Deel 72

81 6 4
                                    

Perspectief Ilhame
Ik liep naar boven om een nieuwe pyjama aan te trekken want die was helemaal nat geworden. Ik trok een simpele pyjama aan en deed me haar opnieuw want die zag er ook niet meer uit. Ik liep na een tijdje naar beneden en ging ook ontbijten. "Ben je er na een jaar eindelijk." Zei Nasser. "Ja eindelijk door wie zou dat komen denk jee?" Hij lachte. "Ach ik zou geen idee hebben, misschien door jezelf?" Ik keek hem boos aan. "Grappig, dat komt door jou en je stomme emmer water." Ayoub lachte ook toen hij hoorde wat ik zei. "Emmer water?" Zei hij niet begrijpend. "Deze stomme zeehond gooide een emmer water over me heen samen met deze andere stomme tegen over me." Zei ik doelend op Souhaila en Nasser. "Jaaah moest je wakker worden." "Oké dan gaan we zien als jij niet wakker wordt." "We zullen wel zien." Hmm we zullen zien dacht ik. Ik moet ze terug pakken maar hoeee? Ik negeerde hun beide en at van me ontbijt. Na een tijdje waren we klaar met ontbijt en ruimde ik de tafel af samen met Souhaila. Na een tijdje liepen we naar boven. Ik verveelde me Souhaila zat Netflix te kijken. Ik liep op de gang en botste perongeluk tegen Ayoub. "Ohhww Uhm sorry." Zei ik. "Geen probleem." Hij wou weggelopen maar bedacht me in eens iets. "Ayoub..." Hij draaide zich om en keek me niet begrijpend aan. "Ja?" "Zou je me willen helpen met ietsss." "Vertel het eens." "Nasser gooide een emmer water op me ik wil hem terug pakken maar weet niet hoe, wil je me daarbij helpen misschien." Hij lachte. "Laat het Nasser kan vervelend zijn." "Neeee ik wil hem ook terug pakken." Zei ik als een kind van 5. "Uhmm dan moet jee..." Hij zat even te denken. "Ik heb al een ideee." Nasser kwam precies op dat moment er uit lopen. Ik fluisterde wat in Ayoub zijn oor en hij knikte. "Sinds wanneer vergaderen jullie op de gang?" Zei Nasser. "Sinds jij vervelend bent." "Heee hoe noemde je me nou" "Vervelend." Zei ik. "Oké SOUHAILAAAA." Riep hij. "Laat Souhaila zij is lekker haar film aan het kijken." Zei ik. Binnen twee seconden stond Souhaila ook hier. "Vergaderen we nu met z'n 4en?" Ayoub lachte om mijn opmerking. Nasser ging even weg en kwam terug met een Emmer. Oohhwww neeeee neee. "Neee nee niet weerr." Ik rende zo snel als ik kon. Ik rende tot dat ik met me hoofd tegen een muur aan kwam. "HAHAHAHHAHAHAHA." Nasser lachte me uit. "Je moest je gezicht zienn!! Ik kom niet meer bij." En hij ging door. Hij had nog steeds een emmer in z'n handen. Ik rende nog steeds. Na een tijdje was ik uitgeput en stopte. Ik zag dat Nasser me zocht. Shittt. Ik rende snel terug naar boven waar Ayoub was. "Ayoubb helpp meee!" Hij lachte. Ik verstopte me achter Ayoub. Nasser kwam de kamer binnen. "Aan de kantt." Zei hij tegen Nasser. "Nee laat dr meskina." "Hmm Ayoub heeft je gesafed wees blij." "Ayoub heeft je gered wees blij." Zei ik hem na met een irritante stem. "Als je niet ophoudt gooi ik die emmer echt over je heen." "Neehh ik denk toch wel echt van niett." "Ilhame gaa weg of wollahte die emmer komt vandaag nog voor de tweede keer op je hoofd." "Wollahte die emmer komt op je hoofd als je niet ophoudt." Praatte ik hem weer na met een irritante stem. "Ilhameeee." Ik lachte me helemaal dooddd. "HAHAHAHHAAHA." "Wat lach je a dier." Zei Nasser. "Ach Ayoub beschermt me hij zou je niet helpen met water gooien." Zei ik. "Daar heb ik 2 handen voor daarom helpt hij me niet." Zei Nasser weer. "En ik heb daar 2 benen voor om ervoor te zorgen dat die emmer toch niet op mij komt." Ik stak me tong uit en ging weg. Ik zat wat op me telefoon op insta en bedacht me in eens iets. Ik appte met Ayoub.
Ilhame: Ayoubb ik ga het plan nu uitvoeren bij Nasser
Ayoub: Hij maakt je af
Ilhame: niett hij moest die emmer niet gooien.
Ayoub: Ahahahaha jaa Nasser is irritant
Ilhame: Daarom moet je ervoor zorgen dat hij me niet ziet
Ayoub: Komt goed kleintje
Ilhame: heeeyy ik ben niett kleinn
Ayoub: welless
Ilhame: niettt
Ayoub: ahahahaha gekkerdd, in ieder geval ik zorg er voor dat hij je niet gaat zien.
Ilhame: Okeeyy dankjewel
Ayoub: graag gedaan
Ik deed de tuin deur alvast open en liep naar boven naar Nasser. Hij was met Ayoub fifa aan het spelen. Bad Timing but i havé to... ik deed me handen vóór Nasser zijn ogen. Ik weet dat hij dat haat vooral als hij bezig is met fifa. "Haaalll je fking handen weg." "Sta op ik heb iets leuks voor je." Zei ik als grap. "Wat heb je dan? Nee ik kom zo ben aan het spelen." "Weet je zekerr?" "Jaa ik zeg toch zometeen." Zei hij. Ik pakte snel zijn controller af en rende daar mee door het huis. "Ilhameee!!!" Ik lachte. Ik was buiten adem dus stopte ik even met rennen. Ik zag Nasser de trap af komen dus rende ik snel naar de tuin. Onze tuin is best groot dus verstopte ik achter een bankje. Hier gaat hij me niet vinden. "Ilhame geef mn controller is niet meer leuk." Nasser had mijn telefoon al ik gaf hem een knikje als teken dat hij moest filmen nu. Ik ging voor het randje van de zwembad staan en Nasser kwam. "Waar is m'n controller?" "Uhmm ik denk niet dat je die nodig hebtt." Hij keek me raar aan. "Wtf zeg je nou allemaal." Kijk het water.  "Gaat het wel goed met je je bent niet helemaal hmapbwl t k
Gmb"Kijkk nouu ik zag daar iets." Hij keek  en ik  duwde hem ik het water. Ik lachte me kapottt. "Lekkker koud?" Vroeg ik nog steeds lachend. Hij keek me boos aan. "Waar aan heb ik dit te danken? " "Aan die stomme emmer van je." "Oke nu zijn we gelijk stop." Zei hij. Ik lachte. Hij liep weg en ik bedankte Ayoub. "Dus jij werkte ook mee aan deze stomme plan?" Zei Nasser tegen Ayoub. "Jaa duhh jij werkte toch met Souhaila, dus dan werk ik met Ayoub?" "Jaa maar -" "Nee niet maar het is gewoon gelijk nu." "Vraag je zusje ze vroeg me." Zei Ayoub. "Wat maakt het uit Nasser heeft het nu toch frisse lucht gehad." "Frisse lucht??? Frisse en koude water bedoelde je." "HAHAHAHAHAHA." Ik lachte. Jaahh sorryy ik moest wel.. "lach maar à heks." "Jij bent die heks." Zei ik tegen Nasser. Hij liep naar boven en ging douchen. Ik liep terug naar Souhaila en zag dat ze in slaap was gevallen. Hmm zal ik haar ook wakkerr maken met een emmer water?? Ik twijfelde even maar besloot het daarna toch niet te doen. Ik had geen zin om mijn bed en alles weer te verschonen, omdat het dan nat zou zijn met water. Ik liep naar de douche en ging even douchen. Ik legde me kleren alvast klaar en liep met een handdoek naar de douche. We hadden genoeg badkamers, dus maakte het niet uit als iemand in de douche zou zitten. Nasser zit in de douche dichtbij zijn kamer dus liep ik een trap naar beneden en ging daar douchen.

Heey lieve lezers,
Stem, deel en reageer! ❤️

Ilhame & imran Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu