7≮

8.6K 489 361
                                    


"Anne özür dilerim, bilerek yapmıyorum.  Elimden bir şey gelmiyor. Hem erkeklerden hoşlanmak kötü bir şey değil ki"

"Sus! Konuşma. Akıl veriyor bir de! Tiksiniyorum senden! Küçüklüğünden bu yana iğreniyorum senden. Erkeklerden hoşlanacaktınsa neden kız olmadın ki?!"

Gözlerinden yaş akan çocuk burnunu çekerek sessiz kalmayı tercih etti. Konuşmasının anlamı yoktu. Ne yapsa da annesi ve babası onu kabullenemiyordu.

Yine her gün olduğu gibi anne ve babası sıkılmadan onu azarlıyordular. Sesin çıkardığı an evde kıyamet kopuyordu. Bu yüzden ağlayarak sessiz kalmayı seçiyordu.

"İnsanların içinde utanıyorum. Senin yüzünden! Oğlunun sikilecek olması iyi bir şey mi?!"

Yüzünü buruşturarak "Tek sorun bu mu baba? Bu yüzden mi beni kabullenemiyorsunuz? Ben bedenden değil, bir erkeğin ruhundan etkilenecektim. Ama siz buna bile izin vermiyorsunuz" dedi.

"Kes sesini! Küçüklüğünden gay olduğunu, hele de pasif olduğunu anlamıştık. Sürekli etek giymek, oje sürmek, makyaj yapmak istiyordun. Ne yaptık ettik, psikoloğa bile götürdük seni! Ama düzelmek bilmedin!"

Babasının bağırtısıyla yerinden sıçradı beyaz tenli. Küçükken giymeyi sevdiği eteklerden nefret ediyordu şimdi. Çünkü annesi gelecekteki eşi için ona kız görününüm vermeye çalışıyordu.

Ona her gün dersler veriyor, yapmadığı taktirde eşinin ondan boşanacağını söylüyordu. Sessizce razı geliyordu. Çünkü annesin sonunda kendi dediğini yapacağını çok iyi biliyordu.

"Taehyung senin için en iyi seçenek. Nasıl kabul etti bilmiyorum. Güzelliğin sonunda işe yaradı. Fotoğrafını göndermiştim babasına. Görmüş, beğenmiş. Çocuk gay bile değil, ama seni kız gibi güzel bulmuş."

Kalbi burkuldu bu sözler karşısında. Kadına benzemek onun için kötü bir şey değildi. Fakat onu aşağılayarak söylemeleri kötü hissettiriyordu.

"Yarın güzel giyin. Randevuya çıkacaksınız. Terbiyeli ol! Çocuk ne dese evet de! Sakın karşı çıkma! O senin eşin olacak! Anladın mı? Hah? Cevap ver!"

Babasının bağırması onu korkuturken yerinden sıçramış, hızlıca başını sallamıştı. Daha evlendirileceğini bile sindirememişken eşine karşı çıkmaması gerektiğini söylüyordular.

 

°°°

Gözlerini bir kaç kez açmaya çalıştı beyaz tenli. Ama üzerinden kamyon geçmiş gibi hissediyordu. Dün ev işleri ve misafirlerle uğraşmak onu yormuştu.

Biraz kıpırdandığında arkasında hissettiği sertlikle yutkundu. Taehyung'un eli sahiplenici şekilde belindeyken nefes sesleri düzenliydi. Uyuyordu.

Taehyung'un sabit yattığını biliyordu. Her gece olduğu gibi arkasından sarılır, başını boyun girintisine sokarak uykuya kalırdı orda.

Ama kendisi dağınık uyurdu. Gece boyu kıpırdar, dolgun kalçalarını Taehyung'un kasıklarına sürterek ona zor anlar yaşatırdı.

Taehyung da her sabah erekte olmuş şekilde uyanırdı. Yine o anlardan birindeydi. Fakat ilk  o uyanmıştı ve utanıyordu.

Genelde Taehyung erkenden kendi işini hal ederdi. Jungkook da uyuyor numara yapıp onun ismini inleyerek banyodan gelen seslerini dinlerdi.

Şimdi o sertliği arkasında hissetmek kendine iyi gelmiyordu. Kalça arasında olan varlığı kendini sıkmasına neden oluyordu. 

Deli gibi sürtünmek istiyordu. Deliği kaşınıyordu. Sabah sabah neden böyle azdığını bilmiyordu. Tek istediği elini arkasına atıp o sertliği avuçlamak sonrada içine girip kaşınan noktasını ezmesiydi.

Selina TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin