Kakinya lantas melangkah masuk sebaik pintu berwarna dark coklat itu dibuka oleh orang gajinya. Barang-barang yang dipegangnya sudah diberikan kepada orang gaji itu. Masing-masing berlari langkah untuk menyambut kepulangan mereka.
"Welcome back, sir" sambut mereka dengan serentak menunduk hormat kepadanya.
"Hm" jawabnya ringkas.
"Sir nak mandi? Saya boleh tolong siapkan mandian" soal salah seorang gaji itu.
"No need. Where's father?" soalnya pula kepada orang gaji itu. Topi dan jacket yang dipakainya ditanggalkan lalu memberi kepada orang gaji itu.
"Father dekat dalam bilik. Nak saya tolong panggilkan?"
"No, need. Kau pergi mandikan Qis and then tidurkan dia" mandatnya lalu dia memintas berapa orang gajinya yang masih tunduk hormat kepadanya.
"Baik, sir. Let's go Qis." akur orang gaji itu sambil memegang lembut lengan Qistina.
Pintu berwarna putih itu diketuk terlebih dahulu sebelum dia melangkah masuk. Matanya sudah menilik melihat lelaki tua itu menghisap rokok sambil tercegat memandangnya.
Dia menutup semula pintu itu lalu kakinya mengorak langkah ke arah lelaki itu.
"Bukak baju kau" arah lelaki tua itu dengan dingin. Puntung rokok itu dihisap sekilas sebelum menghembusnya dihadapan Rylan.
Tanpa bertangu, dia hanya akur menanggalkan bajunya dan berpusing ke belakang.
Lagi sekali, puntung rokok itu dihisap sekilas lalu dia mematikannya pada tubuh belakang Rylan.
Bibirnya mengetap perit apabila batang rokok itu ditekan lebih dalam pada tulang belakangnya. Tangannya mengepal geram menahan kesakitan itu.
"You should be wiser than the rest of my men" tutur lelaki tua itu sambil melempar batang rokok pada rambut Rylan.
"I'm sorry father. I promise I will never make the same mistake again" maafnya sambil melutut dihadapan lelaki itu.
Dia menatap mencari kepercayaan Prince William Rylan itu lalu dia melabuhkan duduk diatas kerusinya.
"Keluar. Aku menyampah tengok muka kesian kau" arahnya lalu dia memusingkan leather office chair itu dari memandang anaknya.
Dia hanya mengakur segala mandat ayahnya. Sebaik dia melangkah keluar dari bilik itu, kakinya mengatur langkah ke arah biliknya.
Mukanya dibasahi berkali-kali lalu cermin bilik air itu ditatap lama. Topeng yang dipakainya dari tadi dibuka perlahan dan mencampaknya ke dalam tong sampah.
"Aku lebih better masuk neraka dari aku dapat ayah macam kau" bisiknya seorang diri.
*********
Rambut adiknya dipukal kuat sebelum diheret ke bilik air. Rian sudah menepuk tangan kepuasan melihat sesuatu menzahirkan dihadapannya.
Jay pula sudah merakam betul-betul dihadapan muka Wadley. Qay hanya menggeleng kepala sambil memeluk tubuh melihat Wadley dapat habuan daripada abangnya.
Nak kata kesian, tak boleh pula. Perangai badboy dia tak pernah nak dibuang.
"Kau masuk sekarang. Kang aku sumbat kepala kau dalam lubang bontot Rian" tuturnya yang masih mencengkam kuat rambut Wadley.
"Wuish. Jemput-jemput." pelawa Rian yang sudah menghala bontotnya pada Wadley dan Willias.
"Aarghhh okay okay! Sorry!Gentle do. Aku tak buat dah" desahnya dengan lekas apabila rambutnya hampir dicelup dalam mangkuk jamban itu.
YOU ARE READING
CEO MAFIA HUSBAND
RomanceStart : 19 December 2021 End : ??? Write by : @beautybattlez Status : Ongoing First Novel : CEO MAFIA HUSBAND Willias Roy hilang ingatan gara-gara ayahnya iaitu CEO Mafia. Dia langsung tidak ingat apa hubungan dia dengan Sofea Adlena. Sampailah...