!!!WAŻNE!!!

831 18 5
                                    

ROZDZIAŁY BĘDĄ MIAŁY POPRAWIANE BŁĘDY, PROSZĘ SIĘ NIE ZNIECHĘCAĆ.

Książka zawiera:
-przekleństwa.
-16+ (może, raczej niepewne).
-homo.
-problemy psychiczne itp.
-podteksty seksualne.
-masę ale to MASĘ błędów ortograficznych jak i błędów pisowni.

Jeżeli cokolwiek z listy powyżej nie jest na twoje nerwy to nie polecam dalszego czytania tej książki.

Najprawdopodobniej nie pojawią się tutaj rzeczy 16+, a przynajmniej nie szczegółowe. Ale może na specjalne okazje zrobię coś takiego jak będziecie chcieli.

Też i nie jest to mój naturalny styl pisania książek, jednak postanowiłem że se zrobię przerwę od moich typowych książek (których nie ma tutaj, dodam w swoim czasie).

Będzie to historia z GerPol, czemu? Chciałem coś ostrego. JEDNAK nie jest to książka o wybaczaniu itp, jest to w miarę normalna książka ignorując shipowanie kraji.

W przyszłości dojdzie więcej książek, jednak było by mi bardzo miło gdybyście też se zobaczyli moje przyszłe książki :D

Całe te opowiadanie jest pisane spontanicznie więc może dojść do wielu zmian i poprawek w trakcie pisania.

-Jakby co nie będę przedstawiać kraji, wszystkiego się dowiecie w swoim czasie ;)

Skoro już mamy to za sobą, to zapraszam do czytania.

Ps.

TAK BTW, TO NIE POPEŁNIAM BŁĘDÓW DLATEGO ŻE JESTEM GŁUPI, TO DLATEGO ŻE MOJA KLAWIATURA MYŚLI ŻE JEST JEBANYM EINSTEIN'EM I ZAMIENIA GÓWNO NA INNE, A POTEM NA PO PRAWACH NIE ZAUWAŻAM W CAŁOŚCI. (Czyli w sumie wychodzi na to że jestem ślepy.) 

Z POWAŻANIEM, JEBAĆ CIĘ KLAWIATURO
<3

Worthless man /Countryhumans/ GerPol/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz