Perspectief Ilhame:
Volgende ochtend werd ik wakker en keek op me telefoon ik zag dat het 10 uur heb dus lekker uitgeslapen. Ik liep naar de douche en douchte mezelf. Na me zelf heerlijk opgefrist te hebben stapte ik de douche uit. Ik droogte me af en trok een badjas aan. Ik liep met me badjas om me heen naar me kamer. Ik keek in me kleding kast wat ik aan moest doen. Het is vandaag weer me eerste werkdag na een lange tijd.. Na lang gedacht te hebben ben ik er onderuit. Ik trok een witte blouse aan met een witte top. Dit was me outfit. 👇Ik trok me zwarte broek er bij aan en was klaar. Ik stijlde me haar en krulde het. Ik liet me haar los en spoot nog wat parfum. Ik begon aan mijn makeup. Ik besloot het simpel te houden. Ik deed concealer , bronzer en mascara. Na dat ik helemaal klaar was ruimde ik de kamer op en liep naar benden. Ik pakte me Lv tas en deed me documenten er in. Ik deed nog wat kauwgom , parfum en huissleutel er in. Ik pakte me portemonnee en deed die snel ook in me tas. Ik liep snel de deur uit en stapte me auto in. Ik legde me tas op de bij rijder stoel en verbond mijn telefoon met de auto. Ik deed een liedje op van dystinct. Ik keek op me telefoon Hoe laat het was en had nog tijd. Ik besloot om eerst even wat gaan eten ergens. Ik reed naar een restaurant en ging de snelweg op. Ik reed de snelweg op en het was best leeg. Ik nam de afslag en reed naar het restaurant. Aangekomen bij het restaurant parkeerde ik me auto en stapte ik uit. Ik liep het restaurant binnen en er waren gelijk paar jongens die me kwijlend aankeken. But who cares? I don't. Ik nam plaatst en bestelde ontbijt. Ik zat nog even op me telefoon. Ik bekeek een paar verhalen van mensen. Me ontbijt kwam en ik at het rustig op. Na heerlijk geontbeten te hebben stond ik op om te betalen. Ik liep naar de kassa en stond in de rij. Het was een drukke rij. Er kwam opeens een man van ik schat de leeftijd 30/32 naar me toe. Gaat nu elke jongen naar me toekomen ofs? Pff ik wil gewoon rust. "Hey schoonheid , laat me voor je betalen." Ik keek hem vreemd aan. "Nee bedankt , ik kan dat zelf ook wel." "Geen probleem jonge dame. Geef je me nummer schoonheid." Zei hij met een knip oog. Eww ik walg nu al van deze gast. Sommige hebben geen respect meer tegenwoordig. "I-Ik ben verloofd." Zei ik liegend en stotterend. Wat wilt hij van mij? "Een tweede kan er prima bij." Zei hij met een knip oog. "Nee , ik ben verloofd nogmaals." "Je zult nog niet van me af zijn schoonheid." Ik rolde met me ogen en hij ging weg. Ik was aan de beurt en betaalde me ontbijt. Ik liep terug naar me auto en stapte in. Ik deed muziek op en reed naar me werk. Aangekomen bij me werk stapte ik uit en pakte ik me tas. Ik liep het gebouw in en stapte de lift in. Ik heb geen zin in die vragen die gaan komen. Pff. "Heey Ilhame , lang niet gesproken heb je een tijdje niet gezien. Gaat alles wel goed?" Ik glimlachte met een nep glimlach. "Alles gaat prima hoor dankjewel." Zei ik tegen Charlotte. Charlotte is een collega van mij. Ik stapte de lift uit en liep naar me kantoor. Ik heb echt geen zin om langs meneer el ***** te gaan. Dat is me baas. Hij wilt altijd zoveel weten en is altijd zo nieuwsgierig. Ik liep naar me kantoor en ging zitten aan me bureau. Ik pakte me MacBook en startte die op. Ik bekeek allerlei mails en beantwoorden ze. Ik had nog een stapel papieren die ik doorlas en ondertekende. Na veel gedaan te hebben was het eindelijk pauze. Ik liep naar de automaat en haalde caramel machiato voor mezelf. Ik dronk alles rustig op en bekeek een paar dingetjes op me telefoon. Ik werd getikt op me schouder en keek door wie. "Heey ik heb je lang niet gezien." "Hey , ja dat klopt haha" Ik lachte fake. Wat moet ik ze vertellen? Dat ik sinds me eerste werkdag ben ontvoerd en verkracht en nu getraumatiseerd ben?? Pff ik weet het niet, ik heb rust nodig ,maar dat gaat moeilijk naast werk en school. "Halloo ben je er nog ik praat tegen je." "Ohw sorry was even diep in gedachte." Glimlachte ik fake. De pauze was eindelijk gedaan en ik liep terug naar me kantoor. Ik was druk bezig met het voorbereiden van een vergadering en alle mails beantwoorden , en papieren te ondertekenen etc. Ik was druk bezig tot dat er iemand binnen liep. Ik heb echt geen zin in mensen op dit moment. Ik ga weer allerlei vragen krijgen als: 'Hey Ilhame hoe is het.' 'Gaat alles wel goed' 'lang niet gesproken.' 'Hoezo was je een tijdje afwezig.' Ik heb totaal geen zin in die vragen. "Hey Ilhame." "Hey" ik zette een fake glimlach op. "Ik heb je een tijdje niet meer gezien op werk. De reden daarvan is onbekend." "Dat klopte ik was een tijdje afwezig op werk , maar ben alles aan het inhalen op dit moment." "Mocht je er over willen praten of iets melden dan hoor ik dat graag." "Bedankt dan hoor je dat wel van me. " zei ik nep. Hij glimlachte. "Graag gedaan ik hoor nog wel van je." Hij liep mijn kantoor uit en ik ging verder. Na alles gedaan te hebben sloot ik alles af en pakte me tas. Ik liep het gebouw uit en stapte me auto in. Ik appte Nasser dat ik onderweg naar huis was en deed muziek op. Ik reed eerst nog langs Mac drive en bestelde eten. Na heerlijk gegeten te hebben reed ik naar huis. Thuis aangekomen deed ik de deur open en deed me schoenen uit. Ik legde me tas boven in me kamer neer en trok me pyjama aan. Ik ging liggen in me bed en dacht nog over veel dingen na. Niet veel later viel ik in slaap.
Heey lieve lezers,
3 deeltjes geplaatst. Ik hoop dat jullie dit deeltjes leuk vonden.Stem , deel en reageer! ❤️
JE LEEST
Ilhame & imran
RomantikEen jong meisje genaamd ilhame dat nog naar school gaat en denkt haar leven te kunnen leven met de liefde van haar leven tot dat... mensen hun uit elkaar proberen te halen en haar liefde in de drugs gaat werken. Gaat het goed aflopen en komt haa...