Yazım hatalarımı görmezden gelin.
Dudaklarıma parlak rujumu sürerek bir birine bastırarak iyice yayılmasını sağladım. Saçlarımı da iki yana ayırarak şekil verdim.
Birazdan misafirimiz gelecekti. Ve açıkçası heyecanlıydım. Çünkü ilk kez eve misafir geliyordu. Taehyung'un ailesi ve benim ailem de gelmişti ama ilk kez arkadaş ortamından biri geliyordu.
Ama Taehyung'un o kadar da heyecanlı olduğunu söyleyemezdim. Bunu da açıkça dile getiriyordu zaten. Taehyung sakin ortamları seviyordu. Ailesi bile geldiğinde suratı beş karış oluyordu.
Bu yaptığının doğru olmadığını söylesem de beni dinlemiyordu. Beni dinlemediği iki konudan biride buydu. Öyle surat asıyordu ki, geldiklerine bin pişman oluyordular.
Düşünmeye son verip ayaklandım. Üst başımın iyi olduğuna emin olduktan sonra odadan çıktım. İyi görünmek istiyordum.
Sonuçta Taehyung'un eşi olarak karşılarına çıkacaktım.
'Eşine layık ol! Güzel giyin, süslen. Seni köy pazarından aldığını düşünmesinler'
Aklıma dolan şeyle burukça gülümsedim. Daha fazla düşünerek moralimi bozmak istemiyordum. Zaten tüm gün düşünüp duruyordum.
Merdivenleri paytak şekilde inip oturma odasına girdim. Taehyung'un gözleri anında telefondan çekilerek beni buldu. Dudaklarımı bir birine bastırarak başımı eğdim.
Beni öyle bir süzüyordu ki! Utanmıştım!
Başımı kaldırdığımda baştan sona kadar beni incelediğini gördüm. Diliyle dudaklarını yalamış sonra yanak içinde dolaşmıştı.
Gözleri boynumdaki izlere kaydığında sırıtmıştı. Banyo yaptığımız zaman boş durmamıştı. Ve boynumu sömürmüştü resmen.
Neden böyle yaptığını biliyordum da neyse.
"Çok güzel olmuşsun hayatım. Ne gerek vardı böyle giyinmeye. Bol giyinsen daha güzel olurdu sanki."
Söylediklerine karşılık endişeyle üstümü kontrol ettim. "Kötü mü oldu? Ama bunları sen beğenmiştin." diye sorduğumda koltuktan kalkarak yanıma doğru adımladı.
Dibime girerek belimden tutarak kendine doğru çekti. Gözleri aralanan dudaklarıma kaydı. Fazla oyalanmadan gözlerime çıktığında derin nefes aldı.
"Boncuğum, güzel eşim, aksine öyle yakışmış ki gözlerimi senden alamıyorum. Doğru ben beğenmiştim. Ama benim yanımda giyinmen için. Uff, ne diye geliyor ki! Ne güzel ikimiz vardık sadece."
Güzel cümlelerine sevinirken şikayetlerine karşılık kıkırdadım. Göğsüne hayali daireler çizerken "Şey, teşekkür ederim güzel sözlerin için. Ve lütfen öyle deme. Yanında da böyle söylenme. Senden başka gidecek kimsesi yok demek." dedim.
Ağzın açıp tekrar itiraz etmek istediğinde "Sadece bir kaç gün. Dişini sık lütfen. Hem daha iyi. Bana arkadaş olur. Evde sıkılıyorum bütün gün" söyleyerek susturdum.
Gözleri anbean büyürken "Ne?! Sakın bunu yapayım deme. Sam zaten oldukça gevşek birisi. Yüz verme tamam mı?" uyarıcı tonda konuştu.
Kıskanç Teyung işte.
°°°
Banyo yaptıktan sonra bir kaç çeşit yemek yapmıştım. Gelen misafiri aç bırakacak değildim. Yemekleri yaptıktan sonra da hazırlanmıştım zaten.
Sofrayı son kez kontrol ettim. Kapı çaldığında heyecanla Taehyung'a baktım. Oflayarak ayağa kalktı. Kapıya doğru adımlarken bende arkasından onu takip ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selina Taekook
FanfictionKim Jungkook ve Kim Taehyung evlidir. Taehyung mutlu evlilikleri olduğunu zannederken Jungkook için geçerli değildi. 18+ rahatsız olan okumasın lütfen. #1 taehyung #1 toptae #1 ukejungkook #1 bts #2 bottomjungkook #1toptae #2 jungkook #4 wattpad #...