Perspectief Ilhame
Younes begeleidde me en ik was bang ergens tegen aan te botsen. "Vertrouw me nou maar..." Na een tijdje waren we aangekomen en liet hij me los. "Younes mag hij af?" Zei ik na tijdje toen ik stil stond. Hij begon te lachen. "Nee nog niet." Ik hoorde wat stemmen maar wist niet zeker of er meerdere mensen waren.. Misschien verbeelde ik het me gewoon. "Okee 3....2....1...." Zei hij en begon af te tellen. Voor wat begint hij af te tellen? Is er dan iets speciaals? Hij deed me blinddoek af en ik was verbaasd. "SUPRISEE!!" Ik zag veel familie leden. Nasser kwam naar me toe en gaf me een doosje. "Wat is dit?" Zei ik lachend tegen hem. "Maak het open.." Even was ik bang dat het iets slecht zou zijn. "Ilhame kijk voor je uit..." Neee... Dit kan niet... Was dit een droom of?? Ik zag een Range Rover daar staan in het grijs. Hij was prachtig. Ik ging er naar toe en keek verbaasd. Er zat een rode strik op de voorkant. Ik kon me ogen niet geloven... "Nasser ik kan dit niet van je aannemen.." Hij kwam naar me toe en gaf me een omhelzing. Zo bleven we een tijdje staan. Er werden foto's gemaakt maar ik negeerde het. Ik genoot van dit moment samen met me broer. "Tuurlijk wel, het is een cadeau je gaat het aannemen." Ik lachte. "Nee Nasser dit kan echt niett." Zei ik nog steeds verbaasd. "Tuurlijk wel, het is een cadeau van mij." Zei hij. Ik was verbaasd en gaf hem een knuffel. "Dankjewell" "Geen probleem" Ik lachte. Nasser kwam weer met een blinddoek. Neee... Niet weer ik irriteer me nu al aan die blinddoek. "Nasser ik wil geen blinddoek het is irritant." Hij begon te lachen. "Sorry.." zei hij en deed hem weer op. Niet veel later werd ik begeleid door Nasser. Als hij weer een verassing heeft neem ik hem echtt niet aan. "Nasser als je weer een verassing hebt neem ik die niet van je aan hè dat je het weet." Hij zei niks en begeleidde me naar ergens. Na een tijdje stond ik ergens niet wetend waar, omdat ik een blinddoek om had. "Mag hij nu wel af?" "Okee wacht hij mag zo af beloofd.." Na een tijdje gewacht te hebben werd ik ongeduldig. Me geduld raakte op.. Zou ik vragen of mijn blinddoek nu wel af mag? Pff waarom ook niet.. "Naaserrrr!" Hij begon te lachen. "Oké oke wacht een momentje." Ik hoorde iets vallen maar wist niet wat het was omdat ik een blinddoek om had.. Misschien verbeelde ik het me gewoon? "3...2...1..." Hij deed me blinddoek af en ik zag... Wauww.. Ik zag een range rover daar staan. Ik heb altijd al een range rover gewild. "Neee Nasser.. Dit kan ik niet aannemen van je.." Hij begon te lachen. "Tuurlijk wel je neemt het aan." Ik omhelsde hem en bleef een tijdje zo staan. "Dankjewel" "Graag gedaan." Hij was grijs met een rode strik er op. Hij was prachtig. Dit was de auto. 👇Ik opende de auto en bewonderde het. Ik stapte niet veel later de auto weer uit. Ik liep naar Nasser toe. Hij begon te lachen. Om wat lacht hij? "Kom ik ga je nog een keer begeleiden..." Kifesh begeleiden? Ik begreep het niet.. Was er dan nog een verassing? "dit keer zonder blinddoek toch?" Zei ik in de hoop dat ik geen blinddoek hoefde. Hij lachte. "Sorry zusje" Hij deed de blinddoek om en begeleidden me naar ergens. Niet wetend waar naar toe. "Nasserrr ik maak je dood als ik ergens tegen aan bots!" Zei ik vol angst denkend dat ik ergens tegen aan zou botsen. "Vertrouw me nou maar.." Ik zei niks en liet hem mij verder begeleiden naar ergens. Ik wil zo graag weten waar ik ben. Niet veel later opende Nasser een deur en liepen we verder. Na dat we een beetje liepen vond ik het maar eng. We stopte op eens met lopen. "Nasser?" "Waar zijn we.." Vroeg ik hopend op een antwoord. "Je ziet het zo waar we zijn" zei hij lachend. Ik vond het maar irritant. "Mag de blinddoek aub af?" "Wacht je mag hem zo af doen beloofd.." Pff ik hoef geen beloftes ik wil alleen deze blinddoek af doen. "Mag ik dan weten waar we zijn?" "Ilhame vertrouw me" Ongeduldig wachtte ik op het moment dat ik mijn blinddoek mocht afdoen. Niet veel later begon Nasser met praten. "3...2...1..." Eindelijkk mag mijn blinddoek af pff. Nasser deed me blinddoek af en de lichten gingen opeens aan. Ik keek om me heen denkend waar ik ben beland. "SUPRISEE!!" Ik keek verbaasd. Allemaal familie die om me heen stond. Ik knuffelde Nasser weer. "Bedanktt" Hij lachte. "Graag gedaan" De muziek ging aan en mensen begonnen te dansen. Ik daarin tegen danste ook mee. Na een tijdje liep ik weg naar buiten. Ik zocht naar Souhaila. Ik liep naar buiten en keek om me heen. Niet veel later botste ik tegen iemand aan. Ik keek omhoog. Net toen ik op het moment stond te schreeuwen zag ik wie het was.. Ik wou weggelopen, maar werd niet veel later teruggetrokken. Ik keek recht in Imran zijn ogen. Hij is nog steeds even knap als vroeger... Nog altijd zitten zijn krullen er perfect uit. (Als jullie vergeten zijn hoe hij er uit ziet deel 2 personages kun je terug kijken.) "Mag ik er langs?" Vroeg ik hem, ondanks dat ik graag bij hem wou zijn.. "Ilhame luister aub naar wat ik te zeggen heb." "Het interesseert me niet.." Zei ik bot ondanks dat ik het eigenlijk wel zou willen horen, maar ook weer niet. "Wil je me alleen de kans geven en luisteren naar wat ik te zeggen heb aub" "Voor wat zou ik?" "Omdat ik met je moet praten" "Imran wil je me loslaten, ik ben je geen verantwoording schuldig." Zonder nog wat te zeggen liep ik weg en liep ik naar de zaal. Ik zag Yasmina daar staan. (mijn oudere zus deel 2) Ik groette haar en sprak wat met haar. "Ewa je word groot eh 18jaar" Ik begon te lachen. We spraken nog een beetje over alles en nog wat. Het liedje Alles voor jou van Oualid en chirin Atili kwam op en ik zong mee. Yasmina maakte een snap en ik lachte. Ik zong mee met het liedje. "Ik wacht allang al op jou, maar jij had niks in de gaten.. Wacht tot de dag dat wij kunnen praten." Zongen we mee. Niet veel later komt er een liedje op van tayc - le temps. Ik zong hier ook mee en maakte een snap. Ik zong mee met het liedje. "le temps, le temps m'a réparé, Ne gaspille pas mon temps" Na dat ik een snap maakte zette ik het op me verhaal en sprak wat met Nouhaila en Yasmina. Ik meldde dat ik zo terug kwam om dat ik naar de wc moest. Ik liep naar buiten en ging even zitten op een bankje. Ik beantwoordde al mijn felicitaties. Nasser kwam en we praten wat bij. Niet veel later zag ik Ilias. (De man van Yasmina deel 2) We praatte wat bij over alles en nog wat. "Gefelicteerd" "Dankjewell" we lachte wat over van alles en nog wat. "En nog niemand ontmoet? Je bent 18 he wanneer mogen we jou bruiloft verwachten?" "Nooit" Zei ik als grap en ging helemaal stuk van het lachen. "Desnoods regelen wij wel iemand voor je, Yasmina en ik." Zei hij als grap. We lachte wat. "Ik ga weer terug naar iedereen." Ik zei hem gedag en ging zelf ook weg. Ik liep naar de wc en bekeek mezelf via de spiegel. Alles zat gelukkig nog goed. Ik kreeg opeens een berichtje binnen van een onbekend nummer. Ik opende het berichtje. Huh ik heb niemand mijn nummer gegeven toch, wie zou dit dan kunnen zijn? Allemaal vragen maar te weinig antwoorden.. Ik opende het berichtje en er stond een foto van mij en Nasser en eentje met mij en Ilias. De foto van mij en Ilias toen we aan het lachen waren en de foto van mij en Nasser toen ik hem een knuffel gaf. Wie zou deze foto's kunnen gemaakt hebben? Allemaal vragen dat voor mij onbeantwoord bleven.. Er stond een berichtje bij en ik keek verward naar het berichtje. Wie zou dit zijn..?
Onbekend: Wat zou Imran van deze foto's vinden?
Is deze gene die het heeft gestuurd in de war of wat? Nasser is me broer en Ilias familie? Het zou dan geen probleem zijn toch? Ik herinnerde me opeens dat Imran verkeerd hierover zou denken pff.. Waarom maak ik altijd deze drama mee? Wat gaat Imran wel niet van me denken? Dat ik hem vergeten ben, dat ik hem niet meer wil? Allemaal vragen die onbeantwoord bleven.Heey lieve lezers,
Zou de drama dan weer opnieuw beginnen? Wie zal onbekend zijn en waarom zou Ilhame niet met Imran willen praten...Stem, deel en reageer! 💕
Xx schrijfster ❤️
JE LEEST
Ilhame & imran
RomanceEen jong meisje genaamd ilhame dat nog naar school gaat en denkt haar leven te kunnen leven met de liefde van haar leven tot dat... mensen hun uit elkaar proberen te halen en haar liefde in de drugs gaat werken. Gaat het goed aflopen en komt haa...