Deel 77

35 4 0
                                    

Perspectief Ilhame
Het was de volgende ochtend ik werd wakker door me wekker die afging. Pfff wat haat ik ochtenden. Vooral als ik niet kan uitslapen.. Ik liep naar de douche en nam een douche van een half uurtje. Na dat ik heerlijk gedoucht had droogte ik me af en liep ik met een badjas naar me kleding kast. Ik weet niet eens wat ik aan moet pff. Altijd keuze stress. Na een tijdje wist ik wat ik aan ging. Het was mooi weer dus ik trok een beige pantallon aan met een witte top en een beige blazer. Ik fohnde me haren en deed het los. Ik liep snel naar de badkamer en poetste me tanden. Ik deed wat concealer, mascara en bronzer en was readyy om te gaan. Ik pakte me tas en auto sleutels. Hieronder mijn outfit.

Na dat ik de auto sleutels heb gepakt trekte ik snel me schoenen aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na dat ik de auto sleutels heb gepakt trekte ik snel me schoenen aan. Ik deed me zwarte chanel sneakers aan en liep naar me range rover. Ik verbond me telefoon met de auto en deed muziek op. Dit zijn de sneakers die ik aan had. ( Hieronder )

Ik deed het liedje samira 3 in en zong mee

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik deed het liedje samira 3 in en zong mee. Ik reed naar me werk en deed navigatie. Ik deed het liedje boussa op van Dystinct en zong mee. "Uno dos, tres boussa mhh mi amor.." zong ik mee. Daarna kwam een liedje van dystinct en zong ook op deze mee. Ik reed de snelweg op en ja hoor zoals gedacht weer een file. Ik haatt files. Ik ben gelukkig niet te laat. Ik had nog genoeg tijd dus ik appte voor de zekerheid naar younes. (Deel 62) Younes werkt met mij weten jullie nog en ik ben goed met hem. In deze korte tijd is younes me beste maarje geworden. Hij helpt me met alles. Als ik het even niet meer weet als ik wat kwijt wil. Met een jongen als younes mag zijn vrouw later blij zijn. Een hart van goud en een jongen met manieren. Na dat de file een beetje begon te rijden reed ik ook door. Ik deed het liedje 'nasini el donya' op en zong mee. Na een tijdje was ik aangekomen op werk. Ik zag younes en groette hem. "Heey younesss." "Heey zussie." Ik lachte. "Hoe is het." "Ja hamdullah en met jou" "ook goed hamdullah." We spraken nog wat over werk en van alles en nog wat. Na een tijdje liepen we samen de lift in. Ik voelde de secretaresse vies kijken en lang kijken but guess what i dont caree. We liepen beide naar okze kantoor en ik ging weer aan de slag. Ik deed me airpods in en was zo gefocust bezig dat ik de tijd vergat. Het was alweer half 5 dus ik ben klaar. Ik sluite me kantoor af en zei younes gedag want hij moest nog werken. Ik liep het gebouw uit naar me auto en net voor k wil oversteken komt er een scooter met volle vaard aangereden en laat een briefje vallen. Ik deinsde uit reflex naar achter. Waarom zo hard fking mongo*l! Ik wou het briefje afgeven bij mijn werk voor het geval de gene terug kwam. Ik pakte het briefje rustig op en tot mijn verbazing stond er in blok letters gekleurd met rood mijn naam op. Huh? Waarom staat hier mijn naam op?  Misschien een ander iemand. Nee nee er staat duidelijk ilhame el Amrani dus hoe dan? ik snap het niet. Ik liep naar me auto en maakte me auto open. Ik legde me tas naast me neer met het briefje ik reed weg en stopte verder op. Ik belde direct Imran. Ik drufde het niet open te maken. Bang voor wat het was. Bang voor het nieuws dat zou komen. Ik belde Imran en kreeg de voicemail. Hoevaak heb ik gezegd dat hij zijn fking telefoon moet opnemen. Ik raakte gestrest. Dit is niet gemakkelijk.. niet zoals ik had gedacht of gehoopt dat het zou zijn een keer een anoniem bericht en thats it maar nee hoor. Drama achtervolgt me.. Weet je wat ik open het briefje gewoon dacht ik bij mezelf. Ik opende het briefje en zag tot mijn verbazing Imran met een meisje en guess the place.. In een fking club? Is dat wat ik verdien. Is dat waar mee hij het zo druk heeft? Is dat zijn zogenaamde baan waarhij me niks over kon vertellen toen ik hem vroeg waarom hij op vakantie moest voor zijn werk hoe en wat? Ik haat hem! Ik haat hem, ik haat hem, ik haat hem, ik haat hem!!! En dit keer is het einde verhaal. Is dit echt het einde van Ilhame&Imran dan? Ik dacht dat hij wel anders was en dit mij nooit zou flikken. Ik gooide uit frustratie mijn telefoon naast mij neer op de bij rijder stoel. Ik ging met mn handen door mn haar heen. Fils de p*te!! Ik voelde de tranen stromen en veegde ze ruw weg. Het is voorbij... Ik ga niet meer huilen om iemand die mijn waarde niet inziet en met dames hangt in een club. Ik deed een liedje op. Werkte me makeup bij en deed me haar goed. Ik verstopte de foto in me tas en deed het liedje berceuse op van lynda. "Dors ma bella, dors ma bella..." Zong ik mee. Na een tijdje was ik thuis aangekomen. Ik stapte uit en niemand was thuis. Ik verveelde me. Ik belde Jihane op om te vragen of ze mee gaat wat doen. Ze stemde gelukkig in. Ik ging me nichtje ophalen bij me tante en we gingen samen naar Jihane. Jihane stapte van voren in en ik vertelde haar alles van a tot z met mij en Imran. "Oh my god dus het is nu klaar? Gewoon klaar klaar?" "Jupp deze hond neemt ook zijn telefoon niet op." Ik deed het liedje van selma omari cazador op en ik en Jihane zongen mee. "Wil je bij me, maar kan perfect alleen staan." "Het moment is nu..." zongen we verder mee. " Lina (me nichtje) voelde de vibe ook. Na een tijdje waren we aangekomen bij het park en ze speelde gelijk. Ik liep wat rond met Jihane terwijl we aan het praten waren. "Trouwenss.. Uhmm ik moet je wat vertellen." "Vertell dan ik wacht." "Ik heb een jongen leren kennen.." "Omgg echtt wieee vertell me alless ik wil alles weten." Net dat ze wou beginnen met praten werden we onderbroken door Lina die spelend kwam met een jongentje. "Kijkk jihane ikke heb speelgoed" "Die is niet van jou Lina geef maar aan jongentje terug." Zei jihane weer. "Zij magge mag speelte houden" zei die jongen weer. Niet veel later kwam Manal aangerend. "Daar was je niet zomaar weggaan." "Heey manal" zei ilhame tegen haar. Nu zaten ze met zijn drieën te kletsten. "Ga maar spelen en blijf hier ja dan kunnen wij je zien." Zei ik tegen lina en het jongentje. (Neefje van manal)

Heey lieve lezers,
Is dit dan het einde van Imran en ilhame of is het allemaal fake?

Wat zou Imran toch allemaal doen en waarom zoveel anoniem berichten?

Stem, deel en reageer voor een nieuwe deel!

Xx schrijfster ❤️

Ilhame & imran Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu