40 BÖLÜM (FİNAL)

1.6K 187 302
                                    

BAYRAM HEDİYESİ FİNAL BÖLÜMÜYLE GELDİM! 🥰

ÖNCELİKLE HEPİNİZİN KURBAN BAYRAMINI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLARIM ❤️

BAŞTAN UYARAYIM GERİLİM DOLU, SÜRÜKLEYİCİ VE ADRENALİNİN YÜKSEK YAKLAŞIK 10 BİN KELİMELİK BİR FİNAL BÖLÜMÜ OKUMAK ÜZERESİNİZ😏

O YÜZDEN KALP İLAÇLARINIZ, SAKİNLEŞTİRİCİLERİNİZ VARSA EN BAŞTA ALMANIZI TAVSİYE EDERİM😎✌️

NOT: BÜTÜN BÖLÜMÜ YUKARIDAKİ MÜZİK EŞLİĞİNDE YAZDIM. DİNLEYİNCE NE DEMEK İSTEDİĞİMİ ANLAYACAKSINIZ😅

BU BÖLÜM İTHAFIM SEVGİLİ GELSİN BatuBern E GELSİN

CANIM GÜZEL YÜREĞİN VE DESTEĞİN İÇİN MİNNETTARIM
🤗🙏

İYİ Kİ VARSIN
❤️ ❤️ ❤️

Her zaman söylediğim gibi,

acıya en yakın olanlar, güce en yakın olanlardır.

Ayanna Pressley

LUCY

Göz kapaklarımın üzerinde tonlarca ağırlık varmış gibi hissediyordum.

Ağrıdan çatlayan başıma göz yuvaları oyulmuş siyah bir çuval geçirilmişti. İlacın etkisiyle hatıralarım bir sis perdesinin arkasında gibi silik ve dağınıktı. Burnuma dolan tütsü kokusuyla genzim yanıyordu .Görebildiğim tek şey ise camdan bir kubbe ve yıldızlarla çevrelenmiş aydı.

Ayın rengi kızıla çalan bir turuncu.

Ellerimi ve ayaklarımı hareket ettirmeye çalışıyorum ama olmuyor.

Neredeyim?

Aniden duyduğum seslerle farkındalığım artıyor ve kalp atışlarım kulak zarlarımı tırmalarken nerede olduğumu hatırlıyorum.

Bütün gece beni hazırladıkları törenin tam ortasındayım.

לכל גוף מגיעה נשמה נקייה

Kalabalıktan gelen uğultu bilmediğim dilde bir ilahiye benziyordu. Sözlerin hangi dilde olduğunu anlayamıyordum.

Aniden başucuma bir adam belirdi. Maskesinin altında görünen ince dudakları düz ve kapalıydı. Gülümsüyor mu emin değildim. Görüşüm o kadar bulanıktı ki, hatlarını belirleyen çizgiler net değildi. Üzerinde herkesin giydiği gibi siyah ve uzun kollu bir cübbe vardı. Kukuletası gözlerine kadar indirilmişti. Tıpkı cehennemden kaçmış bir iblis gibiydi.

Ssonra ayak ucumda başka bir adam olduğunu fark ettim. Onu diğerinden ayıran tek şey; kafasına sivri ve ürkütücü boynuzları olan bir başlık takmasıydı. Gözlerinin olması gereken yerde iki karanlık çukur vardı ve iki eliyle tuttuğu metal kadehi kutsal bir kase gibi başının üzerine kaldırmış bazı sözler mırıldanıyordu.

Kalabalık onu tekrarlayınca tüylerim ürperdi.

Onun Baş Rahip olduğunu anlamıştım. Kanlı Ay'da töreni Baş Rahib'in yöneteceği söylentilerini hatırlamıştım. Ve bir anda kalp atışlarım daha da hızlandı.

CEHENNEMDEN DÖNÜŞ (Araf Serisi-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin