Kıkırdayarak "Hadi misafirlerimizi bekletmeyelim" demiştim.
Beni onaylayarak alnıma öpücük kondurmuş, mutfaktan çıkmıştık.Umarım bir sorun çıkmadan misafirlerimizi ağırlaya bilirdik.
Koridoru geçerken kalçamın avuçlanmasıyla olduğum yere çivilendim. Gözlerim büyürken Taehyung arkamdaki yerini daha sağlama almış, göğsünü sırtıma yaslamıştı.
"Hayatım, biliyorum modelsin. Ama böyle kıvırtarak yürüme. Seni kısıtlamak amacıyla söylemiyorum. Sadece bir iki gün. Sam gerçekten her şeye dikkat ediyor"
Dudaklarımı birbirine bastırarak başımı salladım. Kalçamı yoğuran eli kendini boşluğa bırakırken derin nefes aldım. Tam nefes aldım derken kalçama tokat atmış kıkırdayarak önden oturma odasına girmişti.
Kalbimi kontrol etmeye çalışarak bende arkasınca odaya geçtim. Sam hararetli şekilde bir şeyler anlatıyor, Stefani onu dinliyormuş gibi yapıp Taehyung'u izliyordu.
Taehyung'u!!!
Adımlarımı hızlandırarak Taehyung'un yanındaki yerini aldım. Geldiğim gibi kafasını tabağından kaldırıp bana tebessüm etti. Evet bana.
"Taehyung, böyle habersiz geldim özür dilerim. Sam'la Amerika’da aynı iş yerindeyiz. Geleceğini söylediğinde bende gelmek istedim. Seni görmeyeli nerdeyse 2 yıl olacak. Çok değişmişsin. Açıkçası evlenme şaşırdım"
Bakışmamızı Stefani'nin sesi bölerken Taehyung ciddi yüz ifadesiyle onu dinledi. Stefani'ye karşı ön yargılı olmak istemiyordum. Eski sevgilisi çıkar diye korkmadan edemiyordum doğrusu.
"Yok sorun değil. Gelmişsin zaten. Değiştiğim doğru ama sadece fiziksel açıdan. Evlenmeme neden şaşırdın? Bence gayet yakışıklıyım. Çalışıyorum ve Jungkook'u mutlu edebildiğimi düşünüyorum."
Taehyung gayet ciddi şekilde cevabına karşı gülümsedi. Peçeteyle ağzını silip ilk önce bana sonra da Taehyung'a baktı.
"Sorunda bu ya. Annen sana kimseyi layık görmezdi. Yakışıklı ve zengin olduğunu biliyorum. Ama kabul et fazla kıskanç, kuralcı, kısıtlayıcı ve somurtkansın. Seninle birlikte olması, ne bileyim, bence de çok açık değil mi?! Çalışmadığına bile eminim "
Bana neyin imasını yapıyordu? Onunla parası için mi birlikte olduğumu?
Masanın üzerinde yumruk yaptığım elim üzerinde Taehyung'un soğuk eline rağmen sıcak dokunuşun hissettim. Sinirden çenesini kassa bile bana gülümsedi.
"Jungkook'un ailesi ünlü Jeon şirketinin sahibi. Kendisi zaten model. Yaptığın ima hiç hoş değil. Misafir olduğun için sessiz kalacağım."
Duraksadı ve o kıza nefret etmem için gayet yeterli sebepler söyledi.
"Geçmişte bana yaptığın teklifi kabul etmediğim için böyle yapıyorsan söyleyecek tek kelimem yok. Seni sevmiyordum. Ve dediğin gibi öyleyim, inkar etmiyorum zaten"
Yüzünde buruk tebessüm oluşurken elimin üzerinde olan tutuşu sıkılaştı. Güven verici şekilde, sanki ' ben buradayım, kimse uğraşamaz seninle der gibi'.
"Çalışma konusuna gelirsek eğer benden kaynaklı olduğunu anladığını düşünüyorum. Kıskanç yapım var. Ben çalışıyorum ve bize yeter. Onun eşi olarak ona bir şeyler almak güzel hissettiriyor."
Taehyung cidden kıskançtı. Evlenmeden önce bir kaç hafta tanışma süresinde bile alttan imalarla çalışmama gerek olmadığını söylemişti.
İnsanların benimle on saniyeden fazla göz iletişime geçmesi bile Taehyung'un sinirlenmesi için yeterli sebepti. Bu yüzden beni çalışma ortamına- onun diliyle kameramanların ve onca insanın sadece ona ait olan bir vücudu görmesini sağlayacak işe asla izin vermezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selina Taekook
Fiksi PenggemarKim Jungkook ve Kim Taehyung evlidir. Taehyung mutlu evlilikleri olduğunu zannederken Jungkook için geçerli değildi. 18+ rahatsız olan okumasın lütfen. #1 taehyung #1 toptae #1 ukejungkook #1 bts #2 bottomjungkook #1toptae #2 jungkook #4 wattpad #...