Deel 26

131 6 1
                                    

Perspectief Nasser.
"Oké dit is het plan we gaan met 12 man naar het pand. 3 van voor 3 van achter 3 aan beide zei kanten. Anass , Ilias en ik gaan van voor. De rest van de boys gaan van achter en leiden de rest af. 2 boys nemen we mee die bewakers afleiden. Anass je moet doen als of je daar werkt en voor dames komt. Je kijkt in alle kamers zodra je Ilhame hebt gevonden vlucht je naar de buiten deur of via het raam" "Boys jullie leiden die bewakers af als dat niet lukt schiet ze in hun been. " Ze knikte. Ik trok me kogel vrije vest aan en laadde me geweren. We stapte de auto in en reden naar het pand. Annas reed met volle snelheid naar het pand. Aangekomen bij het pand overlegde we ons plan nog. 2 mannen gingen kijken of het veilig is. "Het is veilig , jullie kunnen gaan" "Ilias en ik gaan van achter en zoeken naar Ilhame" "Anass doe als of je daar werkt en voor de dames komt" "Saff ik zie jullie zo" Ik en Ilias gingen heel voorzichtig naar binnen. We kwamen gelukkig niemand tegen. We onderzochten alle kamers. Ik en Ilias verspreidde zich over het gebouw zoekend naar Ilhame. Ik trapte een kamer open en zag daar een meisje geneukd worden. Tfoe wat ze hier met dames doen walgelijk. Ik liep verder en kwam een beveiliger tegen. Tfoe kanker zooi!! "Wat doe je hier?" "I-Ik werk hier." Zei ik zogenaamd lief. Hij keek me twijfelend aan maar liet me uit eindelijk door. Ik onderzocht alle kamers maar geen Ilhame.. "KANKERZOOI!!" Ik begon hard op die muren te slaan met me vuist. Pfff waar is ze? Ik zocht verder maar vond geen Ilhame.. Ik liep naar de buiten uitgang en liep naar de auto. Ik zag Ilias en Annas aankomen. Ze stapte in. "Enn?? Hebben julie haar gevonden" "Nee bro we hebben overal gezocht ze is hier niet" "We moeten haar vinden Anass!!" "Het komt broer sabr we gaan haar vinden" Ik zette Ilias thuis af en reed verder naar me eigen huis. Ik deed de auto op slot en liep met Anass naar boven. Ik trok me boxer aan en deed me telefoon in de lader. "Anass we moeten haar vinden" "Broer ze verwachten ons sowieso al we moeten met een betere plan komen. " "KANKERZOOI! waarom hebben we haar niet gevonden! " "Broer het komt goed we gaan haar vinden we komen eerst met een betere plan." Pff ik hoop dat we haar snel vinden. Ik liep naar beneden en pakte twee redbulls uit de koelkast. Ik liep de trap op en gaf een redbull aan Reda. Ik haalde me telefoon uit de lader en kreeg opeens een anoniem berichtje. Kifesh anoniem? Wie tf is dat? Ik heb niemand onbekend opgeslagen? Ik opende het en wat ik daar zag maakte mij woedend. Ik zag Ilhame dat geslagen werd met een touw. Helemaal onder de blauwe plekken. Ze riep om te stoppen en hoorde een gemeen lachje van iemand die haar harder sloeg. Ik gooide boos me telefoon tegen de muur. "KANKERZOOI! WE MOETEN HAAR VINDEN!" Reda keek me aan van Kifesh opeens zo boos? Hij pakte me telefoon en keek naar wat ik doorgestuurd kreeg."We moeten met een kanker plan komen nu! We hebben geen tijd te verliezen" "Bro we gaan met een goeie plan komen en haar vinden. Ga slapen morgen een nieuwe dag en dan komen we met een betere plan" stelde Reda me gerust. Ik liep naar beneden en sliep op de bank. Mijn bloed eigen zusje die nu pijn aan het lijden is en ik haar niet kan helpen doet me pijn. Tranen begonnen te stromen. Waarom al deze ellende?? Ja mensen ook ik heb gevoelens als het om mijn familie gaat. Niemand komt ooit aan mijn familie ze gaan er voor boeten!! Niet veel later viel ik in slaap op de bank. 
Perspectief Anass:
"Enn?? Hebben julie haar gevonden"  "Nee bro we hebben overal gezocht ze is hier niet"  "We moeten haar vinden Anass!!"  "Het komt broer sabr we gaan haar vinden" stelde ik Nasser gerust. Meskien zijn zusje is ontvoerd en hij kan haar niet vinden. Hij zette Ilias thuis af en reed door naar zijn eigen huis. Aangekomen bij Nasser zijn huis stapte we uit en liepen we naar boven. Ik beantwoorde een paar berichtjes die ik had gekregen en appte me moeder dat ik bij Nasser was zodat ze niet ongerust zou worden. Nasser liep naar beneden en kwam terug met 2 redbulls. Hij gaf een aan me en ik opende me redbull. Nasser gooide boos zijn telefoon tegen de muur. Kifesh? Wat is er met hem? . "KANKERZOOI! WE MOETEN HAAR VINDEN!" Ik pakte zijn telefoon en keek naar waarom hij boos was. Ik zag een video die naar hem gestuurd was. Ik klikte er op. Tfoe kanker joden. Ze werd geslagen. Ze was meskiena helemaal vol met blauwe plekken.  We moeten met een kanker plan komen nu! We hebben geen tijd te verliezen" "Bro we gaan met een goeie plan komen en haar vinden. Ga slapen morgen een nieuwe dag en dan komen we met een betere plan" stelde ik hem gerust. Hij liep naar beneden en ik keek nog een paar dingen op me telefoon. Waarom zoveel ellende opeens? Ik legde me telefoon weg en viel in slaap.
Perpectief Ilhame:
De deur werd geopend door niemand anders dan..
Sara. Pff wat heb ik haar misdaan? Waarom wilt ze mij zien pijn lijden? Zoveel vragen waar ik geen antwoord op heb. Ze kwam binnen en keek me aan met een vieze lach. "Ach Imran is de mijne hij houd niet van je. " Ik keek haar aan met een vieze blik. "Hij zou altijd van me houden." Zei ik dit keer terwijl ik haar vies aan keek. "Weet je dat heel zeker?" Ze kwam dichterbij met haar hoofd en ik stapte naar achter. Ze kwam steeds dichterbij. Ik zette stappen achter uit en ademde hevig. Ik deed een stap achteruit tot dat ik de koude muur achter me voel. "Denk je echt dat hij van je houd? Hij ziet je niet eens staan." "Laat hem met rust." Ze pakte me vanaf me arm en opende de deur van een kamer. Neee... neee nee dit kan niet! Hoe? Hoe doet Imran me dit aan? Wat heb ik hem ooit misdaan? Pff ik voelde de tranen al opkomen maar liet ze niet gaan. Ze bracht me terug naar me eigen kamer en keek me lachend aan. "Weet je nog steeds dat hij van je houd?" Jij bent de oorzaak van dit alles! Wat heb je met hem gedaan!!?" "Maak je geen zorgen hij zal toch niet van je houden. Hij houd namelijk al van mij en zou dat blijven doen." Ik gaf haar een klap in haar gezicht. Me handen trilde helemaal. Ik voelde me lichtjes worden in me hoofd. Hoe?? Hoe is het zo ver gekomen dat hij niet vsn mij houd? Was dan alles wat hij ooit tegen me zei niet waar?? "Raak me nog een keer aan met je vieze poten en je en je zult zien" ik begon te lachen. "Wat moet ik dan gaan zien? Dat jij een kank*r kehba bent. En dat je iets met hem hebt gedaan?" Ze begon me te slaan met een zweep. "Noem me nog een keer een kehba en je zult niet meer leven" "A-Auuww" Ze begon me steeds harder te slaan. "S-Stop A-Aub" Steeds harder begon ze te slaan. De tranen begonnen over me wangen te lopen. "Aauwww" "S-Stop A-Alsjeblieft" "NOEM ME NOG EEN KEER EEN KEHBA EN JE ZULT NIET MEER LEVEN." Ze begon nog harder te slaan. De tranen stroomde over me wangen en kende geen eind. "S-Stop A-Alsjeblieft. " "I-I-Ik doe alles wat je wilt L-laat me m-met r-rust" stotterde ik van de pijn. Ze begon nog harder te slaan. Waar aan heb ik dit verdiend?? Was dan alles wat ik deed voor Imran niet genoeg? Hoe ben ik beland in deze ellende? Het begon zwart voor me ogen te worden en ik zag niks meer. Ik sprak de sahada uit. Is dit dan me laatste adem die ik op deze wereld ga zetten? "Ashadou an La - illaha illahla." Het begon zwart voor me ogen te worden en ik zag niks meer. Niet veel later viel ik weg.

Heey lieve lezers,
Zou dit echt dan het einde van Ilhame haar leven zijn?
Zou Imran helemaal niks meer voor Ilhame voelen? Is dit gelijk het eind van alle ellende??

Stem en reageer!

Xx schrijfster 💕

Ilhame & imran Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu