"Taehyung, dur, dikkatimi dağıtıyorsun ama. Hazırlanmam gerek"Ayna önünde yüzüme son dokunuşları yapmaya çalışıyordum. Evet, çalışıyordum. Çünkü Taehyung bey izin vermiyor.
Arkamda beni sarmalayarak boynuma öpücük konduruyor, belimi okşuyor, daha giyinmediğimden üzerimde olan kısa tül şortun içinden bacaklarımı okşuyordu."Hmm" diyerek kulak mememi ıslatmış, "Niye ki? Yoksa etkileniyor musun?" diyerek bildiği soruyu sormuştu.
Benimle oynama Taehyung, çok kötü oynarım seninle.
Far fırçasın bırakarak kendimi daha geriye itmiş, sırtımı çıplak göğsüne yaslamıştım. Hâlâ bacak içlerimi okşarken elim çıplak baldırlarında dolaşmaya başladı.
Ne yaptığımı merak edercesine hareketleri duraksadı. Şimdi keyif alıyorum Bay Kim. Arkamda sadece baksırla oturmak sadece sizin zararınıza olur. Anlarsın ya.
Elimi geriye attığım gibi penisini avuçlamış, baksırından dışarı çıkarmıştım. Küçük iniltisi bana zevk verirken kalçamı havalandırmış, üzerimdeki şortu umursamadan deliğime sürtmüştüm.Zaten tül, incecik.
"Ohh, siktir! Ne yapıyorsun?"
Aynadan gözlerimiz buluştuğunda sinsice gülmüş, penisini bırakarak öne kaymıştım. Tekrar fırçamı elime alarak yarım bıraktığım işi yapmaya başlamıştım.
Anlamaz gözlerle bana bakarken omuz silkerek "Ben sana böyle yapıp zor durumda bırakıyor muyum Teyung?" diye pişkince sordum.
Dili dudakları üzerinde turlarken belimden tuttuğu gibi kalçamı havalandırmış, penisinin üzerine oturmamı sağlamıştı. Gelen ani hamleyle ağzımdan kaçan iniltiyi durduramadım.Kulağıma erotik şekilde "Mmm, bebeğim yaramazlık yapmanın sonucunu ödersin. Ben sağ elimle işimi hal ederim, peki ya sen? Parmakların benimki kadar tatmin edici mi? Hmm?" diye sormuştu.
Siktir! Haklı! Sadece parmaklarıyla bile ağladığım olmuştu.
"Ben de öyle düşünmüştüm. Dua et iş görüşmesine gidiyoruz. Yoksa şu an penisim üzerinde oturduğun, kasılıp gevşeyen deliğini bir parmağımla bile parçalardım"İnlememek için alt dudağımı ısırırken kalçamı havalandırmış, ardından ayağa kalkmıştı. Aynadan ilk yüzüne baksam da, irademe yenik düşmüş, gözlerimin aşağı kaymasına sebep olmuştum.
Alt dudağını yalayarak gözümün içine baka baka penisini tekrar baksırına sokmuştu. Tanrım, bu adam da gram utanma yok.
Sanki bende var da.
"Hadi hayatım, hazırlan. Biliyorum, yakışıklıyım, çekiciyim, seksiyim, herkesin gözü bende, etkileniyorsun, düşüyorsun falan ama geç kalacağız"
Sözleri beni transtan çıkarırken kaşlarım çatıldı. Arkasını dönüp dolaptan gömleğini ve pantolonunu çıkarmıştı. Üzerini giyinmeye başlarken gözlerimi kısarak sordum."Herkesten kastın ne? Kimlerin gözü üstünde? Yoksa asistanın iş yerinde sana cilve mi yapıyor? Kısa eteklidir falan şimdi de! Taehyung bak bana! Evlisin sen! Kendine gel! Bak onlara bakarsan, flört edersen gözlerini oyarım!"
Elimdeki fırçayı ona doğru sallayarak konuştuğumda gözlerini bir kaç kez kırpıştırmış, ardından gömleğini yatağa fırlatmıştı.
Dizleri üzerine çökerek boylarımızı eşitlemiş, burnumun ucuna buse kondurmuştu. Anında yumuşarken eli saç tutamlarıma çıkmış, kulak arkama ittirmişti."Asistanım benden 10 yaş büyük ve evli. Üstelik erkek. Hem kısa etekli kız da olsa bakar mıyım yan gözle?"
Gelen ani utançla başımı eğmiş, dişlerimle dudaklarıma eziyet etmeye başlamıştım. Kısık kıkırtılarını duysam da başımı kaldırma cesareti bulamadım.
"Sen varken bir başkasına nasıl bakarım? Bana büyü yapmışsın güzelim. Büyücü Ay Tanrıçasısın. Bir başkasıyla göz göze gelsem sana ihanet ettiğimi düşünür, hemen çekerim gözlerimi"
Çenemden tutup başımı kaldırdığında gözlerimin tam içine bakan erkeğe hayatımı verecek kadar sevdiğimi anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selina Taekook
FanfictionKim Jungkook ve Kim Taehyung evlidir. Taehyung mutlu evlilikleri olduğunu zannederken Jungkook için geçerli değildi. 18+ rahatsız olan okumasın lütfen. #1 taehyung #1 toptae #1 ukejungkook #1 bts #2 bottomjungkook #1toptae #2 jungkook #4 wattpad #...