Ramazandan önceki son bölüm🥺
Lütfen hâlâ birileri varsa yorum yazsın 👉🏼👈🏼
Kim ailesinde az da olsa karmaşa hakimdi. Sabahın yedisinden bu yana herkes ayaktaydı. Taehyung ocak başında süt ısıtırken, Jungkook kucağında bir türlü susmak bilmeyen oğluyla mutfağı turluyordu.
Minji sabahın altısından bu yana uyanıktı ve içi dışına çıkana kadar ağlıyordu. Jungkook işten yorgun gelen eşinin uyanmaması için elinden geleni yapsa da, Minji'nin çığlıkları uyumasına izin vermemişti.
Taehyung da ne kadar kucağına alıp sakinleştirmeye çalışsa da pek işe yaramamıştı. Aksine daha fazla çığlık atmasına neden olmuştu.
Yanlış bir şey yaptığını düşünerek üzülen Taehyung'u ise sakinleştirmek yine Jungkook'a düşmüştü. Durumu ele alarak iş paylaşımı yapmış, ortalığı az da yatıştırmıştılar.
Jungkook üstünü dahi değiştirmeye vakit bulamadan, beyaz geceliğiyle oğlunu sallarken, Taehyung çıplak üst gövdesine tezat, gri eşofmanıyla ocak başındaydı.
Bir kaç ay öncesine göre baya dağılmış durumdaydılar. Eskiden olsa bu saatte onları uyanık tutacak şey durduramadıkları sevişmeleri olurdu.
Ama şimdi küçük bebekleri yüzünden uykusuzdular. Susturamamak bir yana, neden ağladığını bilmemek sinir bozucuydu.
"Taehyung, doktora mı götürsek? Baksana, hâlâ ağlıyor"
Jungkook'un ağlayacak ifadesine karşılık Taehyung iç çekerek, "Ağladı diye doktora götüremeyiz, bebeğim" dediğinde eşi dudaklarını büzerek başını salladı.
Taehyung sütü biberona döküp güzel eşine uzattığında, Jungkook yorulan bacakları yüzünden mutfaktan oturma odasına geçerek kanepeye oturdu.
Biberonu bebeğinin ağzına yerleştirdikten sonra sesini kesmesi iki ebeveyne de iç çektirdi. Bir kaç dakika da olsa susması iyi hissettirmişti.
"Yeji ne zaman gelecek?"
Taehyung'un sorusuyla Jungkook yeni hatırlamış gibi yüzünü buruşturarak "Annesinin doğum günü bugün. İzin almayacaktı ama ben mecbur gönderdim. Annesi yalnız hissetmesin doğum gününde" dedi.
Yeji Minji konusunda Jungkook'a çok yardımcı oluyordu. Taehyung her ne kadar işten geldikten sonra oğluyla ilgilense de iş yükünün çoğu Jungkook'a kalıyordu haliyle. Bu durumda da çok yoruluyordu. Neyse ki, Yeji sayesinde dinlenebiliyordu.
Taehyung eşinin iyi kalpliliğine gülümseyerek "İyi yapmışsın, hayatım" dediğinde aynı karşılığı almıştı.
İkili birbirine bakıp gülümserken anı
bozan küçük oğulları olmuştu. Minji sütünü bitir bitirmez sızlanmaya başlamıştı.Yine ağlama krizinin geldiğini anlayan ikili yüzünü buruşturduğunda çalan kapı Minji'nin sese duyarlılığı yüzünden ağlamasını daha da erkene almıştı.
Taehyung sessizce küfür edip kapıya bakmaya gittiğinde, Jungkook yeni süt içtiğinden dolayı sallamadan sakinleştirmeye çalışıyordu küçük bebeğini.
Odaya giren Yoongi ve Jimin ikilisiyle gülümseyen Jungkook "Hoş geldiniz"
diyip ayağa kalkmak istediğinde Yoongi eliyle kalkmaması için dur işareti yapmıştı.Jimin odaya girdiği gibi Minji'nin yanına koşup kucağına aldığında sulu yanaklarını görüp "Bebiş niye ağlıyor?" diye sorduğunda Jungkook yorgun bedenini yanına oturan eşinin omzuna yaslayıp konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selina Taekook
FanfictionKim Jungkook ve Kim Taehyung evlidir. Taehyung mutlu evlilikleri olduğunu zannederken Jungkook için geçerli değildi. 18+ rahatsız olan okumasın lütfen. #1 taehyung #1 toptae #1 ukejungkook #1 bts #2 bottomjungkook #1toptae #2 jungkook #4 wattpad #...