Perspectief Ilhame
Ik douchte en liet de warme stralen over me heen lopen. Ik dacht na over alles zoals altijd weer. Ik kamde me haren onder de douche en deed wat zeep. Na dat ik klaar was met douchen droogte ik me af en deed me badjas aan. Ik kamde me haren en zette me haar vast. Ik liep naar me inloop kast en keek wat ik aan moest. Pfff ik weet het niett. Ik besloot eerst te gaan ontbijten. Personeel had gelukkig al ontbijt gemaakt dus hoefde ik het niet te doen. Ik at me ontbijt op en Souhaila kwam de trap af. "Hee dikzak." "Hou je bek." Ik lachte. "Jij bent chagarijnig" "ja is ochtend Dus hou je bek." Ik ging stuk. Ze at ook van haar ontbijt en ik vertelde haar datt ik wat wou gaan doen maar niet wist wat ik kon doen vandaag. Het is lekker zonnig wat kan ik doen? "Ik wil echt iets leuks doenn." Zeurde ik als een kind van 5. "Sorry ik kan echt niet vandaag." "Saai." Zei ik. Nasser en Ayoub kwamen de trap af. Ze ontbeten ook. Na een tijdje verbrak ik de stilte. Ik keek op me van me telefoon naar hun. Ik keek ze lange tijd aan. "Wat kijk je zo lang, heb je nog nooit iemand zien eten." Zei Nasser. "Wat doe jij ook zo chagarijnig." Zei ik, terwijl ik lachte. "Je kijkt gewoon te lang." "Vind je lelijk daarom." Zei ik. "Mhh ik ben te knap om naar te kijken." "Ik vind je te lelijk, maar wil je wat gaan doen vandaag." "Nee." Zei hij kortaf. "Alsjeblieeefttt." "Ik was toch te lelijk om naar te kijken zei je." "Je vind je zelf toch mooi dus mooi en lelijk maakt niet uit." "Mhh ik ben te knap om mee te gaan." "Wil je gewoon iets leuks doen met mij een keertje broer en zus liefde mag ook he." "Nehh geen zin." "Ayoub wil je wat doen vandaag." "Nee Ayoub gaat niet hij wilt niet." "Wie zegt dat laat hem zelf kiezen." Zei ik. Me broer keek me raar aan. "Nee hij wilt niet dat weet ik." "Mag niet gaan van je broer je hoort het." "Ughh jullie zijn echt saai." Ik negeerde het en ruimde de keuken op. Na het hele huis opgeruimd te hebben verveelde ik me dood. Ik besloot een heerlijke douche te nemen. Ik pakte alles wat ik nodig had en nam een heerlijke douche. Ik liet de warme stralen over me heen lopen en genoot van de rust en warmte. Na een tijdje heerlijk gedoucht te hebben stapte ik uit de douche en droogte ik me af. Ik trok een badjas aan en liep met me haar gewikkeld in een handdoek naar me kamer. Ik deed muziek op tv. Ik deed een liedje van Aya nakamura en zong mee. Ik keek wat ik aan moest , maar als eerstttt wat ga ik doen? Ik besloot Imran te bellen. Ik: Heey Heey.
Imran: Heey
Ik: wat doe jee vandaagg
Imran: nog nikss denk ik jij?
Ik: ik verveelde me dus wou naar de stad gaan.
Imran: Oke gezellig
Ik: Ga je met me mee?
Imran: ik ga echt alles met je doen behalve shoppen
Ik: HAHAHAHAHA waarom niett
Imran: Ik ben toch geen dame
Ik: nee maarr als je heel lieff bent Imran dan ga je mee
Imran: Nee ik geef je geld en ik wacht wel in de auto
Ik: Nee ik betaal zelf
Imran: Ben je gekk ofss
Ik: Ik betaal altijd voor mezelf dus waarom ook niet
Imran: Oke ik ga wel mee ik kan je niet alles laten dragen
Ik: jawel dat word je anders teveel
Imran: Nee maak je klaar ik zie je binnen een ander half uur.
Ik: okeeyy ik zie je zo ❤️
Imran: tot zo ❤️❤️
Ik liet hem op blauw en belde Souhaila of ze kon komen naar me en binnen 10 minuten was ze er. Ik groette haar en pakte 2 koude redbulls vóór ons beide. Ik deed muziek op en zong mee. "Souhailaa okee ff he ik heb strressss." Zei ik met mn handen door mn haar terwijl ik nog steeds me badjas aan had. Ze had het gefilmd. Ze ging helemaal stuk van het lachen. "Jij en stress dat gaat niet samen." "Nee maar wat trekkk ikkk aaannnn?" Zei ik hysterisch. "Okeeyy laat me kijken." Het was best wel warm ze keek en wist binnen een paar minuten al wat ik aan moest. Echtt wat zou ik zonder haar moeten ook.
Ze koos een zwarte blazer met een witte trui en een zwarte scheurtjes broek. Ik trok me kleren aan en ze deed me haren.Ik stijlde me haar en borstelde het. Na een uur ongeveer was ik klaar en deed Souhaila me makeup nog snel. Ik keek goedkeurend naar mezelf in de spiegel en bracht nog wat lipgloss aan. Na een tijdje was ok klaar en pakte mijn tas. Ik deed daar me sleutels, kauwgom, auto sleutels lipgloss, bronzer en maacara in. Auto sleutels heb ik altijd bij me in me tas. Ik liep naar Imran en hij stond voor zijn auto. Hij deed de deur voor me open en ik stapte in. Ik stapte in en verbond mijn telefoon met de auto. Ik keek door me spotify playlist. Ik deed het liedje 'Finek' van Dystinct. Ik sprak wat met Imran over van alles en nog wat. Hij vertelde me dat hij deze week voor werk weg moest. "Habiba ik moet deze week weg" "Ohww wanneer?" "Zaterdag" "Aanstaande zaterdag?" "Ja aanstaande" "ohww en je vertelt het me nu pas?" Het is al woensdag en als hij weg moest voor werk dan wist hij dat toch eerder? Je hebt toch een rooster overzicht en als je voor werk op vakantie moet is dat toch van te voren gemeld?? Ik begreep er niets van. "Sorry schat ik wist het pas." "Wat is pas?" "Eergisterenavond" Zei Imran. "Ohw en je dacht ik laat Ilhame wel tot overmorgen" "Nee dat niet, maar ik had het druk met wat dingen op werk." "Je had het me niet de volgende dag of die zelfde avond nog kunnen vertellen ondanks dat je het druk had" "Nee sorry schat" "Maar.. Je hebt toch een rooster overzicht je weet dan toch van te voren wanneer je vertrekt?" "Nee we hebben geen rooster" "Hoe bedoel je iedereen heeft een rooster overzicht?" "Wij niet." Zei hij. "Mhh raar." "Nee ze zeggen gewoon wanneer je moet werken en dan kom je." "Oke appart." Hij pakte me hand vast. Ik keek hem aan in zijn ogen. "Ik wil het er niet over hebben, zullen we hier gewoon een leuke dag van maken?" "Oke" Ik deed een ander liedje en we reden naar ergens. "Waar rijden we eigenlijk naar toe?" "Zie je zo" "Nee ik wil het nu wetenn" Hij lachte. "Geduld." "Heb ik niet." "Dan moet dat voor nu." Ik liet een zucht. "Is het dan zo moeilijk om te vertellen?" Hij lachte. "Wacht nou maar." Na een kwartier waren we er eindelijk. We stapten uit en het was een mooi restaurant. We liepen hand in hand maar binnen en er was een ober met een ipad in zijn hand. "Goedendag hadden jullie al gereserveerd?" "Ja onder de naam Imran el ******" Hij keek op zijn scherm tikte wat in en keek ons weer aan en we namen plaats.
Heey lieve lezers,
Waar heeft Imran het zo druk mee?Stem, deel en reageer! ❤️
JE LEEST
Ilhame & imran
RomanceEen jong meisje genaamd ilhame dat nog naar school gaat en denkt haar leven te kunnen leven met de liefde van haar leven tot dat... mensen hun uit elkaar proberen te halen en haar liefde in de drugs gaat werken. Gaat het goed aflopen en komt haa...