Belirtmek isterim ki, burada anlatılan konu çoğunuza tanıdıkdır belki. Geri düşünceli ebeveynler kız çocuklarını koca için büyütme psikolojisinde oluyorlar. Erkek çocuklarını da kendi bildikleri doğrularıyla.
Jungkook karakterini kız olarak görüp yazmıyorum. Yanlış anlamayın sakın. Gay erkeklere bu gözle bakanlar var. Bu yargıyı kırmak istiyorum.
Jungkook karakteri ERKEK GİBİ ERKEKTİR.
Jungkook'un baskı altında olduğundan Taehyung'la aşk yaptığını düşünmeyin sakın. Jungkook başından beri ondan hoşlanıyor.
Baskı altında olduğu şey annesi yüzünden haraketleri falan. Giyim falan. Okuyucularımdan biri benzetme yapmıştı. 'Nalan' var ya dizide ismini bilmiyorum, he onun gibi annesinin baskısı altında.
Hikayede Taehyung'un karakterinin bazı geri düşünceleri benim düşüncem değildir. Ona göre okuyun. Okuyucularım arasında böyle düşünenler varsa düşüncelerinin yanlış olduğunu dile getirme amacındayım.
Yazım hatalarını mazur görün.
Suyu kapatarak duş kabininden dışarı çıktı. Hasta olmamak için hızlıca bornozu üzerine geçirdi. Kulak bitimine kadar gelen siyah saçlarını havluya sararak aynaya baktı.
Bir kaç dakika kendini süzdükten sonra boş bakışlarını aynadan çekti. Askıdaki kıyafetlerini alırken annesinin sözleri zihninde dönmeye başladı.
'Kocanın yanında giy. O senin kocan. Ondan çekinmediğini göster.'
Gözlerini kapattı ve kelimeleri düşünmemeye çalıştı. Şarap renginde olan saten şortu alarak giyinmeye başladı. İnce askısı olan geceliğin üstünü de giyinerek banyodan çıktı.
Odaya girdiğinde Taehyung'un gözlükleriyle kitap okuduğunu gördü. Taehyung'un gözleri beyaz tenli çocuğu bulduğunda gülümsedi.
Karşılığında o da gülümsedi. Kocasının çıplak bacaklarını süzdüğünü görünce alt dudağını ısırdı ve başını eğdi. Böyle yapınca utanıyordu istemsizce.
Derin bir nefes alarak aynanın karşısına geçti. Jungkook pufun üzerine oturduğunda havluyla kuruttuğu kıvırcık saçlarını taramak istediğinde Taehyung'un sesiyle eli hava kaldı.
"Tarama bebeğim. Kıvırcık daha çok hoşuma gidiyor"
Bir şey demeden başını salladı. Tarağı bıraktı. Aklına yine o sesler dolduğunda gözlerini kapattı.
'Saçların uzun olsun, tamam mı?! Sonuçta erkeksin. Kadın gibi uzat ki saçını beğensin seni'
Titrek nefes alarak gözlerini açtı. Umursamamaya çalışarak nemlendirici kremin kapağını açtı. Eline sıktıktan sonra pürüzsüz yüzüne sürdü.
Ellerine de nemlendirici sürüp kuruyan dudaklarına lipbalmını sürdü. Pufun üstünden kalkarak kapıya doğru adımladı. Işığı kapatarak Taehyung'un yanındaki lambayı kitabı okuması için yaktı.
Yaktıktan sonra diğer tarafa doğru giderek kendi tarafına uzandı. Sırtını eşine dönerek yan şekilde uzanarak bacaklarını hafif kırdı.
Ellerini başının altında birleştirerek gözlerini kapadı. Şu an uyuyamayacağını biliyordu. Ama yine de uyumayı denedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selina Taekook
FanfictionKim Jungkook ve Kim Taehyung evlidir. Taehyung mutlu evlilikleri olduğunu zannederken Jungkook için geçerli değildi. 18+ rahatsız olan okumasın lütfen. #1 taehyung #1 toptae #1 ukejungkook #1 bts #2 bottomjungkook #1toptae #2 jungkook #4 wattpad #...