Deel 56

94 7 1
                                    

Perspectief Ilhame
Ik liep naar de volgende raam om me bestelling op te halen en zag Sara. Gatverdamme waarom zij weer? Ga ik haar nu elke keer tegen komen?? Pfff. Ik wil het gewoon achter me laten, zonder dat ik Imran of Sara nog tegen kom. Ik hield me bestelling op en zette het naast me op de bijrijder stoel. Ze gaf me bestelling aan, en keek me heel vies aan. "Ik zou wat vriendelijker kijken, gaat je iets meer helpen bij klanten." Zei ik lachend en reed hard weg. Ik stopte even en at me eten op. Na dat ik me eten had opgegeten gooide ik alles weg en reed naar huis. Ik deed een liedje op en reed de snelweg op. Ik nam de afslag en stopte bij de stoplicht. Ik kwam twee jongens tegen die me aankeken. Eerlijk ze waren knap, maar ik heb geen interesse. Ik wil me niet meer veel bezig houden met jongens , zoals ik bij Imran deed... Ik reed door naar huis en parkeerde de auto. Ik stapte uit en pakte me tas. Ik deed de auto op slot en liep naar huis. Ik opende de deur. Ik deed me schoenen uit en liep naar de woonkamer. Ik zag Nasser en Ayoub playstion spelen zoals gewoonlijk. Jongens hee pff... "Heey." Hun negeerde me zoals altijd , door dat ze diep in het spel zaten. Anyways ik liep naar boven en pakte me pyjama. Ik pakte een handdoek en deed me telefoon in de lader. Ik nam een heerlijke douche. Ik liet de warme stralen over me heen lopen. Na dat ik een heerlijke douche heb genomen droogte ik me af. Ik kamde me haren en föhnde me haren. Ik deed het in een knot en trok me pyjama aan. Ik liep naar beneden en zag Ayoub daar nog steeds. Gek genoeg was Nasser daar niet. Mhh misschien in de tuin ofzo? Ik pakte een blikje redbull en dronk er van. Ik liep naar de woonkamer en Ayoub  keek me aan. Ik keek hem terug aan. "Wil je ook redbull?" Vroeg ik hem. "Nee dankjewel." Ik ging zitten op de bank en pakte de afstand bediening. Ik ging naar comedy's maar vond niks leuk. Ayoub begon te lachen. Ik keek hem raar aan. "Om wat lach je?" "Mag ik de afstandsbediening ik ken een leuke film." Ik overhandigde de afstand bediening aan hem en hij ging naar horror. "We gaan geen horror kijken." "Jawell." Zei hij lachend. "Weet je het zeker?" "Jaa." Zei hij nog steeds lachend. "Ik ga geen horror kijken, kijk maar horror in je eentje dan." Ik stond op en liep weg. Net toen ik eindelijk dacht verlost van hem te zijn trekte hij me terug. "Het was maar een grapje." Onze gezichten waren nu een centimeter van elkaar verwijdert. Ik keek hem diep aan in zijn mooie bruine ogen. Ik voelde zijn lippen op de mijne. Hij zoende me en ik ging er in mee.  Pfff zijn lippen voelen goed.. Ik weet niet waarom, maar ik verlangde naar zijn lippen. Na een tijdje besefte ik wat ik deed. Ik stopte na een tijdje alhoewel ik het liefst doorging. Ik zag de teleurstelling in zijn ogen. Ik ging liggen op de bank en Ayoub lag naast me. Hij startte de film en ik begon mee te kijken. Na een tijdje begon het eng te worden. "Is het weg?" Vroeg ik hem. "Jaa allang al." Ik deed voorzichtig me hoofd naar boven en keek naar de film. Het is dus niet weg.. "Helemaal niett." Hij begon weer te lachen. "Wat lach je." "HAHAHHAHAH" ik keek hem raar aan, maar keek toen weer naar de film. Na dat de film nog een tijdje bezig was begon ik moe te worden. Ik probeerde me ogen open te houden wat moeilijk lukte. Na een tijdje me ogen geprobeerd open te houden, lukte het niet. Na een tijdje viel ik in slaap op Ayoub zijn schouder.  

Perspectief Ayoub
Ik startte de film en Ilhame lag naast me. We keken samen naar de film. Het was een waargebeurd horror film. Na een tijdje naar de film te hebben gekeken begon het enger en spannender te worden. Ik zag dat Ilhame een kussen voor haar hoofd had. Ik begon te lachen. "HAHAHAHAH." "Wat lach je?" Zei ze niet begrijpend. Ze keek me raar aan, maar keek daarna weer naar de film. Ik keek aandachtig naar de film terwijl Ilhame naast me lag. Ze hield me hand vast. Ik keek naast me en zag dat Ilhame op me schouder sliep. Ze is cute als ze slaapt. Ik keek de film verder af, terwijl ik haar hand nog vast had. Na dat de film afgelopen was zette ik de tv uit, ik zat wat op me telefoon en beantwoordde zoals gewoonlijk paar berichtjes van de boys. Na dat ik een beetje op me telefoon heb gezeten tilde ik haar voorzichtig op, en liep ik de trap op. Ik deed de kamer deur open en bracht haar naar haar kamer. Ik legde haar op het bed en deed de dekens over haar heen. Ik gaf haar een kus op haar hoofd en bleef nog even naast haar. Na een tijdje voor me uitgestaard te hebben verliet ik de kamer. Ik liep naar beneden en ging even naar de tuin. Ik sloot me ogen voor een paar seconden en dacht na over alles. Ik hou van Ilhame. Ik heb de laatste tijd ook gevoelens voor haar gekregen. Pff ze doet veel met me , alleen een relatie kan ik niet hebben met haar... Ik liep terug naar de bank en ging liggen. Ik ging naar Netflix en bekeek me serie. Ik keek de serie: 'Dahmer' (nieuwe serie echt een aanrader!) Ik bekeek me serie en zat wat op me telefoon. Na een tijdje kwam Nasser binnen. "Yoo waar was je?" "Yoo, gewoon ff naar buiten rondje lopen," "Waar is Ilhame?" vroeg hij. "Ze slaapt boven." "Saff ik ga even naar boven me kleding verwisselen." "Saff isgoed doe rustig." Hij liep naar boven terwijl ik ke serie verder af zat te kijken.

Heey lieve lezers,
Mijn excuses voor zo lang geen deeltje. Ik had het erg druk ook met privé omstandigheden. Binnenkort vakantie dus dan schrijf ik veel meer! ❤️

Waarom zou Ayoub geen relatie kunnen nemen met Ilhame, als hij gevoelens voor haar heeft. Heeft hij dan een ander? 👀

Ilhame & imran Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu