8

460 71 19
                                    




წყვილი ძლიერი ხელი შემოეხვია მის მუცელს , ცდილობდა მის დახსნას მაგრამ სანამ ჩამოიყვანდა ჯიმინმა დაინახა სტაფილოსფერი მატერია მის ცხვირთან . სწრაფად გადაღრღნა რამაც ჯონგუკის და ჯიმინის დაცემა გამოიწვია .

ეს არ იყო ერთადერთი რაც იპოვა .  როგორც კი ჯონგუკმა სრულებით გაანთავისუფლა  მკლავებიდან , ირმის გახრწნილი სხეული დაინახა რომელსაც ასდიოდა ფჰერომენების სუნი .

ამჯერად ჯიმინს მართლა აერია გული , მიხვდა რომ  თითქმის შეეხო გახრწნილ ხორცს . სულმაც შეწყვიტა მითითება და გაქრობა დაიწყო . ჯიმინი შემოტრიალდა და ცხვირით მიანიშნა ჯონგუკს ნაპოვნზე . ჯონგუკმა ხელი ცხვირზე მაშინვე აიფარა როგორც კი დაინახა მოტეხილი ხის გვერდით სხეული .

მოულოდნელად, ჯონგუკი ჯიმინისკენ ტრიალდება , ძლიერ მკლავს თავზე ადებს და აიძულებს თავი დახაროს , აიძულა პატარა მგელი მორჩილ პოზაში ყოფილიყო.

-  ახლავე მანახე შენი ადამიანი სახე !

დაიღრიალა .

ალფას ბრძანებაზე ყელსაბამმა გაითრთოლა , მაგრამ მაინც გაუძლო. ამ ნაბიჭვარმა სცადა ალფის ძალის გამოყენება .

თავიდან უარყოფდა ბრძანებას , მაგრამ მალევე მიხვდა რომ ცუდი აზრი იყო რადგან კისერზე მოჭერილი ხელი უფრო და უფრო აწვებოდა . სწრაფად ტრასფორმირდა , დარჩა ცივ ღამეში სრულიად შიშველი მიწაზე გართხმული .

- ახლა ილაპარაკე ! ეს ვინაა ?

ჯონგუკმა უბრძანა , კიდევ ერთხელ სცადა ალფის ძალა გამოეყენებინა მაგრამ ყელსაბამი ბოლომდე უწევდა წინააღმდეგობას .

ჯიმინი შეკრთა , დაიწყო ჭუჭყის მოშორება .

- არვიცი , გასაგებია ?

- ეს ერთერთი შენი მსხვერპლია ? შენ ხარ ის ვინც ბავშვებს იტაცებს ?

- თუ მართლა ფიქრობ რომ მკვლელი ვარ , შენიი აზრით მე მოგიყვანდი მკვდარ სხეულთან ?!

Figure out [completed]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang