28≮

3.8K 282 196
                                    


Güllerim, geldim sonunda. Öylesine bir bölüm ama yorumlarınızı bekliyorum yine de👉🏼👈🏼










"Bu çocuğu yaparken kesinlikle hata yapmışsınız"

Jimin bebek yatağında uyuyan beş günlük erkek çocuğuna bakarak konuştuğunda Jungkook sallanan sandalyede oturmuş kıkırdıyordu.

Taehyung ise yerde oturmuş bebeklerinin temiz kıyafetlerini katlarken gözlerini devirdi arkadaşının bu dediklerine. 

"Bebişimle uğraşma Jiminie. Ne yaptı çocuğum?"

Jimin dudaklarını büzerek "Bu hep uyuyor!" dediğinde Taehyung avcunun içiyle alnına vurdu.

"Jimin, saçmalama. Beş günlük bebek bu, uyuyacak tabii"

Jungkook da eşinin dediğine katıldığında Jimin dudaklarını büzerek omuz silkti. Bebekle oynamak, yanaklarını öpmek ve poposunu mıncırmak istiyordu!

"Bana ne, bana ne. Hep uyursa nasıl oynayacağım onunla? Minji aynı babası gibi huysuz"

Jungkook onun bu benzemetmesine güldü. Jimin hep Taehyung'la uğraşıp duruyordu. Ama sevgisinden de ödün vermiyordu.

Taehyung yine gözlerini devirirken Jungkook'un ayaklanmaya çalıştığını görüp son giysi parçalarını dolaba yerleştirip hemen yanına koştu.

Dikişlerin yeri acıyordu. Ve Taehyung eşine ne kadar dikkatli olması ve ani hareketler yapmaması gerektiğini söylese de Jungkook onu hiç dinlemiyordu.

Eve üç kişi döndüklerinden bu yana içi kıpır kıpırdı. Bedeni de. Sürekli bebeğini kucağına almak, kokusunu solumak, minik ellerini tutmak ve tombul yanaklarını öpmek istiyordu.

Bebekleri çok güzeldi bi' kere!

"Hayatım, kaç kere dedim ani hareketler yapma"

Taehyung yakınarak eşine söylendiğinde Jungkook dudaklarını büzerek kaşlarıyla beşiği gösterip bir nevi oğlunun yanına gitmek istediğini belirtti.

"Taehyung ama bebişimize bakmak istiyorum"

Masum masum konuşan eşine karşı Taehyung iç çekerek elini doğum yapmasına rağmen ince olan bele yerleştirip destek verdi.

Beşiğe yaklaşan iki beden huzurla uyuyan bebeklerine baktığında mutluluktan gözleri dolmuştu.
Emziği ağzından düşmüş, dudakları büzülmüştü. Ellerini yumruk yaparak küçük ellerini daha da minicik olmuştu.

Bu görüntü Taehyung'un yerinde tepinmesine sebep olurken Jungkook'un durumu buna pek müsait değildi. O sevincini içinde yaşıyordu.

Jimin de beşiğin diğer tarafında durup garip garip hareketler yapıyorken Taehyung da ona katılmıştı. Bir çocuk geldikleri hali bir başkası görse onları deli sanardılar.

"Aşağı inelim, uyandıracağız onu"

Jungkook'un uyarısıyla birbirine vurarak sessizce sevinç gösterisi yapan ikili durmuştu. Taehyung onu onaylayarak Jungkook'u kucağına aldığı gibi odadan çıkmıştılar.

Merdivenlerden üç saate inmemek için  sesini çıkarmayan Jungkook oturma odasından gelen seslerle yüzünde tebessüm oluştu.

Babaları ve Taehyung'un ailesi gülüşerek sohbet ediyordular. Torunları için çok mutluydular. Taehyung her ne kadar onları kovsa da pek umursamıyordular.

Merdivenlerden inen üçlüyle büyüklerin dikkati dağıldı. Jung oğlunun kucakta geldiğini görüp endişelenirken Jungkook bunu anlayıp anında konuştu.

Selina TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin