Perspectief Ilhame
Volgende ochtend werd ik wakker met barstende hoofdpijn. Ik stond op en liep naar de douche. Ik keek in de spiegel en zag er echt niet uit. Ik besloot een douche te nemen van een half uurtje en stapte de douche uit. Ik trok een badjas aan en liep naar me kamer. Ik trok me pyjama aan en maakte me kamer schoon. Na me kamer schoon gemaakt te hebben liep ik naar beneden. Iedereen werkt dus ik ben alleen thuis. Ik nam een paracetamol voor de hoofdpijn en maakte ontbijt. Ik maakte pancakes , thee en deed wat croissantjes in de oven. Na dat alles klaar was zette ik het op tafel en at me ontbijt op. Ik ruimde het hele huis op en besloot even naar buiten te gaan. Ik keek in me kast wat ik aan moest trekken Na lang gekeken te hebben wat ik aan moest ben ik er eindelijk onder uit. Ik trok een grijze broek met een witte top aan. En deed nog een grijze blouse er over heen. Dit was me outfit.👇Ik deed me horloge aan en stijlde me haar nog een beetje. Ik deed me haar los en pakte me tas. Ik deed de sleutels in me tas en pakte me telefoon uit de lader. Na mezelf klaar gemaakt te hebben keek ik goed keurend in de spiegel. Ik trok me Alexander mqueens er bij aan en was klaar. Ik spoot nog wat parfum en pakte me auto sleutels. Ik liep naar me auto en stapte in. Ik deed muziek op en reed naar het winkelcentrum. Aangekomen bij het winkel centrum parkeerde ik me auto en stapte uit. Ik liep de Zara binnen en keek een beetje rond. Ik zag een mooi witte jurkje voor in de zomer en liep naar de paskamers. Na veel gepast en gekocht te hebben liep ik de Zara uit. Ik liep nog wat andere winkeltjes binnen zoals stradivarius h&m etc. Na veel geshopt te hebben bij alle winkels besloot ik om even wat te gaan eten. Ik liep naar de auto en deed alle tassen in de auto. Ik belde souhaila op om te vragen of ze wat gaat doen zometeen. Na 3x overgaan neemt ze op. "Heey wat doe je zometeen" "Hey niks" "Gaan we wat eten" jaa zie ik je zo" "Isgoedd tot zo" Ik reed naar Souhaila haar huis en parkeerde voor de deur. Na 10minuten zag ik Souhaila aanlopen. Ik groette haar en we kletste een beetje. Ik deed muziek op en reed naar het restaurant. Aangekomen bij het restaurant parkeerde ik de auto en liep samen met Souhaila naar binnen. We namen plek en keken alvast op de menukaart. Er kwam een ober ons kant oplopen en we deden onze bestelling. We kletste nog over alles en ik vertelde haar de gebeurtenis tussen ik en Imran. "Ik kreeg van een onbekend nummer één foto doorgestuurd dat Imran met een meisje op zijn schoot in de lounge zat. " "Lieverd je moet niet alles gelijk geloven wat je ziet" "Souhaila ik weet niet wat ik zou moeten geloven , ik wil verder met hem maar ik kan niet verder met hem als hij in lounges zit met meisjes." "Hbiba ik begrijp je , praat jullie probleem uit het komt goed" Onze eten kwam en we aten er van. Na dat we klaar waren met eten stond ik op. Ik wou betalen maar het was al betaald door Souhaila. "Je hoefde niet te betalen dankjewel" "Graag gedaan hbiba" We liepen samen naar de auto en stapte in. Ik deed muziek op en reed naar Souhaila haar huis. Aangekomen bij Souhaila haar huis stapten we uit en liep ik naar binnen. Ik groette haar familie die bij haar was en liep naar boven met Souhaila. Ik en Souhaila praatte nog een hele tijd over van alles en nog wat. "Ik begrijp het niet Souhaila , hoe kan Imran me zo iets aan doen?" "Hbiba maak je zelf er niet gek over , praat er met hem over" We praatte nog een beetje tot dat het tijd werd. Ik stond op en liep naar beneden. Ik groette de moeder van Souhaila en trok me schoenen aan. Ik liep naar me auto en reed naar huis. Thuis aangekomen liep ik naar boven en trok ik me pyjama aan. Ik deed me haar in een slordige knot en ging in me bed liggen. Ik bekeek nog even een paar berichtjes en niet veel later viel ik in slaap.
Volgende dag werd ik wakker en liep naar de douche. Ik douchte mezelf en liep de douche uit. Ik keek in me kast wat ik aan moest doen. Na lang getwijfeld te hebben wat ik aan moest ben ik er onderuit. Ik trok een witte jurk aan met een witte blazer. Dit was me outfit. 👇Ik stijlde me haar nog een beetje en liet het los. Ik spoot wat parfum en werkte me makeup nog wat bij en keek goedkeurend in de spiegel. Ik trok me dior schoenen aan en pakte me saint Laurent tasje. Na dat ik klaar was pakte ik me auto sleutels en liep naar me auto. Ik belde me moeder waar ze was aangezien we naar bezoek zouden gaan. Na een paar keer overgaan nam ze op. "Hey zijn jullie er al" "Ja lieverd we zijn er al" "Isgoed , ik zie jullie zo" ik hing op en reed weg. Ik reed naar het doorgestuurde adres en deed muziek op. Aangekomen bij het doorgestuurde adres parkeerde ik me auto en stapte ik uit. Ik belde aan en groette de vrouw aan de deur. Ik liep naar binnen en ging zitten op de bank. Er kwam een meisje naast me zitten rond 18/19 jaar. "Heey woon je hier in de buurt" Heey nee woon hier ongeveer half uurtje vandaan" "Hoe heet je " "ines jij?" Ik vertelde haar me naam en we begonnen een beetje te kletsen tot dat er aangebeld werd. Niet veel later zag ik Anass de woonkamer in lopen. Na dat hij iedereen gegroet had kwam hij bij mij. Ik groette hem met een hand en praatte nog wat met Anass. Maysa liep naar de keuken om haar moeder te helpen. ik trok me schoenen alvast aan en liep samen met Anass de deur uit naar de winkel voor zijn moeder omdat ze wat nodig had. We liepen de winkel in en gelijk hoorde we jongens roepen "zinaa mag ik je nummer" "Ewa zina kom bij ons zitten dan" ik schonk er geen aandacht aan en liep door samen met Anass. We begonnen wat te praten over van alles en nog wat."Ilhame , heb je al een vriend?"de herinneringen kwamen gelijk terug van Imran en mij. Hoezo zou Imran me dit aandoen? "Ilhame is er iets" "Ja Anass ik had een vriend" De weg terug naar huis was het stil. We liepen door een parkje en wat ik daar zag brak mijn hart.. Wauw heeft hij zo snel een ander? Ik zag Imran met.. Nee dit kan niet! Hoe doet hij me dit aan? Ik zag Imran met Sara op zijn schoot. (Deel 20) Voor even zag ik Imran die me aankeek met spijt maar dat veranderde snel weer in harteloos. Zou hij dan echt niks meer voor me voelen? Ik zag dat Anass me aankeek. "Ilhame is er iets" "Anass die jongen van net was vriend , we hadden een hele goeie band totdat ik terug kwam van Frankrijk en ik een doorgestuurde bericht kreeg dat hij in lounges zat met meisjes op hun schoot." "Ilhame, laat het los je verdiend beter dan dit" Tranen vielen over me wangen. Anas omhelsde me terwijl ik alles uit huilde op zijn schouders. "Sstt je verdiend beter besteed er geen aandacht aan ilhame" we liepen terug naar zijn huis en ik zat met zijn zusje in de woonkamer. Terwijl iedereen langzaam wegging bleef ik alleen met Maysa. Ik trok me pyjama aan en liep naar de douche. Ik botste tegen iemand aan en keek naar boven. Ik zag dat ik tegen Anass was gebotst. "S-Sorry " Hij glimlachte nog naar me en ik liep beschaamd weg. Ik poetste me tanden en ging naar mayssa haar kamer. Mayssa deed een film op en niet veel later viel ik in slaap.
Heey lieve lezers,
Een nieuwe deeltje voor jullie. 💕
Zou Imran echt zo snel een ander hebben?
Stem en deel! ❤️
JE LEEST
Ilhame & imran
RomanceEen jong meisje genaamd ilhame dat nog naar school gaat en denkt haar leven te kunnen leven met de liefde van haar leven tot dat... mensen hun uit elkaar proberen te halen en haar liefde in de drugs gaat werken. Gaat het goed aflopen en komt haa...