Buyurun beni s*kme alanı:
Geç attım ama yine de oy ve yorum yapabilir misiniz?🥺👉🏼👈🏼
"Ahh, lütfen bir az daha"
"Bebeğim, elimden geldiğince yumuşak olmaya çalışıyorum"
Taehyung eşinin omuzlarına masaj yaparken bir yandan sızlanmalarını çekiyordu. Onu uyarmasına rağmen saatlerce kanepede dizi keyfi yapmıştı ve sonuç buydu. Her tarafı tutulmuşdu.
Jungkook sa suçun kendisinde olduğunu bildiğinden susuyordu. Yoksa asla altta kalmazdı. Kendine hak kazandıracak bir şeyler bulurdu elbet.
"Berbat hissediyorum Taehyung. Çok kilo aldım bir de. Nasıl vereceğim bunları? Modellik kariyerim bitti"
Taehyung kısıkca "İşime gelir" diye mırıldandığında Jungkook bunu duyarak kaşlarını çatmıştı. Evet, kesinlikle sinirli göründüğünü biliyordu.
"Çocuğumu doğururum, beraber işe gidip geliriz. Tepemin tasını attırma Taehyung kişisi"
"Tamam, hayatım"
Jungkook gözlerini süzerek "Aferin köle" dediğinde Taehyung sabır dilercesine iç çekmişti. 'Neyse ki hamile" diye düşündü. Yoksa bu kölenin ona ne yapacağını ikisi de biliyordu. Imm, sadece ikisi de değil.
Bir kaç dakika daha yapılan masajın ardından Jungkook yeterli olduğunu belirterek sabahtan beri resmen yapıştığı kanepeden kalkmıştı.
Ağırlaşan karnı yüzünden yüzünü buruşturduğunda Taehyung'un üzgün bakışlarıyla karşılaştı. O üzülmesin diye gülümsemeye çalıştı, fakat karnında yaramazlık yapan bebeği buna pek de müsade etmiyordu.
Paytak adımlarla merdivenlere doğru yürüdüğünde kenardan oldukça çirkin göründüğünü hissediyordu. Çünkü hamileliği kadınlardaki gibi görünmüyordu. Erkek vücudunda, şiş karnıyla istemsizce tüm özgüveni gidiyordu.
Aslında ne kadar tatlı göründüğünün farkında değildi. Rahat olsun diye giydiği bol kıyafetlerle ve yandan tokalarla tutturduğu uzun saçlarıyla çok tatlı görünüyordu.
Ve Taehyung için muazzam ötesi.
Karnına bıraktığı eliyle derin nefes alırken bir kaç adım geride duran eşine dönüp kırpıştırdığı gözleriyle "Beni odaya taşıyabilir misin?" diye sordu.
Taehyung için hayatın anlamı bu bakışlardı işte. Güzel eşi masum bakışlarıyla ondan bir şeyler rica ederken onu reddetmesi ne kadar mümkün olabilirdi ki?
"Gelin kucağıma güzel bebeklerim"
Kolunu ayaklarının altından geçirirken Jungkook da sıkıca boynuna sarıldı. Taehyung ne kadar güçlü olsa da ağırlaşmıştı. Kendini düşürmesinden korkmuyordu ki. Bebeği için endişe ediyordu.
Düşüncelerinden sıyırıldığında kötü düşüncelerinin aksine Taehyung'un onları sağsalim odalarına getirdiğini gördü. İçine gelen rahatlamayla dudaklarını esmerin yanağına bastırdı.
"Güçlü eşim. Bebeğim bak baban ikimizi de taşıyabiliyor. Kucağına güzel yakıştığımızı kabul et"
Taehyung onun bu sözlerine karşı kıkırdadı. Küçücük şeylerden bile mutlu oluşu içindeki sevginin katbekat artmasına neden oluyordu.
"En son sevişmemizde kucağımda zıplarken kucağıma güzel yakıştığınızı söylemiştim çoktan, ama sen bilirsin, yine söyleyebilirim"
Jungkook bir kaç ay önce Taehyung'a yalvararak yaşadıkları birlikteliyi hatırladığında yanakları kızardı. Taehyung bebek için endişeli olduğundan kabul etmese de Jungkook son kozunu oynayarak ağlayıp istediğini yaptırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selina Taekook
FanfictionKim Jungkook ve Kim Taehyung evlidir. Taehyung mutlu evlilikleri olduğunu zannederken Jungkook için geçerli değildi. 18+ rahatsız olan okumasın lütfen. #1 taehyung #1 toptae #1 ukejungkook #1 bts #2 bottomjungkook #1toptae #2 jungkook #4 wattpad #...