41 BÖLÜM EPILOGUE (JASON)

926 159 174
                                    

SELAM CANLARIM

GELDİK BİR KİTABIN DAHA SONUNA

NASIL BAŞLADIYSAK ÖYLE BİTİRMEYE KARAR VERDİM VE İKİ PROLOGUE İLE BAŞLAYAN HİKAYEMİZİ YİNE İKİ EPILOUGE BÖLÜMÜYLE BİTİRMEK İSTEDİM

İLKİ JASON'DAN GELEN BÖLÜMÜ SEVGİLİ niseozan İTHAF ETMEK İSTİYORUM 🥰

CANIM DESTEĞİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM🙏

İYİ Kİ VARSIN
❤️ ❤️ ❤️

Kimse geçmişe gidip yeni bir başlangıç yapamaz

ama bugün başlayıp yeni bir son yazabilir.

Carl BARD

JASON

Güzel bir yaz günü..

Üzerimde omuzlarıma tam oturan bir takım elbise...

Tepemde masmavi bir gökyüzü ve en parlağından bir güneş var.

Kollarımda Lilyumlar'dan oluşan sarı bir buketle, kuşların ağaç dallarında neşeli şarkılar söylediği, rüzgarın kulağıma sessizce aşk nağmeleri fısıldadığı bir yolda yürüyorum.

Öyle heyecanlıyım ki, rugan ayakkabılarımla çimleri ezerek kalabalığa doğru ilerlerken bir yandan da serçe parmağımla avucumdaki alyansı çevirip duruyorum.

Derin bir soluk alıyorum.

Bu gerçekten oluyor.

Sonunda o artık tamamen benim.

Tanıdığımız herkes tepedeki yerde beni bekliyor.

Bu hayatımın en güzel günü olmalıydı.

Ama garip bir biçimde hüzünlü hissediyordum.

Sanki herkes bir cenazedeymiş gibi siyah giymiş.

Oysa bu; mutlu bir gün.

Peki neden kimse mutlu görünmüyor?

Tanıdık yüzlere teker tek bakıp sorunun ne olduğunu anlamaya çalışıyorum.

Benden bakışlarını ilk kaçıran Carol oluyor. Sonra sırasıyla Lucky, George, Louise ve diğerleri...

Hepsinin gözlerini kaçırdığı anda gök gürlüyor.

Gökyüzüne bakıyorum ve az önce beni ısıtan güneşin yerini ansızın kapkara bulutların aldığını görüyorum.

Hava birdenbire soğumuş, kuşlar nedensizce susmuştu.

Sonra fırtınayı andıran bir rüzgar çıktı ve avuçlarımdaki tüm çiçekleri soldurdu.

Hay s.keyim.

Bir kaç yağmur damlasından sonra sağanak başladı ve kurumuş yaprakları parmaklarımın arasından teker teker savurdu.

Ne halt oluyor be?

Kaşlarımı çattım.. Nabzım hissettiğim panik yüzünden hızlanmıştı.

Çamurun içinde ağırlaşan ayaklarımla Musa'nın denizi yardığı gibi kalabalığın arasından geçtim ve nihayet benden sır gibi sakladıkları şeyin ne olduğunu öğrendim.

CEHENNEMDEN DÖNÜŞ (Araf Serisi-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin