Perspectief Ilhame
Volgende dag werd ik wakker op de bank. Pff ik was niet normaal moe gisteren. Ik liep naar boven en keek op me telefoon. Ik zag dat het 11 uur was. Te laat voor school dus .. Ik keek in me kast wat ik aan moest trekken. Ik trok een witte (jogging) pak aan. Ik trok dit aan. 👇Ik pakte me stijltang en stijld me haren. Na dat ik me haren goed had gestyled pakte ik me krultang. Ik krulde me haren van onder en was klaar. Ik pakte me concealer en deed die op me gezicht. Ik blende dat uit met een blender. Na dat ik concealer heb aangebracht pakte ik me mascara. Ik deed Mascara en pakte me bronzer. Ik deed wat bronzer en was klaar. Ik hou niet van foundation en al helemaal niet van teveel make-up. Ik was klaar en liep naar beneden. Ik pakte jus'dorange en dronk het op. Ik maakte een broodje Nutella en at het op. Ik was klaar met ontbijt en pakte me tas. Ik deed me Balenciaga's aan en was klaar. Ik liet me haren los en keek goedkeurend naar mezelf in de spiegel. Ik maakte een snap en zette het op me verhaal , met 'outfit of the day..' Na dat ik me tas heb gepakt pakte ik me telefoon en me oplader. Ik deed alles in me tas en pakte de auto sleutels. Ik liep naar de auto en zette mijn tas naast me op de bijrijder stoel. Ik deed muziek op en deed het liedje op van Roxy Rosa. 'We moeten door.' En zong mee. "Vergeef je. De dingen die je deed , ik kom tegen." Ik reed de snelweg op en luisterde naar dit liedje. "In onze rainy days , alles geven ja dat is wat ik deed, maar ik heb geen adem meer.." "Blijf me maar verbazen , snap niet dat je het anders ziet." Zong ik mee. Ik was aangekomen op school en parkeerde me auto. Ik pakte me tas en en liep naar de ingang van school. Ik liep naar me kluis en hield me nodige boeken er uit. Ik zag Sofiane al aankomen , maar negeerde het. "Heey schat." Kifesh? Schat?? Waarschijnlijk heeft hij iemand anders in gedachte... "Pardon? Schat?" "Je bent mn schat toch." Zei hij terwijl hij me verleidelijk aan keek. Dit is niet hoe ik hem ken , en ook niet van hem heb verwacht. "Hmar weet niet wie je hier je schat noemt , maar mij zeker niet." Hij trok mij mee naar een lokaal die helemaal leeg is. Wat the fuck? Gaat het wel met hem of niet? "Wat doe je?" "Luister, neem afstand van Imran. Je hebt mij toch ?" "Pardon? Ik bepaal zelf wel wat ik doe en wat niet." Hij begon aan me te zitten. "L-Laat me gaan!" "Ik hou van je babe." Ik sloeg hem op zijn gezicht. Hij keek me woedend aan. "Als je niet wilt mee werken dan doen we het op een andere manier." Zei hij boos en woedend tegelijkertijd. "Laat me los." Schreeuwde ik. Ik duwde hem van me af en deed snel de deur open. Fucking mongool dat hij is. Ik liep snel gehaast naar me les. "So Ilhame weer te laat.." "Ja mijn excuses mevrouw." "Volgende keer meldden bij de directie." Ik rolde met me ogen en ging naast Souhaila zitten. "Kifesh je bent zo laat?"
"Ja ik vertel je later.." Imran keek me aan. Ik negeerde het en focuste op me les. Na de les liep ik naar me kluis, en haalde me boeken er uit en deed de boeken die in me tas zitten er in. Ik liep naar Souhaila toe en zat naast haar. "Heey." Zei ik terwijl ik naast haar kwam zitten. "Heey. Vertel waarom was je vandaag te laat?" Ik liet een harde zucht. Wat moet ik haar gaan vertellen? Ja , ik was te laat door dag Sofiane mij zomaar aanraakte en in een lokaal duwde? Pff , waarom overkomt mij dit altijd? "Laat het , het is niks." "Jawel is het wel , ik zie het aan je. Vertel nouu." Dringde ze door. "Ik was dus een kwartier te laat toen ik op school kwam, alleen toen kwam ik Sofiane tegen.." "Dus?" Vroeg ze me. "Hij duwde me in een lokaal , waar niemand was, en toen.." zei ik en viel stil. "En toenn.. Vertel je verhaal nou aff!!" Zei Souhaila nieuwsgierig. Ik walg er van hoe hij deed. "E-En toen.. En toen raakte hij me aan, en ik heb hem geslagen , waardoor hij boos werdt. En toen duwde ik hem weg en ben naar me les gegaan." "Waattt? Hij heeft je aangeraakt! Wat denkt hij wel niet , dat hij alle dames kan aanraken ofso?!" Zei Souhaila boos. Ze stond op en wou op Sofiane aflopen, die met Imran was. Ik hield haar tegen , en gaf haar een waarschuwende blik. "Nee , laat het aub. Ik heb hem al geslagen." "Je gaat het toch niet daarbij laten?? Ilhame word wakker! Hij heeft je fucking aangeraakt." Ik knikte maar wat. "Laat het tussen ons aub." "Ik ga wel naar de directie voegde ik er achter aan toe. Ik wil wel gaan naar de directie , maar ze gaan toch niks doen. Ik heb al zovaak een klacht ingediend om verschillende redenen , maar ze luisteren nooit. Ik ben bang dat hij me weer gaat aanraken. Ik ben totaal geen bang persoon , maar ik wil niet dat dit mij weer overkomt. Pff ik weet het gewoon niet. Ik voel me vies.. Al hoewel ik hier weinig aan kan doen. De laatste tijdje is er zoveel gebeurd.. Ik ben ontvoerd zonder reden , ik ben verkracht meerdere keren. En aangeraakt door Sofiane.. Pff ik weet het allemaal niet meer. Het word me teveel. Souhaila zag aan me dat ik ergens mee zat. "Gaat het?" Vroeg ze bezorgd. "Ja , ik ga naar huis." Zei ik. Ze knikte. "Zal ik je brengen?" Vroeg ze.
"Nee dankjewel schat heb auto bij me." Zei ik en glimlachte lief. "Isgoed lieverd, ik zie je morgen." "Isgoed" zei ik. Ik liep naar de balie en meldde me ziek. "Hey , ik zou me graag willen ziekmelden." Ze keeek me raar aan. "En wat heb je dan precies? Je ziet er niet echt ziek uit.." Ik zag dat Imran aankwam lopen. "Uhmm.. Ik voel me niet goed, wil me daarom graag ziek meldden." Ze schreef een aantal dingen op en noteerde het in haar systeem. "Het staat genoteerd." Zei ze en keek naar Imran. "Oké dankjewel." Imran liep achter me aan. "Ilhame.." ik negeerde het en liep snel naar de auto van Nasser. Nasser heeft een Audi in het grijs. Ik stapte in en deed me tas naast me. "Ilhame.." ik deed me raam omlaag en keek hem aan. Damn hij is wel knap. "Ilhame ik kan niet zonder je.. Aub geef me een kans." Ik rolde met me ogen. "Imran.. Ik kan het niet.. Waarom moet ik je een kans geven als je gelukkig bent met Sarah?" "Ilhame ik ben gelukkig met jou, niet met Sarah" "Imran ga naar haar toe .." Ik reed weg en liet hem daar staan.Heey lieve lezers,
Wat zou Sofiane willen van Ilhame? Is Imran dan echt gelukkig met Ilhame of toch met Sarah?Stem , deel en reageer! ❤️
JE LEEST
Ilhame & imran
RomanceEen jong meisje genaamd ilhame dat nog naar school gaat en denkt haar leven te kunnen leven met de liefde van haar leven tot dat... mensen hun uit elkaar proberen te halen en haar liefde in de drugs gaat werken. Gaat het goed aflopen en komt haa...