Yazım hatalarını mazur görün lütfen.Eskiden olsa, biri gelip Jungkook'a mutlu olacaksın dese inanmazdı. Hayatının sonuna kadar baskı altında yaşayacağını düşünürdü. Özgür, mutlu olacağı, en önemlisi sevileceği aklının ucundan bile geçmezdi.
O dışardan çok özgür görünebilirdi. Ama bir kadının baskısıyla yirmi seneyi devirmişti. Özgüveni gitmişti. Her şeyi elinden alınmıştı.
Sonra bir anda biri hayatına girmiş, iyi anlamda tüm düzenini alt üst etmişti. Ona sevgisini vermişti. Güveni, özgürlüğü, sıcak aile ortamını hediye etmişti.
Taehyung ve Jungkook bir çok zorluğu aşarak bugünlere gelmiştiler. Bazen birbirlerini yanlış anlamış, kavga etmiş, kırılmıştılar.
Fakat zor günler geride kalmıştı nihayetinde. İkisi de birbirine deli gibi aşıktı. Ve bu aşkı küçük bebekleriyle taçlandırmıştılar.
Taehyung kucağında ileri geri salladığı bebeğine bakarken dünyanın en şanslı adamı gibi hissediyordu. Güzel eşi ona benzeyen melek dünyaya getirmişti üstelik.
Dudaklarını küçük bedenin alnına bastırdı. Hâlâ üstünde ilk günün heyecanı vardı. Bebeğini kucağına alırken elleri titriyordu. Kokusu burnuna dolduğunda Jungkook gibi kokması nefesini kesiyordu.
Hele gözleri...
"Çok güzel... Tanrı'm, ailemi kötülüklerden koru"
Mırıldandığı vakit beline sarılan kollarla yüzünde tebessüm oluştu. Sırtına konulan öpücük kalp atışlarını hızlandırırken Jungkook çok huzurlu hissediyordu.
"Oğlumuzun ikimize de düşkün olmasını seviyorum"
Jungkook gururla konuştuğunda Taehyung da başını sallamıştı. Jungkook'un dediği gibi küçük oğulları ikisini de fazlasıyla düşkündü.
Taehyung babası olmadan uyuyamıyordu mesela. Babasının kucağında olmak huzur verici olmalıydı Minji için.
Sütünü Jungkook içirmese içmiyordu. Üstünü değiştirmek hele. Jungkook olmasa kimse minik bedenin üstünden patiklerini bile çıkaramazdı.
Taehyung uyuyan bebeğini beşiğe bırakmak için hareketlendiğinde Jungkook geri çekilerek izin verdi. Bebekleri mışıl mışıl uyuyordu. Melek gibi...
Üstünü örtüp geri çekildiğinde dolu gözleriyle onları izleyen eşini görmek iç çekmesine sebep oldu. Jungkook'un belinden tutarak kendine yapıştırdığında dudaklarını eşinin saçlarına bastırdı.
"Boncuğum, demedim mi akıttığın damlalar kalbime damlıyor?"
Jungkook dolu gözlerini silerek
"Bak ağlamıyorum, duygulandım sadece" dedi.Taehyung kolları arasındaki eşini kucağına aldığında sessiz olmaya çalışarak odadan çıkardı ikisini de. Jungkook da başını esmerin mis kokulu boynuna gömerek gözlerini kapadı.
"Bebeklerimden birini uyuttum, sıra diğerinde"
Taehyung'un dedikleri Jungkook'un kıkırdamasına sebep olurken çoktan odaya varmıştılar. Esmer olan kucağındaki bedeni yatağa bırakmadan kendisini yatağa attı. Sırtını yatak başlığına yaslarken, Jungkook hâlâ sımsıkı sarılıyordu eşine.
"Canın sıkılmış bir şeylere. Söyle ki halledebilelim"
Yine dikkatinden kaçmamıştı bir sorun olduğu. Jungkook gün içinde öyle neşeli oluyordu ki, azıcık bile üzülse Taehyung anında fark ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selina Taekook
FanfictionKim Jungkook ve Kim Taehyung evlidir. Taehyung mutlu evlilikleri olduğunu zannederken Jungkook için geçerli değildi. 18+ rahatsız olan okumasın lütfen. #1 taehyung #1 toptae #1 ukejungkook #1 bts #2 bottomjungkook #1toptae #2 jungkook #4 wattpad #...