Deel 24

132 9 1
                                    

Perspectief Reda.
Meskiena ik heb medelijden met Ilhame. Ze verdiend dit niet. En voor jullie me gaan uitschelden ik kan haar hier niet uithalen. Ze is een prachtige meid met veel geduld begrijp niet waarom mensen haar willen zien lijden? Pff. Ze heeft me wel aan het denken gezet. Pff wat moet ik doen als ik niet meer in de drugs werk? Ik heb school opgefokt. Pff ik neem pas ontslag als zij veilig is. Ik kan geen ontslag nemen terwijl ze hier meskiena dood gaat? Ze viel langzaam in slaap en ik ging weg. Ze is zo jong en nu al zoveel drama.
Perpectief Ilhame
Volgende ochtend werd ik wakker en liep ik naar de douche. Ik douchte mezelf en keek wat ik aan moest. Niet dat ik veel keus had maar toch. Ik keek naar iets normaal aangezien er hier alleen maar hoeren kleding was. Ik trok een zwarte joggingpak aan en ging in bed liggen. Ik deed de tv aan en deed Netflix. Ik keek een serie tot dat iemand opeens binnenkwam. Ze keek me met een glimlach aan. "En hoe bevalt het je hier?" "Wat wil je van me" "Van jou? Niks van Imran bedoel je" "Laat hem" "Hij is nu de mijne schatje" "Kanker kehba wacht maar" Ze begon me te slaan met een touw. "Aauww" Ze begon me te filmen. "We zullen zien wat je andere mensen er van vinden " "Lach een beetje" Ze begon me nog harder te slaan met een stok. "L-Laat me alsjeblieft" Ze kwam dichterbij me en begon te lachen. "Blijf uit de buurt van Imran" "Hij is de mijne ik blijf niet uit zijn buurt" Ze liet me achter en deed de deur achter zich dicht. Ik bleef achter met veel pijn. Waar aan heb ik dit verdiend? Sara was altijd al een meisje geweest dat alle aandacht van jongens wou maar nooit kreeg. Pff waarom pakt ze Imran en niet een ander? Zoveel vragen naar geen antwoord. Tranen bleven stromen. Ik wil en moet hier weg!! Ik zocht naar iets waar ik het raam mee kon openen maar vond niks. Reda kwam binnen. "Wat doe je?" "Reda ik wil hier weg waarom ben ik hier?" "Ik kan je hier niet uithalen Ilhame" "Voorwat werk je mee aan deze shit? Wil je zo graag mensen zien lijden? Meisjes verkrachten" hij was stil. "Ik kan niks voor je , doen je moet blij zijn" "Blij zijn terwijl ik ben ontvoerd" "Zal ik je laten zien wat andere dames meemaken?" Hij bracht me naar een andere kamer. Waar je jongen zag die een meisje verkrachtte. Walgelijk hoe kunnen ze dit doen? Hij bracht me weer terug naar me eigen kamer en ging weg. Huilend viel ik in slaap. Volgende dag werd ik wakker met erge hoofdpijn. Sarah kwam weer binnen. "Laat me aub met rust" Ze begon me te slaan. "Auww aub stop" zei ik trillend. Ze begon me nog harder te slaan. "Imran is de mijne schat hij ziet niks meer in je" "Hij zal altijd van me blijven houden" zei ik zonder zekerheid. "Ohw ja? Zal ik je laten zien wat hij doet op dit moment?" Ze pakte me vast en liet me imran zien die in een andere kamer een meisje aan het neuk... Ja jullie weten wel wat ik bedoel. Nee dit kan niet Imran zou zo iets niet doen. Waar aan heb ik al deze ellende verdiend? "Hij heeft het ook met mij gedaan , hij vond het heerlijk" ik keek haar walgend aan. "Kanker kehba" ze begon me te slaan. "Aauww" ze begon nog harder te slaan. Me hele lichaam is overal blauw. Ze liet me achter met veel pijn. "Ik zie je later" zei ze met een glimlach. Met veel pijn probeerde ik op te staan. "Ilhame gaat het?" Reda hielp me met opstaan en zette me in bed. "Dankjewell" hij glimlachte lief. "Wat is er gebeurd?" "S-Sara sloeg me" kwam er moeilijk uit me mond. Ik zag de woede in zijn ogen. "Doe haar niks allah rekent het met haar af" "Ilhame ze heeft je helemaal blauw geslagen wat ze deed is niet normaal" "Ik weer het Reda maar allah swt rekent het met haar af later" hij bleef bij me tot ik sliep en ging weer weg.
Perspectief Nasser (broer van Ilhame)
Ilhame is al twee dagen niet thuis ze laat het me altijd weten als er iets is. Sinds haar werk heb ik haar niet meer gezien. Ik ga geen politie inlichten van iets waar ik nog niks van af weet. Anass was naast me. "Bro we moeten haar vinden waar de kanker kan ze zijn!" "Rustig broer het komt goed we moeten eerst met een plan komen." We bedachte gestrest een plan. "Oké dit is het plan bro, we gaan met 12 man naar het pand. 3 van voor 3 van achter 3 aan beide zei kanten. Jij Ilias (De man van haar oudste zus) en ik gaan van voor. De rest van de boys gaan van achter. 2 extra nemen we mee die bewakers afleiden. Anass je moet doen als of je daar werkt en voor dames komt. Je kijkt in alle kamers zodra je Ilhame hebt gevonden vlucht je naar de buiten deur of via het raam" "We gaan nog niet deze week pas volgende week omdat we voorbereid moeten zijn en getraind" gestrest liep ik heen en weer. Als ze haar wat aan hebben gedaan ik vermoord hun een voor een! "Bro het komt goed we gaan haar vinden" stelde Annas me gerust. Anass is een hele goede vriend van me die jullie paar delen terug ook tegen kwamen. Bij wie we op bezoek waren geweest. "Komt goed bro we moeten eerst hun locatie vinden. Jij gaat er morgen naar toe en doet als of je daar werkt en hangt camera's op zoadat we het kunnen volgen en ons plan kunnen uitvoeren" Hij schudde me een hand en ging weg. Wie hier ook achter zit ik vermoord die gene! Gestrest liep ik door het hele huis. Ik ging naar de keuken en nam een fles water. Niet veel later viel ik in slaap op de bank.

Heey lieve lezers,
Wat vinden jullie van het boek tot nu toe? En hoe gaat het aflopen met Ilhame?

Stem en deel! 💕

Ilhame & imran Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu