36 BÖLÜM

1.3K 181 210
                                    

BÖLÜM İTHAFIMIZ SEVGİLİ  esmafndaa A  GELSİN

CANIM, DESTEĞİN VE KATTIĞIN GÜZELLİKLER İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM 🤗🙏

İYİ Kİ VARSIN
❤️❤️❤️

"Sırları olan insanlar, düşman edinmemeli."

JASON

Aidan Paker'ın malikanesinin yakınlarında kendimize korunaklı bir yer seçmiş, arabanın içinden giriş kapısını gözetliyorduk. Aidan'ın içeride olduğu haberini aldığımızdan beri buradaydık, fakat bir saati aşkın süredir kapıda herhangi bir hareketlilik yoktu. Dikkat çekmemek için Lucky'nin değerli bebeği yerine bej rengi eski model bir sedan kiralamıştık. Amacım, o pislikle teke  tek yüzleşip Lucy'e yaptıklarının hesabını sormak, sonra da onu bir daha rahatsız etmemesi için katı bir dille uyarmaktı. Lucyk bu yaptığımın yanlış olduğunu düşüncesine rağmen bir dost olarak her zamanki gibi yanımdaydı.

"Adamın çıkacağından emin misin?"

"Bankada çalışan kız her cuma aynı saatte yanında iki adamla birlikte çanta dolusu para yatırmak için uğradığını teyit etti."

"Sence bu paranın kaynağı ne olabilir?" Aidan'ın bu serveti nasıl yaptığı muammaydı. Vergi kayıtlarına göre al-sat işleri, gayrimenkul ve yatırım danışmanlığı gibi sebeplerle kazanılmış bir paraya benziyordu. Bize göre ise arkasında kirli işler dönüyordu.

"Hiç bir fikrim yok açıkçası." diyerek devam etti Lucky. "Zaten parayı farklı ülkelere ve ayrı hesaplara yatırıyormuş?"

"Kara para işinde olduğunu mu düşünüyorsun?"

"Nasıl tür bir iş olduğunu kestirmek güç. Aidan Parker'ın ordudaki görevinden sonra yaptığı tek iş siyaset değil biliyorsun. Emlakçılıktan ve şirket alım satımlarından onca para kazanmış mıdır, tartışılır." 

"Fikrin nedir?"

"Kara para aklama işiyle ilişkisi yoksa bile, bu paranın temiz olduğundan şüpheliyim. Eğer Lucy'nin iddiası doğruysa ve William Backham Kara Hilal üyesiyse, pekala Aidan'ın da bu oluşumun başında olması mümkün. "

"Ne işler çeviriyorsun Aidan?" Kendi kendime mırıldanırken malikanenin soğuk görüntüsüne baktım.

Lucky bir anda, "Bu arada Lucy ile nişanlanmanıza gerçekten çok sevindik adamım. Şu sıralar böyle moral yükseltici şeylere daha çok ihtiyacımız var." diyerek beni şaşırttı. Ona baktığımda gergin olduğunu söyleyebilirdim. Direksiyonu tutan elleri sürekli gevşeyip kasılıyor, huysuz bir at gibi yerinde kıpırdanıp duruyordu. Sohbeti farklı bir yöne çekmesinin nedeni de buydu muhtemelen. Gözümü hedeften ayırmadan,

"Uzun zamandır planladığım bir şeydi." dedim.  "Sadece doğru zamanın gelmesini bekliyordum."

"Mükemmel zamanlama." dedi başını sallayarak. "Bundan daha iyisi olamazdı."

"Teğmen araya girmeseydi çok daha iyi gidebilirdi." 

"Yine de iyi idare etmişsin." 

CEHENNEMDEN DÖNÜŞ (Araf Serisi-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin