Deel 11

277 8 2
                                    

Pp ilhame:
Ik ben zo blij dat alles nu tussen ik en Imran goed gaat. Vandaag zou er familie komen uit Frankrijk. Ik deed de tv aan en deed muziek op.
Ik ruimde het hele huis op en legde alles netjes op zijn plek. Na dat ik eindelijk klaar was keek ik op de klok. Ik zag dat het al 14:00 uur was. Ik heb genoeg tijd nog om te douchen zo te zien. Ik pakte me kleren en liep naar de douche. Na dat ik klaar was met douchen deed ik Netflix op tv. Ik keek me serie. Ik verveelde me echt. dus belde ik Imran.
Imran: hey hbiba
Ilhame: heeyy
Imran: hoe gaat het
Ilhame: goed hmdl met jou
Imran: hmdl
Imran: wat doe je vandaag
Ilhame: heb bezoek uit Frankrijk.
Imran: hmm ik wil je zien als dat kan
Ilhame: wanneer nu?
Imran: ja maak je klaar
Ilhame: hmm isgoed
Imran: tot zoo
Ik hing op en ging me klaar maken.
Ik keek in de kast wat ik moest aan trekken.

Ik trok dit snel aan en deed me haar in een hoge staart

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik trok dit snel aan en deed me haar in een hoge staart. Ik pakte me tas en me sleutels. En deed die er in. Ik deed me sleutels oplader en telefoon er in. en vertrok uit huis . lopend naar het pleintje. Ik liep verder tot ik getoeter achter me hoorde. Ik keek om en het was Sabah. (Kennen jullie haar nog? nicht van souhaila ilhame's vriendin deel 8) ik liep naar haar toe. En om helste haar. "Heeyy" "heeeyyy" "wat doe je hier?" "Was gewoon beetje aan het lopen jij?" ben onderweg naar familie" " gezellig"
"Kom je mee?" "Nee sorry dankjewel ik heb al afgesproken met een vriendin" loog ik. "Isgoed dan ga ik er weer vandoor beslama" "doeii doe de groetjes aan souhaila als je haar ziet" "isgoed zal ik doen" ik liep verder naar de plek waar we altijd af spreken. Ik hoorde weer getoeter achter me. Krijg ik hele tijd getoeter achter me te horen of wat? Laat me rustig lopen. Ik irriteerde me aan de bestuurder die duizende keren claxonneerde. Ik deed me AirPods in en luisterde muziek. "Wees alert broertje laat ze niet weten. Op een dag zullen daden gaan spreken. " zong ik zachtjes mee in me hoofd. Ik werd gebeld door imran. Ik nam op. "Hey waar ben je?" "Ben nu aan het lopen bij ****** jij?" "Oké blijf daar." "Isgoed" ik hing op. En ging op het bankje zitten. Kijkend naar de couples om me heen met kinderen. Zou ik op een dag ook zo gelukkig zijn? kinderen ,  man ,  trouwen, eigen huis. Ik voelde een tik op me schouder en keek om hoog. Ik zag tot mijn verbazing een jongen van de leeftijd 18/19. Hij was niet lelijk. "Ja?" "Uhmm sorry heb je een klein meisje gezien hier ergens?" "Uhmm" ik keek rond. "Ja daar" k wees naar de plek waar k dat schattige meisje zag. "Dankjewel" "inaya!!" "Niet meer zo maar weggaan" ik werd gebeld door Imran. "Heyy" "heyy waar ben je?"
"In het park jij?" "Achter bij die parkeer plaatsen" "Isgoedd tot zo" "tot zo" ik hing op en zocht zijn auto in de verte. 
Aangekomen bij een hotel:
Huuh kifesh waarom brengt hij me naar een hotel?? Ik stapte uit en we liepen hand in hand naar binnen. Kijk hoe k er uit zie en hij wilt zo uit eten?😂😂 we namen plaatst en er kwam een ober. "Wat mag het zijn?" we deden onze bestelling en de meneer ging weg. We kletste een beetje over van alles en nog wat. "Kijk hoe ik er uit zie en je zegt niet we gaan ergens eten ofzo?" Zei ik niet begrijpend maar lachend tegelijkertijd. "Het maakt me niet uit hoe je er uit ziet als ik je maar bij me heb" woww droom ik of zei hij dat echt? Ik bloosde van zijn woorden.
We kregen onze eten en aten die op. Na nog een beetje bij gepraat te hebben over ditjes en datjes stonden we op. Ik verbond me telefoon met de auto en deed een liedje van dystinct op. Dystinct - Habiba.Ik zag dat we niet richting huis reden maar ergens anders? huh kifesh eerst brengt hij me naar een hotel en nu naar weet ik niet waar? "Imran je moest deze afslag nemen" "Weet ik schat" "Waar gaan we naar toe?" "Je ziet het zo wel hbiba" ughh ik haat het zo erg als hij niet zegt waar we naar toe gaan. "zeg aub waar we naar toe gaan" hij schoot in de lach. Kifesh. "Wat is er" "ik ga je niet ontvoeren doe rustig " zei hij terwijl hij helemaal stuk ging. Ik keek hem boos aan. Ik haat het zo erg als hij niet zegt waar we naar toe gaan. Maar toch hou ik van hem . 😂 ik moest lachen om me zelf. Imran keek me niet begrijpend aan. Waardoor ik nog harder ging lachen. "Kifesh wat is er?" "Niks let op de weg" zei ik nog steeds half lachend. Ik zag dat we aangekomen waren en stapte uit. Hand in hand liepen we door het strand. Wauww als klein meisje had ik dit altijd gewild door het strand lopen met een jongen . 😍 ik zag dat Imran diep in gedachte zat. "Waar denk je aan?" "Aan jou hbiba" ik bloosde weer door zijn woorden. "Ilham ik wil dat je weet dat ik van je hou" weer bloosde ik Pfff wat doet hij met me?
"Geen een meisje die me laat voelen als jij" ik smolt van zijn woorden. Pff deze jongen doet veel met me.
We zaten op het zand en ik lag met me hoofd tegen zijn buik aan. Terwijl hij met me haar speelde. Ik keek hem aan in z'n bruine ogen en was voor even helemaal weg van deze aarde. Ik voelde zijn zachte lippen op de mijne. Zijn lippen voelen zo zacht. Hij stopte en keek me weer aan in me bruine ogen. "S-sorry" ik wist niks te zeggen en was gewoon stil. We stonden op en liepen naar de auto. Hij stopte voor de deur van me huis. Ik wou uitstappen tot dat hij me hand terug vast pakte. Ik keek hem niet begrijpend aan. "Ga je me geen kus geven?" Ik rolde met me ogen. "Wat was dat net?" "Wil nog eentje" ik gaf hem eentje op zijn wang. "Geen goede plek" ughh. Ik rolde weer met me ogen. Ik gaf hem een snelle op zijn lippen. En gaf hem een klap. Achter z'n hoofd. "Wacht maar die krijg je terug" ik schoot in de lach en liep naar me deur. Ik trok me pyjama aan en lag in me bed. Aan alles te denken wat er is gebeurd vandaag. Niet veel later viel ik in slaap met Imran in me gedachten.

Heeyy dames en jongens als die er zijn 😂

1142 woorden voor jullie. Vote  Share & Comment
Stem reageer en deel 💕

Ilhame & imran Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu