[ Heheheh sorryyy (´༎ຶД༎ຶ') siapa yang dah baca chapter ni. Ada pembetulan sikit. Kalau dah korang baca part yang
"Aku ada suruh Lethicia cari Wadley tadi. Dari semalam aku tak nampak dia. Aku takut dia kena rogol je. Last location dia dekat Ibiza Hotels. And then, aku suruh Lethicia check cctv dekat situ. Perempuan yang dia dah tidur tu, ada kena mengena dengan orang tua tu." terang Rian.
Before this saya tulis *aku ada suruh Lethicia cari Rian tadi.*
Waaaa sorryy。゚・(>﹏<)・゚。
Saya teringat dekat someone time tengah tulis tu. Hehe ꒰◍ˊ◡ˋ꒱ ]
♡♡♡
"Weh buzy ak?" tanya Rian sebelum pintu bilik itu diketuk.
"Buzy. Dah keluar" jawab Qayyad dengan mendatar sambil jarinya menaip di papan kekunci itu.
"Acah-acah cool lak. Takpalah....
Aku baru nak discuss pasal ayah Will. Tak jadi pulak." perli Rian.Qayyad yang kusyuk menatap macbook itu terkedu. Dia bingkas bangun dari kerusi empuk itu lalu mengatur langkah ke arah Rian yang sedang bermain pintu. Dia merenung tajam memandang Rian.
Rian yang melihatnya tersenyum sinis. Dia tahu kerja adalah satu-satunya kelemahan dia.
"Eh eh jemput masuk. Penat-penat je pakcik tunggu dekat pintu. Kenapa.tak.call.dulu. susah.susah.je" kata Qayyad yang berlakon mesra dengan Rian. Walhal, hatinya sudah membarak dengan karenah Rian.
"Eh tak susah lah. Senang-senang je. Aku jemput minum eh." perli Rian yang tangannya sudah mencapai air coffee di atas meja Qayyad.
"Haih....straight to the point. Sebelum aku bunuh kau." kata Qayyad dengan dingin.
"Easy bro. Kite lek lu. Santai -santai" kata Rian sambil mengorek hidungnya lalu membaling ke arah Qayyad.
"Rian aku series ni. Kau jangan main-main dengan aku babi" suara Qayyad sudah melunak tinggi.
"Cium bontot aku dulu. Baru aku series"
Qayyad sudah bengang dengan perangai kawannya yang tak seberapa nak kawan itu. Pistol golden di belakang koceknya dikeluarkan. Sejurus itu, dia mengacu ke arah Rian.
Bang! Bang! Bang! Bang !
Rian yang sedang menghirup air coffee itu tersedak. Dia segera mengelak tembakan Qayyad seperti seorang penari.
"Hahaha kau tembak angin ke tu. Harap pistol je cantik, orangnya hodoh. Tembak pun tak kena." perli Rian sambung menghirup air itu.
Lagi sekali, Qayyad melepaskan satu tembakan ke arah Rian. Kali ini, tembakannya tepat di tengah-tengah rambut Rian. Habis terbelah dua rambutnya.
"Rambut akuuu! Babilah! Kau ganti balik, celaka!" Kemarahannya sudah membuak- buak apabila rambutnya sudah rosak. Habis hilang ketampanannya. Lelaki mana je tak marah rambutnya diusik.
"Aku kira sampai tiga. Kalau kau tak beritahu aku, dahi kau pulak aku lubangkan. Satu.....dua....ti-" Qayyad berhenti mengira apabila Rian sudah mengangkat kedua-dua belah tangannya.
"Ok ok aku bagitahu!"
Pistol golden Qayyad diturun perlahan lalu menyimpannga di belakang kocek seluar.
"Orang tua tu, dah start game. Budak bangang tu lah. Tak habis-habis nak main hati perempuan. Kita pulak jadi mangsa." kata Rian sambil membetulkan rambutnya.
YOU ARE READING
CEO MAFIA HUSBAND
RomanceStart : 19 December 2021 End : ??? Write by : @beautybattlez Status : Ongoing First Novel : CEO MAFIA HUSBAND Willias Roy hilang ingatan gara-gara ayahnya iaitu CEO Mafia. Dia langsung tidak ingat apa hubungan dia dengan Sofea Adlena. Sampailah...