Perspectief ilhame
Ik word wakker en stond op. Ik liep naar de douche. Ik stapte onder de douche en liet de warme stralen over me heen lopen. Na 15minuten onder de douche te hebben gezeten deed ik me badjas aan en stapte de douche uit. Ik keek in me koffer wat ik aan moest doen. Na lang getwijfeld te hebben wat ik aan moest ben ik er eindelijk onderuit. Ik trok een lange licht groene jurk er bij aan met een licht groene short. Dit was me outfit. 👇Ik stijlde me haar nog een beetje bij en deed een paar haar plukjes naar achter met een clipje. Net zoals op de foto. Ik deed nog concealer , mascara en bronzer op en keek goedkeurend naar me zelf in de spiegel. Ik spoot nog wat parfum en pakte me tas. Ik deed me hotel pasje auto sleutels lader etc er allemaal in en belde Nouhaila. Na 3x bellen neemt ze niet op , misschien slaapt ze nog? Ik liep naar beneden en ging alvast zitten. Ik bestelde ontbijt en keek een beetje op me telefoon. Ik zag een paar berichtjes van Nasser en Dina. Ik reageerde op hun allebei en keek nog een beetje op insta. Ik keek naar de gesprekken tussen mij en Imran. Ik zag dat hij me niks had gestuurd. Zou hij van een ander houden? of zou hij een ander leuk vinden? Me ontbijt werd gebracht door de ober en ik bedankte hem. Ik at me eten op en zag Nouhaila aanlopen. Ze bestelde eten en we begonnen beetje te kletsen over van alles en nog wat. Na een beetje geklets te hebben besloten we naar het centrum te gaan om een beetje te shoppen en om de laatste dingetjes te halen , aangezien we vanavond weggaan. Ik liep naar de garage en stapte de auto in. Ik deed muziek op en reed naar het centrum van Frankrijk. Aangekomen bij het centrum parkeerde ik me auto en liep samen met nouhaila het centrum in. We liepen een winkeltje in met allemaal souvenirs etc. Ik hield een paar koelkast hangers met Frankrijk er op staan en rekende dat af. Na die souvenirs afgerekend te hebben liepen ik en Nouhaila de Zara in. Ik hield een paar jurkjes en een gescheurde broek. Ik liep de paskamers binnen en paste alles. Ik trok die jurk aan en keek in de spiegel. Wauww. Na alles gepast te hebben liep ik naar de kassa en rekende af. Ik liep ook nog even de stradivarius binnen en hield daar ook een paar leuke kleding. Na veel winkels in en uit zijn gegaan besloten we wat te eten. Ik legde alle tassen in de auto en reed naar een restaurant. Aangekomen bij het restaurants bestelde ik een pasta en een mojito mint. Na heerlijk gegeten te hebben stond ik op en rekende alles af. Ik liep samen met nouhaila naar de auto en stapte bij de bij rijders kant in van voor. Ik deed muziek op en nouhaila reed naar het hotel. Aangekomen bij het hotel scande ik me pasje en liep me hotel kamer binnen. Ik legde al me kleding tassen die ik had gekocht neer en stapte de douche in. Ik nam een heerlijke douche van 15minuten en stapte de douche uit. Ik trok een hoteljas/ badjas aan en liep naar me kamer. Ik trok een simpele joggingpak aan in het beige en deed me haar in een los.
Ik deed een beetje concealer mascara en wat highliter op en spoot nog wat parfum. Ik deed me dior sneakers aan (zelfde die je ziet op de foto) en pakte me telefoon uit de oplader. Ik pakte me tasje en was klaar. Ik liep naar de garage en stapte me auto in. Ik besloot om even naar het strand te gaan wandelen. Ik deed muziek op en reed naar het strand. Aangekomen bij het strand parkeerde ik me auto en liep een beetje door het strand. Pff het liefst ben ik hier met Imran maar hij bericht me niet eens. Ik hoorde een jongen tegen me praten en werd wakker van me gedachtes. Ik keek naast me en zag een Marokkaanse jongen van ongeveer 19/20 jaar. Knappe jongen maar het gaat niks worden omdat ik Imran al heb. "Hey wat doe je zo laat nog buiten als ik vragen mag?" Wist niet dat hij Nederlands was dacht dat hij hier woonde in Frankrijk. "Hey ik ging gewoon even een strand wandeling maken jij?" "Leukk wat is je naam" "Ilhame en jij" "Anass" "Welke opleiding doe je?" Vroeg hij me. "management in de zorg jij?" "Ik heb me hbo al afgerond ik zit in me laatste jaar universiteit" "Woon je hier?" vroeg ik hem. "Nee ik woon in Nederland maar ben sinds kleins af aan heel vaak in Frankrijk , mijn ouders hadden hier gewoond" "Ow oké" "Zal ik je terug brengen , het begint wel laat te worden" "nee dankjewel Anass heb me auto mee" "Zou ik je nummer mogen?" "Sorry heb een vriend" "Nee nee bedoel het niet verkeerd , wil je alleen beter leren kennen" "Uhmm" "Wollah ik heb geen verkeerde bedoelingen" zal ik me nummer geven? Hij is best wel knap. Na lang getwijfeld te hebben besloot ik gewoon me nummer te geven. 069687... We liepen samen naar boven waar onze auto's geparkeerd stonden. "Dankjewel Anass" "Voor wat?" "Voor het meelopen" "Graag gedaan" Ik stapte me auto in en verbond me telefoon met de auto. Ik scrolde door me playlist een deed een liedje op. Ik deed een liedje op van yade lauren - in de nacht en zong mee. Aangekomen bij het hotel parkeerde ik me auto en liep naar binnen. Ik scande me hotel pasje en liep binnen naar me hotel kamer. Ik trok me pyjama aan en ging liggen in me bed denkend over alles. Zou imran nog van me houden? Ik spreek hem nu al een tijdje niet meer. En Anass die ik tegen kwam op het strand zou ik hem ooit nog tegen komen? Ik besloot niet veel over alles te gaan na denken en viel niet veel later in slaap.
Heey lieve lezers, 1023 woorden jullie geschreven. Wat vonden jullie van dit deeltje? Zou Imran geen interesse meer in ilhame hebben?
Stem en deel! 💕
xx schrijfster
JE LEEST
Ilhame & imran
RomantizmEen jong meisje genaamd ilhame dat nog naar school gaat en denkt haar leven te kunnen leven met de liefde van haar leven tot dat... mensen hun uit elkaar proberen te halen en haar liefde in de drugs gaat werken. Gaat het goed aflopen en komt haa...