Deel 75

50 3 0
                                    

Perspectief ilhame:

Het was de volgende dag en Imran zou vandaag weggaan. Hij moest weg voor zaken zei hij. Gelukkig niet voor lang en zie ik hem snel weer. Ik keek hoe laat het was en zag dat het 12:00 uur was. Pff heb lang geslapen. Na wat op me telefoon te hebben gezeten stond ik op en liep ik naar de douche. Ik poetste me tanden en deed me haar in een hoge staart. Ik waste me gezicht met koud water en droogte me gezicht. Ik liep naar beneden waar ik iedereen zag ontbijten. "Goeieemorgeenn" Zei ik met veel energie. "Yeh hyper kind waaar haal jij het energie vandaan?" Zei Souhaila. "Je mocht echt langer wegblijven hoor." Ik keek hem droog aan. "Ik ben gewoon de leukste wat haat je zo." Zei ik tegen hem. Ik zat aan tafel en ging ontbijten. Blijkbaar gaan we vandaag naar me zus. Mijn zus Yasmina is getrouwd een jaar geleden met Ilias. (Deel 2 personage's)  "We zijn vandaag uitgenodigd bij Yasmina en Ilias vandaag." Ik keek me moeder met open mond aan. "En dat zeg je nu pas?" Zei ik.  "Ja jullie gaan gewoon mee." Zei mijn moeder. Maar ik moet vandaag werke-" Nouhaila werd onderbroken door mijn moeder. "Nikster maar we zijn uitgenodigd en jullie gaan nooit naar bezoek dus julllie gaan gewoon mee." Nasser lachte mij en nouhaila uit. "Wat lach je a handicap jij moet ook mee." "Jij bent gehandicapt wollahmehh ik ga mee." Me moeder keek hem aan met een gefronste blik. "Oh want jij bent koning Nasser meneertje gaat niet mee kaytlek" (kaytlek is Arabisch voor zegt hij) "Ja ik ben president Nasser." Ik lachte hem uit. "Jij president? President speelt geen fifa." "Ewaahh nasser wel." Zei hij zelfverzekerd. "Als jij president was had iedereen het land verlaten vanwege jou domme keuzes en lelijke kop." Zei ik weer. "Je bent gewoon jaloers dat ik fifa kan jij niet." Zei hij net een kind van 3. "Nasser je gaat gewoon mee geen gezeur." "Zied trek jullie kleren aan want we vertrekken zo." Zei mijn moeder weer. Ik liep na het ontbijt na me kamer. Ik keek wat ik aan moest. Ik had totaaal geen zin in een broek of jurk. Na uren gedacht te hebben kwam ik op een idee. Ik trok een jelleba aan. Ik koos voor een blauwe djellaba met goud.

Ik pakte me krultang en krulde me haar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik pakte me krultang en krulde me haar. Ik deed muziek op me telefoon zodat ik me er tussen niet zou vervelen. Ik deed het liedje wili op van roukss en ynx le. Ik zong mee met het liedje en deed me haar. Nasser kwam me kamer binnen uit het niets. Hij bleef me lang aan staren. "Voor wie doe je mooi je bent toch lelijk." "Hou je bek en ga deze kamer uit." Zei ik terwijl ik me muziek pauzeerde. "Mama zegt doe snel." Ik zuchten hoorbaar. "Oke ga deze kamer uit." "Heey heey niet aanvallen he." "Ik val je niet aan a leeghoofd." "Je bent lelijk en doe snel." Hij verliet me kamer eindelijk... Ik zette me muziek weet aan en zong verder. Na dat ik klaar was met me haar kamde ik het wat door. Zodat ik er mooie golven in zou hebben. Ik deed me makeup en deed wat concealer, bronzer, mascara en oogschaduw. Na dat ik me oogschaduw had gedaan keek ik mezelf goedkeurend aan en deed wat lipgloss. Ik trok me rolex horloge aan. Dit was me haar en horloge. 👇

 👇

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Ilhame & imran Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu