Pp Ilhame:
Ik werd wakker en stond op. ik liep naar de douche en douchte mezelf voor een halfuurtje.
na dat ik klaar was verzorgde ik me huid met huidolie. En kamde ik me haar en stijlde me haar. Na dat ik klaar was keek ik zoals altijd uren in me kast. Ik trok een set aan. Een beige broek met een beige trui. Na dat ik klaar was pakte ik me telefoon uit de lader en deed die in me tas. Ik spoot nog een lekkere geurtje en keek goed keurend in de spiegel. Ik deed snel nog lipglos op en nu ben helemaal klaar!! ik liep naar beneden en zag dat nouhaila al gegaan was. Huh is het zo laat dan? Ik keek naar de klok en zag dat ik bijna te laat was nog 10minuten. Shittt ik zag nasser van de trap afkomen "Nasser wil je me alsjeblieft brengen?" Ik keek hem aan met puppy oogjes het gaat denk ik niet werken maar ik ga het toch proberen. "Isgoed wacht " hij liep snel de trap op om wat te pakken. En ik liep alvast naar buiten. Nasser kwam de deur uitgelopen en hij stapte hij de bestuurders kant in. Ik stapte ook in en hij reed naar school. Aangekomen op school:
"Dankjewelll liefste broer" ik gaf hem een knuffel en stapte uit. Ik ben zowiezo te laat dus waarom haasten als ik al te laat ben? ik zag imran ook het school plein opkomen. Ik deed als of ik hem niet zag ik liep naar me kluis en deed me tas er in. En pakte me telefoon uit me tas. Ik zag imran naar me toe komen "Hey Ilhame" "Hey" "Ehmm... ik moet naar me les sorry" zij ik "kom je eerste les niet gaan we zijn toch al te laat" "Isgoed" "Isgoed kom is" "Ehm oké" ik liep met hem mee en zag dat hij naar het schoolplein liep? Okey? Het was best koud buiten waar door ik helemaal stond te trillen.
We liepen naar een parkje dat hier dichtbij was.
Aangekomen bij dat parkje:
Hij stopte en ging zitten op een bankje. Ik zat naast hem en stond nog steeds helemaal te trillen van de kou. Ik had helemaal kippenvel "heb je het koud? " "E-Ehmm J-ja" stotterde ik hij gaf me zijn vest waar door ik het niet meer koud had. Wat wel lief was. "En jij dan?" "Maak je geen zorgen om mij" ik glimlachte lief naar hem. "Maar vertel waarom moesten we persee uit school?" "Ehm wist je nog dat ik je zij dat ik je leuk vind? " "ja?" "Heb je er over na gedacht wat ik zij?" "Imran ik weet het niet het heeft tijd nodig... ik- ik weet het nog niet" ik wil hem niet kwetsen ofzo maar ik vind hem wel leuk maar ik weet niet of ik er wel klaar voor ben. En of ik het wel wil? Pfff het heeft allemaal tijd nodig.. "Geeft niet prinses ik geef je alle tijd die je nodig hebt" ik wist het gewoon ff niet meer. Ik keek hem recht in zijn ogen aan. "Vertel het me maar als je er klaar voor bent" we keken elkaar aan in elkaars ogen. En geen 2seconde voelde ik zijn zachte lippen op de mijne. Zonder er bij na te denken ging ik er in mee. Het voelde zo vertrouwd. Ik stopte na dat ik door had waar ik mee bezig was. "S-sorry" "waar voor?" Zij hij "n-niks laat maar " zij ik "wat we net deden was fout imran"zei ik weer. Ik keek op me telefoon en zag dat het al pauze tijd was. " imran we moeten terug " "Isgoed prinses" bij die woorden bloosde ik. We liepen hand in hand terug naar school tot dat we net naar binnen wouden gaan en ik stopte ik keek naar onze handen die hij nog steeds vast had. "Uhmm" hij snapte eerst niet wat ik bedoel tot dat hij zag dat ik naar onze handen keek.en hij het los liet. We liepen naar binnen en ik zag souhaila daar staan met sabah. Oh ik had het nog niet verteld Sabah is me beste vriendin samen met souhaila. Souhaila en Sabah zijn nichten van elkaar. Dit is sabah👇🏼Sabah is de nicht van souhaila en de beste vriendin van Ilhame. Ik liep naar Sabah en souhaila. "Heeyyy" "heeyy waar was je de 1ste uur?" "zeker was je met imran" ze overvallen me gelijk met vragen. 😂 "uhmm" ik moest snel wat bedenken. Als ik zou zeggen dat ik met imran was en dat hij me vroeg of ik er over ja had gedacht zouden ze gelijk weer meer vragen stellen. Waar ik dus geen zin in heb. "Hallooo waar zit je met je hoofd?" Zij Sabah "E-Ehmm ja sorry wat zij je?" "Waar was je de 1ste uur?"
"Ik had me verslapen " loog ik. Als ik vertel dat hij me mee nam naar een park hier om de hoek en hij me vroeg of ik er wel had over na gedacht dan zouden ze meer vragen stellen. En daar heb ik dus echt geen zin in. "Hmm jaja ik kom er wel achter" zeiden Sabah en souhaila tegelijkertijd. Soms ga ik echt stuk om hun twee. Ze zaten beiden nog wat te praten met elkaar en ik zat de hele dag naar imran te staren. Hij zag dat ik staarde en gaf me een knip oog. Waardoor ik me wangen rood voelden worden. De pauze was voorbij en we hadden nu rekenen als vak. Dus ga ik imran zien. De bel ging en ik liep naar me kluis. Ik pakte me boeken er uit en liep naar me lokaal. Ik ging achter in zitten. Hij kwam het lokaal binnen en ging naast me zitten. De les begon en imran maakte steeds grapjes. Waardoor ik steeds moest lachen HAHAHAH wejoww ik kan niet meer. Dacht ik bij me zelf. We letten beide helemaal niet op tijdens de les. Tot dat de docent in eens vroeg "Ilhame wat is het antwoord van vraag 3a" wollah meh ik weet de antwoord.😂 "imran wat is het antwoord?" Zij ik fluisterend. "Uhmm Wollah me k weet sorry" "sorry mevrouw maar ik weet het antwoord op uw vraag niet" "oké GA ER MAAR UIT!!" "Waarom moet ik er uit ik heb toch niks gedaan enige wat ik zij was dat ik het antwoord niet wist krijg ik daar straf voor? " "IK ZIJ UIT ME LES!!" "TAZZ IK GA ER NOG LIEVER UIT DAN JOUW LELIJKE KOP ZIEN!" Schreeuwde ik naar de docent. Sommige docenten zijn gewoon vervelend ughh
Ik pakte me spullen in en liep het lokaal uit. Wollah me dat ik ga melden of nablijven. Ik liep gewoon rond door de school. Ik ging naar de kantine en ging daar zitten. En staarde saai voor me uit tot dat iemand me liet schrikken.
"BOEH" "AAAHH" ik schrok en keek om ik zag imran. "Wejow je liet me schrikken a ezel " "sorry prinses" zij hij en gaf me een kus op de wang. Ik bloosde weer Wtff waarom bloos ik?
"Awwhh je bloost!" "Helemaal niett!" Zij ik. "HAHAHAHAHA" we lachten op eens allebei. Ik was echt moe en wou naar huis "ehmm ik ga naar huis " "Isgoed moet ik je brengen?" "Nee dankjewel ik ga wel met de bus" "met de bus?" Zij hij niet begrijpend. "Ik breng je wel je gaat niet met de bus " "nee ik ga met de bus je hoeft me niet te brengen!" Zij ik eigenwijs. Ik liep uit school en wou net richting de bus lopen tot dat imran me mee trok. Ik liep met hem mee naar zijn auto en stapte met tegenzin in. "Ik zij toch je gaat met mij mee" zij hij lachend "ik zij toch ik ga met de bus? " zij ik weer terug.
JE LEEST
Ilhame & imran
RomanceEen jong meisje genaamd ilhame dat nog naar school gaat en denkt haar leven te kunnen leven met de liefde van haar leven tot dat... mensen hun uit elkaar proberen te halen en haar liefde in de drugs gaat werken. Gaat het goed aflopen en komt haa...