Tuut tuuurt tuut tuuttt ughh me wekker. ik deed me wekker uit en liep naar de douche. ik douchte mezelf voor een half uurtje en keek hoe laat ik school had. pas om 12:00uur dus dat komt goed. ik keek uren in me kast wat ik aan moest doen. ik trok een blauwe scheurtjes broek aan en een witte trui. Ik maakte me lichtjes op en spoot nog wat parfum. Ik deed me haar los en liep naar nouhaila haar kamer
"Nouhaila word wakker!" "Hmm" "je komt bijna te laat ga opstaan !!" Ze stond op en liep naar de badkamer. Ik liep naar beneden en maakte ontbijt.. "Nouhaillaaaaaaa" "ik kom al!" "Eindelijk 3ela slamtek " ik pakte me auto sleutels en reed naar souhaila.
Aangekomen op school :
Ik liep naar de aula en niet veel later ging de bel.
Ik zat achter De bel ging en we liepen naar onze volgende klas lokaal. De bel ging en we liepen naar de kantine. Ik zag nouhaila en souhaila al staan en zei dat ze alvast in de auto mochten gaan wachten.
"moet je niet met hun mee?" Vroeg ik aan imran. " ik laat je niet alleen?" ."ik ben met nouhaila en souhaila " maakt niet uit je gaat met me mee" "ik heb me eigen auto mee " voor ik nog iets kon zeggen hield hij me hand vast en liepen we naar zijn auto.
Ik gaf de auto sleutels aan nouhaila en zij dat ze souhaila moest afzetten. ik zag dat hij niet naar huis reed maar naar ergens anders?
"Waar gaan we heen?" "zie je zo wel " ik keek een beetje uit het raam en zag dat we bij de macdonals waren. We liepen de MacDonald in en ik bestelde een fishburger en friet met cola imran bestelde het zelfde. Ik wou net me pinpas op het apparaatje leggen en betalen maar imran was me voor en betaalde.
We kregen onze eten en imran nam het aan. We zochten een plek en hij begon met praten .
"Vertel is wat meer over je zelf " "oké ik ben Ilhame ik heb 4kinderen en ben 24jaar oud!" "Oké ik ben imran ik heb ook 4kinderen en ben 25jaar ! " ik begon te lachen "HAHAHAHA sukkel!" Hij begon ook te lachen waar door zijn kuiltjes te voor kwamen. En damnnn het stond echt mooi. Ik zou wel uren naar hem kunnen kijken. Ik legde me hoofd op zijn schouder. Hij streelde me haar. Ik werd gebeld ik zag ' soukaina sis ❤️ ' Staan ik nam op "nasser en mama vroegen waar je was ik heb gezegd dat je bij souhaila was dus doe snel!" "Isgoed tot zo" "Bedank me later en doe snel!" "Imran ik moet gaan" "Isgoed kom ik breng je wel"we liepen naar zijn auto en hij stapte bij de bestuurders kant in. Ik verbond me telefoon met de auto en deed muziek op.
Ik keek een beetje op me telefoon en zag dat imran de afslag nam naar me huis. ik was thuis aangekomen en deed de muziek uit. Ik wou net uit stappen tot dat imran me hand pakte. "Krijg ik geen kus van madame" ik lachte. Ik gaf hem nog een kus op zijn wang en stapte uit. me moeder was al thuis alleen nasser niet. Misschien is hij met zijn vrienden van ofzo. Ik liep snel naar boven en trok me pyjama aan. Ik liep weer naar beneden en ik keek in de
Kasten. ik moet boodschappen doen ik wou pasta maken dus ik ging naar de winkel ik ging gewoon in me pyjam. ik trok me slippers aan. En liep naar buiten met me airpods. ik liep verder naar de winkel en haalde alles wat ik nodig had zoals roomsaus pasta etc. Ik rekende af en liep de winkel uit tot dat ik imran tegen kwam .ik hoop dat hij me niet heeft gezien because ik zie er echt niet uit. hij liep naar me toe "heyy " zei ik om het gesprek te beginnen. Ewa waar ga je heen?" "Naar huis jij?" "Ik was onderweg naar een vriend " hij liep met me mee tot voor de deur en ik gaf hem een knuffel. "Dankjewel" " geen dank " zij hij met een knip oog wat echt aantrekkelijk was. Ik liep naar binnen en trok me schoenen uit.
Ik begon met koken en zette muziek op. naar dat ik klaar was riep ik iedereen en zaten we nog wat te kletsen met zijn alle. Na dat we klaar waren met eten deed ik alles in de vaatwassser en deed de vaatwasser aan. Ik liep naar boven en ging in me bed liggen ik keek naar me telefoon maar ik had nog steeds geen bericht van imran ontvangen. Ik dacht er niet veel aan niet veel later viel ik in slaap.Heeyy lieve lezers,
ik hoop dat jullie dit deeltje leuk vonden.
Stem en deel 💕
Xx schrijfster
JE LEEST
Ilhame & imran
RomanceEen jong meisje genaamd ilhame dat nog naar school gaat en denkt haar leven te kunnen leven met de liefde van haar leven tot dat... mensen hun uit elkaar proberen te halen en haar liefde in de drugs gaat werken. Gaat het goed aflopen en komt haa...