და გავქრები , გეფიცები !
მოჩვენება დაჟინებით მოითხოვდა .
არ იცოდა ეს კაცი ვინ იყო , მაგრამ როგორღაც ეს კაცი სკოლის ბიბლიოთეკარს იცნობდა . მოჩვენების მტკიცებით რაღაც იყო რაც ბიბლიოთეკარს აუცილებლად უნდა გაეგო და მხოლოდ ჯიმინს შეეძლო ამაში დახმარება და შეტყობინების გადაცემა .
ეს ისე ჩანს თითქოს ჯიმინს არ სურს მოჩვენების დახმარება , უბრალოდ მისი ამ ქცევების გამო ხშირად დასცინიან , საკუთარ თავთან ლაპარაკი ან უცნაური შეტყობინებების გადაცემა . ამ შემთხვევაში ჯიმინი ვალდებული იყო კაცს დახმარებოდა , რადგან დარწმუნდა რომ კაცი თავს იქამდე არ დაანებებდა სანამ სკოლაში იქნებოდა .
ჰოლი შეათვალიერა , თავი სწრაფად დაუქნია კაცს რომელმაც სიხარულისგან " ვუჰუ " ხმა გამოსცა და ახალგაზრდას ბიბლიოთეკისკენ გაჰყვა . შიგნით, მისის ჯონსონს გადააწყდა მერხთან , მშვიდად ალაგებდა წიგნებს ჟანრის მიხედვით . მიუახლოვდა და გაჩუმდა , ნერვები არ ემორჩილებოდნენ რომ ხმა ამოეღო .
- რას აკეთებ ?
მოუსვენრად კითხმა მოჩენებამ .
- ის აქაა , უბრალოდ თქვი !
თავი გააქნია , ლოყები გაუწითლდა ვერ პოულობდა სიტყვებს როგორ უნდა მიემართა ქალისთვის . ყველაფერს ნანობდა, უკან მოტრიალებას და ბიბლიოთეკიდან გაქცევას აპირებდა როდესაც ქალი მისკენ შემობრუნდა და გაუღიმა .
- დიახ ?
იკითხა , ხვეული თმა ძალიან უხდებოდა მის მრგვალ და გაშლილ მხრებს .
- შემიძლია დაგეხმარო ? თუ რამეს ეძებ .
- თქვი!
აძალებდა კაცი.
ჯიმინი კი უბრალოდ იდგა და უყურებდა , პირს აღებდა და ხურავდა სიტყვებს ვერ პოულობდა . ქალი იდგა და მოთმინებით ელოდა , მაგრამ მალევე მისი სახიდან ღიმილმა გაქრობა და გაღიზიანებით ჩანაცვლება დაიწყო . მხოლოდ მაშინ შეძლო ძალების მოკრიბვა და იმის თქმა რაც კაცს სურდა .
- ფურცელი ყუთშია რომელიც იუნიქორნის უკან დევს !
ქალმა წარბები აზიდა გაკვირვებისგან , მაგრამ სანამ კითხვის დასმას მოასწრებდა ჯიმინი უკვე ბიბლიოთეკას ტოვებდა . მოჩვენება კი ახლოს მიჰყვებოდა სახეზე დიდი ღიმილით.
- მადლობა !
-მომშორდი ! შენ დამპირდი !
ჯიმინი მისკენ შეტრიალდა , ჯერ კიდევ სიმორცხვისგან ჰქონდა ლოყები აწითლებული . ნორმალური ადამიანი ალბათ ქალთან მივიდოდა მხარზე მოუთათუნებდა და ეტყოდა , რომ მისთვის შეტყობინება ჰქონდა . მაგრამ ჯიმინი საშინლად ანტისოციალური იყო , რაც ხელს უშლიდა ნორმალურად კომუნიკაციაში ყველასთან გარდა მისი მშობლებისა .
საბედნიეროდ ეს ნელ ნელა იცვლებოდა მას შემდეგ რაც მოჩვენებების დანახვა დაიწყო . მადლობა მის ხშირ კონტაქტს გარდაცვლილებთან , თავისი შიშების წინ დადგა მოუწია კარადიდან გამოსვლა . ამ კაცის მოჩვენებას სულ რაღაც ერთი წლის წინ რომ ეთხოვა ბიბლიოთეკაში წასვა, ჯიმინი მას უხეში უარით გაისტუმრებდა .
- კიდევ კედლებს ელაპარაკები , ავადმყოფო ?
გაისმა საშილნად არასასიამოვნო ხმა
შებრუნებით ჯმინმა გაანალიზა რომ საცურაო ოთახის შესასვლელში იდგა სადაც დასვენების გამოცხადების შემდეგ ბავშვები დადიოდნენ . სამმა მათგანმა მიახლოვება დაიწყო.
სწრაფად სცადა შეტრიალება და წასვლა ვიდრე დაიჭერდნენ , მაგრამ მისი გაქცევის გეგმა მის წინ მდგომმა მეოთხე ადამიანმა ჩაშალა .
ეს ჯონგუკის ბანდა იყო , ჯიმინის წინ კი თავად ჯონგუკი იდგა .
CITEȘTI
Figure out [completed]
Fanfictionჯიმინი არის მარტოხელა მაქცია რომელსაც აქვს ნიჭი დაინახოს გარდაცვლილი ადამიანები ... ერთი ზარის შემდეგ მას უწევს დაბრუნება ძველ ხროვაში, სადაც ხროვის ბავშვები მისტიურად უჩინარდებიან. ამ საქმის გამოძიება კი უწევს ძველ მტერთან რომელიც ხროვის მომავალი ა...