Deel 15

198 8 0
                                    

Perspectief ilhame
Aangekomen in België parkeerde ik de auto en liep ik samen met nouhaila naar het restaurant. We namen plaatst en er kwam een ober naar ons toe.
Ik bestelde een pannenkoek met Nutella en koffie. Nouhaila bestelde het zelfde. We begonnen een beetje te kletsen over alles en nog wat. "Wist je nog dat we vroeger altijd zeiden dat we op onze 20ste wouden trouwen" ik lachte "HAHAHAHAH jaaaa of wist je nog dat Nasser thuis kwam van school en met trots zei dat hij jongentjes uit de buurt had geslagen" we lachte om onze oude herinneringen. Onze bestelling kwam en we aten er van. Die jongen die het eten bracht gaf nog een knip oog naar nouhaila. Nouhaila ging helemaal stuk. Ik keek haar aan van hou je mond mensen kijken je aan. "Ken je hem?" "Nee kifesh hij knip oogt zomaar naar me" na dat we klaar waren met eten rekende ik af en liep naar de auto. Ik reed door naar Frankrijk. Jaja je leest het goed. Frankrijk ik en nouhaila zouden naar Frankrijk gaan voor een weekje. Ik deed muziek op. En we zongen mee met het liedje a qui la faute van leila ad.
"Je ferais jamais de trêve et tant pis si j'en crève"
"Ce genre de sentiment qui pousse à faire des"
zongen ik en nouhaila mee. We gingen eerst nog langs onze tante die hier in België woont. Ik reed naar het adres dat ik doorgestuurd kreeg. Aangekomen bij me tante stapte ik en nouhaila uit.
We groette haar en ze liet ons binnen. Gelijk kwam ze met thee en koekjes etc. "Shokran galti maar hoeft niet" "tuurlijk wel is geen probleem" we kletsen nog wat bij tot haar zoon binnenkwam lopen. "Ewa nouhaila en ilhame lang geleden hè?" Ik lachte "Jaa wollah" "Ze3ma druk nu he nu je ouder bent" zei hij voor de grap. " heb altijd tijd" zei ik lachend. Na heel wat gekletst en gelachen te hebben moesten we er van door. Ze liep nog samen met haar zoon naar de deur en ik groette hun allebei. "Groetjes aan iedereen thuis he" zei ze nog voor ik en nouhaila weg gingen. Ik stapte in en reed verder naar Frankrijk. In Frankrijk aangekomen reden we naar een restaurant. Ik parkeerde de auto en stapte uit. We zochten een plekje en namen plaatst naast het raam. Het was een mooie restaurant met uitzicht op het water. Alles was mooi luxe ingericht. Er kwam een jonge jongen naar ons toe en nam onze bestelling op.
Hij is niet lelijk hij heeft een mooi getint huidje en heeft Stijl haar volle lippen en bruine ogen. Hij droeg een witte trainingspak daamnn het stond em wel goed. 😍 Hij past echt bij nouhaila. Zou ik hun twee koppelen? Dat gaat denk ik niet omdat hij in Frankrijk woont en wij in Nederland maar alles kan toch?
"Salut, je peux prendre ta commande" (hey zou ik jullie bestelling mogen opnemen) "Salut oui fais Juste deux cola's et deux eveloppementes" "D'accord c'est un route" lachte hij vriendelijk. (Oké komt er aan) we bestelde twee wraps en twee cola's en begonnen beetje te kletsen. "Zag je die jongen? hij is kapottt knapp" zei nouhaila. Hun twee zouden echt leuke kinderen krijgen samen..  "maar hij woont in Frankrijk.." zei nouhaila weer teleurstellend.  "Maakt niet uit alles kan" onze eten kwam en we aten er van. Na dat we klaar waren en een beetje bijgekletst hadden liep ik naar de balie en rekende af. Nouhaila
Moest nog even naar de wc. "Ik wacht op je in de auto" zei ik voor ik weg liep. Ik stapte in de auto en wachte op nouhaila. Na een tijdje kwam ze heel blij aan lopen. Kifesh? Ik besloot niks te zeggen en het gewoon zo te laten. Ik reed door naar het hotel en reed de garage binnen. De garage was groot met veel auto's na eindelijk een plekje gevonden te hebben parkeerde ik de auto en stapte we uit. Ik deed de auto op slot en liep naar binnen het hotel. "salut j'ai réservé pour une semaine" "Salut sous que nom" (op welke naam) "sur ilhame et nouhaila" (op ilhame en nouhaila) "Ah je peux déjà le voir beaucoup de plaisir à l'hôtel vous obtenez les chambres 326 et 324" (ik zie het al veel plezier in het hotel jullie krijgen kamer 326 324" we kregen de sleutels en ik bedankte haar. We pakte de lift en ik liep naar me hotel kamer. Het was echt mooi. Wauww 😍 ik bewonderde de kamer goed. Ik kleedde me om in een jurkje aangezien het best wel warm was hier. En trok me Chanel sneakers er bij aan. Dit was me outfit 👇

 Dit was me outfit 👇

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Met deze sneakers 👇

Ik keek goed keurend naar me zelf in de spiegel en spoot nog wat parfum

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik keek goed keurend naar me zelf in de spiegel en spoot nog wat parfum. Ondertussen had nouhaila zich al omgekleed in dit 👇

 Ondertussen had nouhaila zich al omgekleed in dit 👇

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Maar dan met zwarte balenciaga's. We liepen uit het hotel en liepen naar de garage na een tijdje hadden we de auto gevonden. Ik was echt moe van het rijden dus reed nouhaila deze keer. Aangekomen in het winkel centrum liepen we als eerst de Zara in. Na veel winkels in en uit zijn gegaan liepen we met volle tassen naar de auto. We legde alles in de auto en ik reed terug naar het hotel. Aangekomen bij het hotel liepen we naar onze kamers. Ik legde alles neer en werkte me mascara en lipglos nog een beetje bij. Ik liep naar het restaurant (binnen het hotel) we namen plaats en bestelde twee pizza's en twee cola's onze bestelling kwam en we aten er van. Nouhaila en ik waren nog een beetje aan het praten over alles en nog wat. "Zullen we morgen naar Parijs?" "Jaa duhh we zijn in Frankrijk waarom niet?" Ik lachte. Nouhaila stemt altijd over al in mee als het gaat om uitjes. Na dat we klaar waren liep ik naar me hotel kamer en kleedde me om in me pyjama. Ik liep naar de douche en hield me makeup weg. Na dat ik me makeup weg hield lag ik me bed. Ik beantwoorde nog een paar berichtjes van iedereen. Ik belde Nasser via FaceTime. "Heeyy heb je me al gemist" zei ik lachend. Hij moest er vsn lachen "Jou gemist" "ik hoef nu geen eten meer te delen" ik lachte "Yekk dus het gaat om eten" "nee grapje zusje ik hou van jee" me nichtje van drie kwam er ook bij. Nasser pakte haar op en liet haar zien. "Heeyy" zei ik heel baby achtig tegen me nichtje. "Nu al gezeik van kinderen" zei hij. Ik lachte "Binnenort jij ook" "als het aan mij ligt trouw ik niet" ik lachte. "We zullen zien" we kletse nog wat bij en na een tijdje hing ik op. Ik deed me telefoon in de lader en na een tijdje viel ik in slaap..
Heyy lieve lezers 1139 woorden voor jullie geschreven! ❤️
Stem en deel 💕

Ilhame & imran Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu