4

514 81 22
                                    




ყელსაბამის გაკეთებამ მთელ სხეულს შვება მოჰგვარა , მწველი სურვილიც შემსუბუქდა .

ის რასაც ატარებდა თითქმის ძაღლის საყელურს გავდა, შავი ტყავის ნაჭერი მთლიან ყელს იდეალურად ერგებოდა . არ ჰქონია რაიმე წარწერა , არანაირი ჩიპი , არანაირი სამაგრი , მხოლოდ რკინის შესაკრავი.

ეს მარტოხელა მაქციის ყელსაბამი იყო და ის ბიძია ნამჯუნმა მისცა ხროვაში დაბრუნებამდე . ბიძამსის ჩათვლით , ამ ყელსაბამს ყველა გაქცეული მარტოხელა მაქცია იყენებდა რათა ალფის ბრძანებისგან თავი დაეცვათ . კარგად ფარავდა ფჰერომენებს რაც სხვა მაქციებისთვის თითქმის შეუმჩნეველს ხდიდა . რადგან ნამჯუნმა ეს ყელსაბამი ბოლო მომენტში მისცა თავიდან სულ ამოუვარდა , ამ მომენტამდე . უფრო იმიტომ რომ ბდსმ ნივთს გავდა მაშინვე ჩანთაში ჩატენა როგორც კი ბიძამისმა თვალი მოაშორა .

ამის დახმარებით, შეუძლია ჯონგუკის წინ დადგეს და ის ვერც კი მიხვდება ვინაა მისი ჭეშმარიტი ... იმედია .

- სულ ესაა ?

სოფიამ იკითხა როდესაც ოთახში შემოვიდა . არ ჩანდა რომ რამე ეუცნაურა , იმას თუ გავითვალისწინებთ რომ ყელსაბამი უკვე ეკეთა , შეიძლება ეს მხოლოდ მის ნახევარს ფარავდეს?

- უკეთესი იქნება თუ არ მკითხავ .

წარბები აზიდა , მაგრამ არაფერი უთქვამს. გარეთ გავიდნენ, მანქანაში დაბრუნდნენ და უკან ქალაქის ცენტრში წავიდნენ სადაც რატომღაც ყველას ქცევაში რაღაც უცნაური იგრძნობოდა. მიდიოდნენ ჰოლში და მათ გარშემო ყველა ერთმანეთში ჩურჩულებდა.

- გარეთ მანიაკივით გავარდა !

ერთ ერთმა გოგომ მეორეს გადარჩურჩულა მოსაცდელ ოთახში .

- გავიგე, რომ შენობას სამი კრუგი დაარტყა და აგრძელებდა იქამდე სანამ ალფამ არ დაიბარა .

- საინტერესოა ასე რატომ იქცეოდა?

ჯიმინს აინტერესებდა რა მოხდა მათი წასვლის შემდეგ . დარწმუნებულია რომ ჯონგუკს არ დაუნახავს როდესაც კავშირი შედგა , მაგრამ ის რა უკან გაჰყვა როდესაც წავიდა ?

Figure out [completed]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon