Deel 54

88 7 0
                                    

Perspectief Ilhame
Hij zoende me en eerlijk het voelde goed. Ik heb zijn lippen gemist.. Pff. Alles is zo moeilijk voor me. Na een tijdje liet ik hem los, al hoewel ik dat liever niet wou. Hij keek me aan en ik keek naar de docent om zijn blik te vermijden. "Dames en heren, dit is hoe jullie toneel moet zijn!" "Heel goed gedaan, ga maar zitten." Voor dat ik nog wat kon zeggen ging de bel. Pff. Gelukkig. Gesaved door de bel dit keer.. Ik pakte snel me tas en liep het lokaal uit. Ik liep naar de kantine en ging zitten. Ik keek in me tas maar had geen fles water. Pff moet ik echt door heel deze kantine gaan lopen? Ik stond op en liep naar de kantine. Ik hield een flesje water en rekende het af. Ik zat weer op me plaatst en dronk ervan. Ik scrolde wat op me telefoon tot dat ik getik naast me voelde. Ik keek naast me en zag een meisje. Ik begrijp het niet, komt iedereen me opeens vergezellen ofso? Ik keek haar verward aan. "Uhm ja? Is er iets?" "Uhm ik wou even zeggen..." Zei ze en viel stil. Ze wou toch iets zeggen , waarom valt ze dan opeens stil?? Allerlei vragen. "Wat wou je zeggen?" "Uhm ja ik wou zeggen, je bent vriendin van Imran toch?" Vriendin van Imran?? Wtf. Wie heeft dat gezegd? Ja oké ik heb gevoelens voor Imran, maar 'vriendin' is wel 3ayek? Wie heeft dat nu weer verteld pff. Als dit door heel de school rond gaat hee.. "Ja wat is daar mee?" Zei ik mee spelend. "Uhm ja Sarah plakt hele tijd bij hem, wou ik doorgeven." Pff als of ik dat zelf nog niet wist. "Ja.Uhm.. bedankt voor het doorgeven." Zei ik voordat ze wegliep. Ergens voelde ik een steek van Jaloezie in me , maar ik moet het laten... Ik deed me AirPods in en luisterde wat naar muziek. Ik keek wat rond in de aula en zag allemaal lachende koppels. Weer kreeg ik flashbacks van mij en Imran.. Wij hadden het ook zoo leuk, alleen weet ik niet waarom hij naar een ander is overgestapt. Ik voelde weer getik op me schouder. Bijna stond ik op het punt om te zeggen dat het me niet boeide wat Imran deed. Het doet me veel, nog steeds.. Ik hou van hem en alleen van hem. Het doet me nog steeds veel wat hij doet en wat niet. Ik keek op en keek in de mooie ogen van... De enige echte Imran.. Voor even was ik blij , maar herinnerde me snel weer , dat hij gelukkig is met Sarah momenteel. "Ilhame.." "J-Jaa?" "Ik wil met je praten." "Imran je bent gelukkig met Sara , ik weet het en ik accepteer het. Ga naar haar toe aub, in plaats van naar mij!" Ik zag even dat de woorden die ik zei hem pijn deed. Hij trok me mee aan me arm. Zonder dat ik wat kon zeggen stonden we samen in een leeglokaal. "Om te beginnen Ilhame.." "Om te beginnen Imran, waarom begrijp je niet dat ik je niet wil spreken?" Hij ontweek mijn vraag en ging verder. "Om te beginnen Ilhame.. Ik hou van je, en dat alleen van jou." "Imran.. Ik kan dit niet. Je bent toch gelukkig met Sarah? Hoezo wil je mij zo dringend elke keer spreken?" "Ik ben niet gelukkig met haar Ilhame. Ik weet niet wie je het heeft verteld, maar dat klopt niet." "Ik weet zelf wel wat klopt en wat niet." Zei ik eigenwijs. "Ilhame de les dat we samen toneel moesten gaan doen.." "Dat was toneel, niks anders Imran.." zei ik terwijl ik loog. Ik voelde zeker wat tijdens toneel met hem. Het voelde goed, maar ik ga het niet toegeven.. "Ilhame toen we samen toneel deden, ik wist gelijk dat ik nog van je hield , en voor je moest gaan." "Imran ben je verward ofso? Je houdt toch van Sarah..." Nee Ilhame, heb nooit van haar gehouden." "Wat is dan de reden dat je met haar was?" "De reden heb ik nog niet helemaal uitgezocht, maar zodra ik er achter kom, dan beloof ik je alles uit te leggen."  "Imran ik weet het niet.. Kom naar me met bewijs of iets." "Ik beloof je alles te vertellen , zodra ik weet wat er aan de hand was destijds." Ik viel stil. Ik wou net weggaan en deed de deur open , maar hij trok me terug. "Is er iets?" Vroeg ik hem. "Ik hou van je.." Zei hij. Ik smeltte van zijn woorden. Ik hou ook van hem, maar kan het hem niet vertellen.. Iets zegt me het hem nog niet te vertellen. Ik glimlachte en liep zonder iets te zeggen weg. De bel ging en ik liep naar me volgende les.
Na de les:
Ik liep naar beneden en liep naar buiten. Ik zag paar jongens van school naar me staren maar negeerde het. Ik pakte de auto sleutels en deed de auto open. Ik stapte in en legde me tas naast me op de bijrijder stoel. Ik verbond me telefoon met de auto en scrolde wat door me Spotify playlist. Ik deed het liedje 'Halala' op van Maestro. Ik zong mee en reed weg. Ik reed de snelweg op onderweg naar de winkel. Ik nam de afslag en parkeerde me auto. Ik pakte alleen me Louis Vuitton portemonnee en me telefoon. Ik pakte me auto sleutels en deed de auto op slot. Ik liep naar de winkel en zag zoals altijd nog paar hang jongeren. Ik negeerde het en pakte een mandje. Ik liep als aller eerst naar de groente en pakte de groentes die ik nodig had. Ik liep verder en hield alles wat ik nodig had. Na alles gepakt te hebben wat ik nodig heb , liep ik naar de snoep afdeling. Ik pakte Chocola karamel en snoep. Ik liep nog naar de drinken afdeling en hield cola etcetera voor thuis. Voor mezelf en Nasser hield ik een pak Redbull. Na dat ik een pak redbull heb gepakt liep ik naar de kassa en rekende alles af. Ik liep met me boodschappen tas naar de auto en legde alles in de kofferbak. Ik stapte de auto in. Ik startte de auto en verbond me telefoon met de auto. Ik deed een liedje op en reed weg naar huis.
Thuis aangekomen parkeerde ik de auto en liep ik met de boodschappen tas naar binnen. Ik legde alles netjes op zijn plek en liep naar boven. Ik pakte me pyjama en liep naar de douche. Ik nam een heerlijke douche en waste mezelf.

Heey lieve lezers,
Nieuwe deeltje voor jullie geschreven! ❤️
Zou Imran dan echt van Ilhame houden , of haar bespelen? Zouden Imran en Ilhame beiden wat voelen tijdens toneel...

Stem , deel en reageer! 💕

Xx schrijfster ❤️

Ilhame & imran Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu