31≮

4K 217 57
                                    


Yazım hatalarını mazur görün🤗











Bembeyaz bacaklar ve ona çok yakışan esmer eller. Geniş uylukları kavrayan kemikli, uzun eller.

Esmer bedenin altına yatan eşine sadık bir sürtük. Onu baştan çıkarmak için en seksi geceliğini giyinen sürtük.

Eşinin dokunuşları için kıvranan, arsızca bacaklarını aralayıp en mahrem yerini gösteren, ama tüm bunlara tezat yanaklarına al düşmüş bir sürtük.

Jungkook dağılmış bir şekilde Taehyung'un altında uzanmış, daha fazlasını istediğine dair mırıltılar çıkarırken bilmediği bir şekilde fazlasıyla güzeldi.

Üstündeki kıpkırmızı gecelik hiçbir yerini örtmeyen işe yaramaz kumaş parçasından farksızken Taehyung bunu fazlasıyla seviyordu.

İkisi için de bu gece her şey fazlasıyla fazlaydı.

Dizinin üstüne kadar uzanan tül çoraplı ayakları Taehyung'un çıplak omuzlarına ev sahipliği yaparken, hayranı olduğu ellerin çıplak teninde dolaşması kalbini ağzında attırıyordu.

Omzuna değen saçları erotik hava yüzden ıslanmış, geceliğinin askılığı omzundan düşmüş, eteğiyse esmer eller tarafından göğsüne kadar yukarı sıyrılmıştı.

Taehyung için bu dağılmış görüntü çok güzeldi. Dudaklarını ısırıyor, karnına kadar uzanan penisiyle eşi için azdırıcı etki bırakıyordu.

Geniş omuzları, parlayan esmer teni, Jungkook'un yalamaktan fazlasıyla zevk aldığı adonisleri, ah, bir de kalın penisiyle eşi için bir ilahtı.

Hiçbir şey yapmadan: sadece bu görüntüyle Jungkook'un arsızca inlemesine neden olduğunda gözü döndü bir anlığına.

Omuzlarındaki bacaklardan tuttuğu gibi Jungkook'un yüz üstü yatmasını sağladı. İki dizini kırıp eşinin bacaklarının üstüne oturmadan durduğunda, aldığı tek karşılık Jungkook'un belini kırarak kalçalarını sallaması oldu.

"Sürtük olup başıma çıktın, Jungkook-ah"

Ve kalçasına inen bir şaplak. Kazandığı şeyse Jungkook'tan aldığı cilveli inleme...

"Sikin için seni toplantıdan çıkarıp eve getirten sürtük, hyung-ah"

Bir şaplak daha. Jungkook'un arsız kıkırtıları...

Yanan kalça yanağının verdiği zevkle başını geriye atıp "Mmm~" diyerek inlediğinde Taehyung sabırlı olmak adına gözlerini kapadı bir kaç saniyelik.

"Ben toplantıdayken bir daha gömleğimi giyinip kendini parmakladığın video atacak mısın?"

Uyarıcı bir şaplak daha. Ve bu yaptığından hiç pişman olmayan arsız bir Jungkook.

"Yes, daddy"

Ve en çok acıtan şaplak. Taehyung ona sesleniş şeklinden ötürü gözü dönerken avuçları arasına sığmayan kalça yanaklarını sıktı.

Yana ayırdığı kalça yanakları yüzünden ortaya çıkan pembe deliği Taehyung'un alt dudağını yalamasına sebep olurken haber dahi vermeden dudaklarını girişine kapadı.

Jungkook ani hamle yüzden çığlık
atarken Taehyung anlık olarak geri çekilip "Kes sesini!" diye sessizce çığırdı.

Otoriter sesi Jungkook'un titremesine sebep olurken, Taehyung tekrarden beyaz kalça arasına gömüldü. Diliyle pembe deliği talan ederken Jungkook durmaksızın inliyordu.

Elini geriye atarak Taehyung'un saçına asılıp çekmeye çalışsa da, kalçasına yediği şaplakla inlemekle yetinmek zorunda kaldı.

Jungkook'un sızlanmaları Taehyung'un geri çekilmesiyle bittiğinde rahat nefes aldı küçük olan. Bir kaç saniyelik olarak dinlediği bu sürede Taehyung az önce diliyle yediği yeri gözleriyle yemişti.

Selina TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin