Yazım hatalarını mazue görün lütfen
"Dimi ya?! Kızı yolarım! Ama şiddete hayır! Bebişim de büyüdüğünde çok centilmen erkek olacak. Hiç kimseyi üzmeyecek. Aynı Teyung babası gibi olacak"
Jungkook 6 aylık karnını okşayarak Yeji'yle konuştuğunda eşinin arkada kapıya yaslanıp hayran hayran onu izlediğinden habersizdi.
Bir bilseydi ki, Taehyung'un nasıl içi gidiyordu ona bakarken çok utanırdı. O güzel gözlerini kaçırıp dururdu eşinden. Saçlarıyla oynayıp cilvesinden de kalmazdı.
"Taehyung çok güzel baba olacak, biliyorsun değil mi? O şimdiden her şeyde bebişimizi etkileyecek şeyleri düşünüyor"
Hormonların getirisiyle aniden gözleri dolarken Taehyung hemen harekete geçti. Durduk yere ağlayıp kendisini üzecekti minik bebeği.
Yeji Taehyung'u görüp bir şey demeden ayaklandı. Taehyung eşinin önüne geçtiğinde Jungkook'un dudaklarını büzdüğünü gördü.
İç çekerek bebeğini kolları arasına aldı. Sabah ördüğü saçlara taktığı tokayı görüp gülümsedi. Onun sevgilisi çok şirindi, onun sevgilisi çok güzeldi.
Jungkook'un sırtını göğsüne yaslarken kolları şiş karına sarıldı. Saçlarına kokulu öpücük bıraktı. Yetmedi. Yetmez ki. Nasıl yetsin?
İnsanoğlu güzel olan her şeyin daha fazlasını isterdi. Ama Taehyung Jungkook'un fazlasını değil, tamamını istiyordu.
Dudaklarını boynuna sürterek "Sen en güzel baba olacaksın, senin sayende de ben güzel bir baba olacağım" diye mırıldandı.
Taehyung'u Taehyung yapan onun güzeller güzeli eşiydi. Onun sayesinde korkmadan cinsel yönelimini açıklamıştı. Onun için nefes alıyor, hayatın tadını çıkarıyordu. Jungkook olmadan hayatın ne anlamı?
"Güzel baba mı olacağım gerçekten? Teşekkür ederim Taehyung. Hakkımda böyle düşünmen beni mutlu etti. Teşekkür ederim aşkım"
Taehyung kıkırdayarak beyaz tenlinin boynuna bir sürü öpücük bıraktı. Teşekkür etmesine gerek bile yoktu. Taehyung'un göreviydi tüm bunlar. Seviyordu ve bunu hissettiriyordu.
Güzel anı daha da güzelleştiren elinin altındaki ayak çıkıntısı oldu. Sanki ilkmiş gibi heyecanlanması Jungkook'un gülmesine neden olmuştu.
"Jungkook, aşkım, hissettin mi?! Tekmeledi seni resmen. Canın yanmıyor değil mi? Ben bebişimizi uyarıyım mi?"
Sesindeki ciddiyet Jungkook'u güldürürken "Tabii hissettim, canım da yanmıyor. Hem nasıl uyaracaksın? Bebişimizi üzme sakın" diye konuştu uyarıcı tonda.
Taehyung göğsünü yasladığı sırtdan ayrılarak hemen Jungkook'un önünde eğildi. Uzun parmakları zarifce şiş karnı okşarken sanki bebeği duyuyormuş gibi fısıldamaya başladı.
"Güzel oğlum, babanın canını yakma. Ordan çıktığında istediğin gibi benimle karete yapabiliriz"
Jungkook başını geriye atarak kahkaha attığında Taehyung öylece gülüşüne takılı kaldı. Jungkook güldü ve Taehyung'a hayat oldu.
"Benim güzel boncuğum, seni Ne kadar seviyorum bir bilsen. İçim içime sığmıyor. Seni herkesten sakınmak beni çok mu bencil yapar? Şimdi bebeğimiz de var üstelik. Tanrı'm, nasıl başa çıkacağım sizinle?"
Jungkook dudaklarını büzerek eşini izledi dolu gözleriyle. Bir şey demeden hareketlenip eşinin kucağına çıktı. Kollarını boynuna dolarken bebekleri onlar için küçük bir engel yaratıyordu. Ama onlar için asla sorun değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selina Taekook
FanficKim Jungkook ve Kim Taehyung evlidir. Taehyung mutlu evlilikleri olduğunu zannederken Jungkook için geçerli değildi. 18+ rahatsız olan okumasın lütfen. #1 taehyung #1 toptae #1 ukejungkook #1 bts #2 bottomjungkook #1toptae #2 jungkook #4 wattpad #...