Deel 34

115 5 1
                                    

Perspectief ilhame:
Is hij bij de verkeerde auto ofso. Ik lijk toch niet op Sara Kifesh hij komt naar mijn auto dan? "Volgens mij ben je bij de verkeerde auto, en ik denk dat je naar Sara moet." Zei ik geïrriteerd. "Ilhame aub luister" "Imran ik hoef niet naar je te luisteren." "Het is niet wat je denkt. " "Ik weet wat ik zie Imran ik ben niet gek." "Ilhame geef me een kans aub." "Een kans?! Heb je genoeg kansen gegeven je kiest voor Sarah ha naar haar toe ze mist vast je aanwezigheid. " "ik heb alleen oog voor jou aub geef mee en kans." Zei hij smekend. "We zullen zien." "Je geeft me niet eens de kans om het te laten zien." "Imran wat wil je van me!?" "Ik wil jou Ilhame, ik zal altijd voor je blijven vechten." Ik rolde met me ogen. Gaat het wel goed met hem? "Imran verwar mij niet met sara. Ga naar Sarah ze mist vast je aanwezigheid." "Ze betekent niks voor me geloof me aub." "Imran wil je weggegaan heb het druk. " "ik ga niet weg tot dat je me een kans geeft." "Ik heb geen tijd voor dit gesprek. Wil je nu weggegaan aub?" Tot mijn verbazing ging hij ook echt weg. Pff wat is er met hem? Ik ben klaar er mee om elke keer bespeeld te worden door hem. Wat denkt hij wel niet ? Ik heb hem genoeg kansen gegeven het is nu klaar. Hij heeft het vóór zich zelf verpest. Ik stuurde Souhaila een berichtje met dat ik onderweg was. Ik deed muziek wat harder en reed weg. Ik reed de snel weg op maar er was een fille pff. Ik verga van de honger. De file begon na een kwartier beetje sneller te gaan. Ik nam de afslag en haalde Macdonalds. Ik hield een vis burger menu met friet en cola. Ik at alles rustig op en gooide het weg. Ik kreeg een inkomende video gesprek. Ik keek van wie en zag Ayoub. Ik nam op en zat wat te kletsen met hem. Ik lachte om zijn acties. Hij had een baby vast van ik schat 1 jaar oud en zat met haar te spelen. Hij zat hem helemaal rond te draaien als of het een pop was. "Ayoub doe rustig hij word duizelig zo." "Ik ben een goeie oppasser ik weet het." Zei hij zelf verzekerd. Ik ga stuk deze gast. "HAHAHA doe normaall. Ze gaat niet kunnen slapen." Hij liet dat kleine baby enge geesten zien. "Ayoub laat hem is , hij gaat getraumatiseerd raken door jou." "Hij moet een goeie man worden." "Hij is nog niet eens vol groeit laat hem." Zei ik lachend. Hij begon ook te lachen. Damnn zijnn lach. Je zag zijn kuiltjes en zijn witte tanden. Ik ga niet liegen zijn lach is mooi. "Dat zijn mannen dingen , vrouwen begrijpen daar niks van." "Wij begrijpen daar meer van dan mannen doen." Zei ik plagend terug. "Wat ben je aan het doen?" Vroeg hij me na een tijdje. "Boodschappen gedaan net , ik ga zo beginnen met eten maken." "Sinds wanneer kan jij koken." "Haha grappig ik lach me dood." "Was maar een grapje hoor." "Echt grappig ik lach tot overmorgen." Hij lachte om wat ik zei. Souhaila kwam de keuken binnenlopen en staarde Ayoub een tijdje aan. "Ayoub ik spreek je later." "Wat ga je doen?" Vroeg hij bezorgt. "Ik ben met een vriendin ik ga beginnen met eten maken , anders word het laat." "Isgoed let goed op je zelf." "Zal ik doen jij ook." "Ben geen baby meer, ik kan op mezelf letten." "Ik zie het je bent heel zelfstandig." Hij lachte. Ik lachte terug. "Ik spreek je later. " "Isgoedd doei" "doei doeii." Ik hing op en deed muziek op tv van de keuken. Ik deed het liedje - Fini dystinct- op tv en begon mee te zingen. Ik begon alles te snijden en pakte de pan. Ik deed er olie in , en gooide alle groentes bij elkaar. "Ik roede het en Souhaila maakte alvast die lasagne in een ovenschaal. Ik deed er tomaten saus bij en een beetje water en begon te roeren. Na dat alles goed gekookt was deed ik er gehakt bij. Na dat alles klaar was deed ik het in de ovenschaal en maakte ik de lasagne. Souhaila deed alles verder en ik liep naar boven. Ik trok me pyjama aan en deed me haar in een slordige knot. Ik liep naar beneden en zag dat de keuken al opgeruimd was. Ik liep naar de woonkamer en ging liggen op de bank. Ik deed een film op en keek er aandachtig naar. Ik kreeg opeens een bericht via insta. Ik opende me insta en zag een aantal meldingen. Wat mij opviel is een onbekende insta verzoek. Ik accepteerde die niet. Ik kreeg een berichtje waar in stond.
Onbekend: Vergeef me aub.
Ik: Wie is dit als ik vragen mag?
Onbekend: Niet doen als of je me vergeten bent.
Ik: Dat was niet wat ik vroeg.
Ik legde me telefoon neer en keek verder naar de film. Me ogen vielen bijna dicht totdat ik me wekker hoorde. Pff mijn lasagne moet ik uit de ovenhalen. Ik liep slaperig naar de keuken en deed de oven uit. Ik deed de oven open en pakte de lasagne. Ik legde de lasagne op de keuken tafel en pakte de borden. Ik riep Souhaila die in slaap was gevallen op de bank. Geen reactie. Ik liep zuchtend naar de woonkamer en maakte haar wakker. "Souhaila sta op eten is klaar." "Mmhh" Ik liet haar en liep terug naar de keuken. Ik schepte me eten op een bord en keek me serie verder in de keuken. Ik at alles op en ruimde weer alles op en deed het in de vaatwasser. Ik schepte Souhaila haar eten op en liet het op tafel. Ik zag Souhaila aan komen naar de keuken. "Souhaila je eten ligt daar op tafel , ik ga slapen ben moe." "Isgoed slaap lekker." "Dankjewel jij ook!" Ik liep naar boven en kroop me bedje in. Pff heerlijk alle stres vergeten. Ik deed me telefoon in de lader en kreeg een paar berichtjes. Ik kreeg een berichtje van me baas.
Goedemiddag Ilhame,
ik hoop dat alles goed met je gaat. Ik heb een tijdje niks meer van je gehoord en vroeg me of alles wel goed gaat.
Mocht je dit liever niet willen bespreken via app , dan zou het eventueel ook kunnen op kantoor. Ik hoor graag nog van je.
Met vriendelijke groet,
Meneer El ******
Ughh mijn baas is altijd zoo geïnteresseerd in alles. Moet ik nu echt alles gaan vertellen? Van de dag dat ik werd ontvoerd verkracht en nu in shock ben? Pff ik weet het niet. Naast school en werk heb ik ook tijd nodig vóór mezelf. Ik moet dit allemaal nog verwerken. Ik ga morgen werken en dan zie ik wel hoe alles loopt. Ik beantwoordde de berichtjes van Ayoub en zag ook een onbekend nummer er tussen staan. Pff zoveel onbekende nummers hoe komen zij aan mijn nummers?? Ik denk dat ook een nieuwe telefoon ga halen , want ik vertrouw dit niet. Ze hebben vast wel iets, om mij nog in de gaten te houden. Ik antwoordde ook op Nasser met dat ik thuis was. Niet veel later viel ik in slaap.

Heey lieve lezers,
Hoe vinden jullie het boek tot nu toe?

Stem , deel en reageer! 💕
Xx schrijfster ❤️

Ilhame & imran Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu